Αυτό το Nissan NISMO R34 GT-R Z είναι μοναδικό στον κόσμο (+video)

Το Nissan Skyline έχει χτίσει τον δικό του θρύλο και η έκδοση R34 GT-R Z είναι το Άγιο Δισκοπότηρο για το φανατικό κοινό του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Nissan NISMO R34 GT-R Z

Το Nissan Skyline R34 GT-R έμεινε στην παραγωγή μόλις για τρία χρόνια μεταξύ 1999-2002. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, η ναυαρχίδα της ιαπωνικής εταιρίας έγινε ανάρπαστη και ακόμη περισσότερο οι πολλές ειδικές εκδόσεις που ξεπήδησαν στην προσπάθεια δημιουργίας του απόλυτου Skyline.

Υπάρχει όμως και μία που ξεπερνά τα όρια του απόλυτου και φτάνει σε εκείνα του θρύλου για τον “Γκοτζίλα” της Nissan, όπως είναι το παρατσούκλι του και αυτή δεν είναι άλλη από το R34 GT-R Z-tune.

Οι λόγοι είναι τρεις και πολύ συγκεκριμένοι: ήταν η τελευταία επίσημη προσπάθεια της Nissan για το απόλυτο GT-R, η παραγωγή περιορίστηκε σε μόλις 20 αυτοκίνητα και αυτή η τελευταία έκδοση είδε το φως… μετά την επίσημη λήξη της παραγωγής.


Για το απόλυτο GT-R Ζ “ευθύνεται” η NISMO (Nissan Motorsports) και η παραγωγή περιορίστηκε σε μόλις 20 αυτοκίνητα γιατί τόσα ήταν και τα χρόνια που θα γιόρταζε τότε το τμήμα βελτιώσεων των Ιαπώνων, το 2004.

Με την δημιουργία της έκδοσης να πραγματοποιείται μετά τη λήξη της παραγωγής, η NISMO “αναγκάστηκε” να βρει και να αγοράσει 20 μεταχειρισμένα Skyline V-Spec (την έκδοση με το ανθρακονημάτινο καπό) “με λιγότερα από 30.000 χλμ.” το καθένα, τα οποία έπρεπε να πληρούν παράλληλα και άλλες προδιαγραφές που είχαν τεθεί και είχαν να κάνουν κυρίως με την κατάσταση του αμαξώματος: έπρεπε να είναι αψεγάδιαστο.

Τα R34 GT-R που επιλέχθηκαν έγιναν κυριολεκτικά βίδες από τους μηχανικούς της εταιρίας, τους ίδιους που έφτιαχναν και τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της NISMO. Έπειτα, ξανά με το χέρι έγιναν… αυτοκίνητα με το πλαίσιο να ενισχύεται παράλληλα σε διάφορα σημεία – όπως γίνεται συνήθως και στα αγωνιστικά- και όλα τα μέρη να βάφτηκαν ξανά από την αρχή σε ασημί χρώμα. Όλα εκτός από ένα που κράτησε το αρχικό “Midnight Purple III” χρώμα. Το τελικό αποτέλεσμα σύμφωνα και με την ίδια τη Nissan δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί στα υπόλοιπα Skyline “μαζικής” παραγωγής και το “γιατί” είναι κατανοητό.

Από αναθεώρηση πέρασε και αμάξωμα που δέχτηκε πιο φουσκωμένα φτερά, φαρδύτερους τροχούς, μεγαλύτερο αεραγωγό στο καπό και διαφορετικούς προφυλακτήρες, όπως και τα μοντέλα της NISMO που συμμετείχαν στην κλάση GT500. Να σημειωθεί πως οι αναρτήσεις προέρχονται από την Sachs και τα φρένα από την Brembo και ήταν ειδικά σχεδιασμένα για το GT-R.

Το ίδιο κορυφαίο επίπεδο δουλειάς έγινε στα μηχανικά μέρη του μοντέλου αλλά και στον θρυλικό κινητήρα. Ο τελευταίος έφερε ενισχυμένο μπλοκ, υπερκυβίστηκε από τα 2,5 στα 2,8 λίτρα, με τον στρόφαλο του να ζυγίζεται προσεκτικά, όπως και τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη του, ενώ διαφορετικά και μεγαλύτερα ήταν και τα turbo της IHI. Οι αλλαγές προχώρησαν και στο σύστημα ψύξης, ενώ το όριο περιστροφής αυξήθηκε στις 8.000 από 6.750 σ.α.λ. Η ισχύς ανέβηκε στους 500 ίππους η Nissan ανακοίνωνε 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δεύτερα και τελική στα 327 χλμ./ώρα.

Όλα τα παραπάνω είναι αρκετά για να δικαιολογήσουν τον τίτλο του απόλυτου για το NISMO R34 GT-R Z, ωστόσο η Nissan πήγε ένα ακόμη βήμα παραπέρα και έδωσε σε αυτό το μοντέλο και ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό.

Η τιμές για το NISMO R34 GT-R Z έχουν φτάσει σε άλλα επίπεδα με τους ιδιοκτήτες τους να ζητούν ποσά που πλησιάζουν ακόμη και τα 400.000 ευρώ.

Αν ψάχνετε ένα και εσείς μπορείτε να το βρείτε στην μακρινή Αυστραλία. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε ένα πρόσφατα ανακατασκευασμένο μοντέλο (όπως και στις δύο φωτογραφίες που παραθέτουμε). Η ανακατασκευή είναι γνήσια και πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο Omori, της Ιαπωνίας όπου κατασκευάζονταν τα GT-R με το αυτοκίνητο να αποτελεί παράλληλα το πρώτο που αλλάζει το ασημί του χρώμα για το Μωβ του Μεσονυκτίου που σας είπαμε νωρίτερα. Καλή απόλαυση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]