To ελαφρύ και hi-tech σπορ αυτοκίνητο της ιταλικής εταιρίας είναι ένα “prοject” που έχει απασχολήσει αρκετούς σχεδιαστές από τότε που παρουσιάστηκε το 2011 μέχρι σήμερα. Με μικρές ή μεγάλες αλλαγές καθένας από αυτούς μας έχει δώσει μια διαφορετική βερσιόν του αυθεντικού σχεδίου με αυτά του σχεδιαστή Yung Presciutti να ανήκουν προφανώς στην πρώτη κατηγορία.
Διαβάστε επίσης: Το αυτοκίνητο που δεν έχει υποβοήθηση στο τιμόνι
Ο σχεδιαστής με την βελγοκορεάτικη (και λίγο ιταλική σύμφωνα με τον ίδιο) καταγωγή εργάζεται ως αρχιτέκτονας και σχεδιαστής αυτοκινήτων για την… Toyota (!) στο κεντρικό σχεδιαστικό στούντιο της εταιρίας ED2 στη Γαλλία. Στον ελεύθερο χρόνο του βέβαια ο Presciutti ασχολείται και με άλλα δικά του projects προσθέτοντας τις δικές του “πινελιές” όπως έχει γίνει και με την μεταμόρφωση της 4C (δείτε περισσότερα για τον Presciutti εδώ).
Ο Presciutti περιγράφει το σχέδιο του ως τολμηρό και έντονα συναισθηματικό, με τη σχεδίαση των προφυλακτήρων να παίζει κυρίαρχο ρόλο. Το εμπρός μέρος φαίνεται να αντλεί στοιχεία από τον κόσμο της F1 με το έντονα προτεταμένο ρύγχος αλλά και τη σχεδίαση του προφυλακτήρα στο κάτω μέρος. Τα μεγάλα ελλειπτικά σώματα αλλά και οι καμπύλες των εμπρός φτερών φαίνεται παράλληλα να έχουν εμπνευστεί από την θρυλική 33 Stradale, την οποία παραθέτουμε επίσης στη gallery για να κάνετε και εσείς τις δικές σας συγκρίσεις.
Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo 4C πιο προσιτή από ποτέ με 410 ίππους
Πίσω, η εικόνα είναι εξίσου εντυπωσιακή με τον προφυλακτήρα να “τυλίγει” τα φωτιστικά σώματα και να δημιουργεί τις δύο μικρές αεροτομές στο σχέδιο του Presciutti. Σε γενικές γραμμές η σχεδίαση είναι έντονα δραματική, όπως αρμόζει άλλωστε και σε ένα concept και καταφέρνει να μας κεντρίσει το ενδιαφέρον.