Γιατί η ZF μειώνει το προσωπικό της

Η γνωστή εταιρία κιβωτίων και συστημάτων ZF αναμένεται να προχωρήσει σε σημαντική μείωση του προσωπικού της τα επόμενα χρόνια.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
ZF Friedrichshafen AG απολύσεις κιβώτια

Ειδικότερα και σύμφωνα με αναφορά του ευρωπαϊκού Automotive News που επικαλείται σχετικό άρθρο του Reuters, η γερμανική εταιρία συστημάτων μετάδοσης και ηλεκτρονικών ZF Friedrichshafen αναμένεται να προχωρήσει σε μείωση της τάξης του 10% του προσωπικού της σε όλο τον κόσμο.

Το νούμερο δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο αφού αντιστοιχεί σχεδόν σε 10% επί του εργατικού δυναμικού της ZF που ανέρχεται περίπου σε 150.000 υπαλλήλους. Το άρθρο αναφέρει ότι η απόφαση της ZF για μείωση του προσωπικού της πάρθηκε λόγω της μειωμένης του “παγώματος” στις παραγγελίες εξαιτίας της πανδημίας με τον αντίκτυπο να γίνεται αισθητός ακόμη και τα επόμενα δύο χρόνια. Η εταιρία σκοπεύει να μειώσει το προσωπικό της σταδιακά έως και το 2025.


“Αυτές οι απώλειες απειλούν την οικονομική ανεξαρτησία μας. Η κρίση θα κρατήσει περισσότερο και ακόμη και το 2022 θα βρισκόμαστε χαρακτηριστικά μακριά από τους στόχους μας αναφορικά με τις πωλήσεις.”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Wolf-Henning Scheider σε σχετικό email, το οποίο αναφέρεται από το Reuters.

Να σημειωθεί πάντως ότι πρόσφατα ZF Friedrichshafen προχώρησε στην εξαγορά της εταιρίας ηλεκτρονικών συστημάτων για επαγγελματικά οχήματα WABCO ώστε να δυναμώσει περαιτέρω τις δραστηριότητες της σε αυτόν το τομέα. Η WABCO αποτελεί το “δέκατο” μέχρι στιγμής τμήμα της ZF. Το νέο τμήμα απασχολεί περί τους 12.000 υπαλλήλους σε 45 σημεία σε όλο τον κόσμο και ίσως να είναι και αυτός ένας λόγος που η ZF προχωρά στη μείωση του προσωπικού της, αφού είχε ανάλογο τμήμα πριν από την εξαγορά.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]