Οι φίλοι της BMW γνωρίζουν πολύ καλά την Alpina, την διάσημη εταιρία βελτιώσεων από την Βαυαρία που εξειδικεύεται από την ίδρυση της μέχρι σήμερα στη δημιουργία ιδιαίτερα ελκυστικών βελτιωμένων μοντέλων της BMW.
Διαβάστε επίσης: BMW Alpina B7 Turbo. Πωλείται το ταχύτερο sedan των ’80s
Όπως δείχνουν όλα η Alpina θα παραμείνει πιστή στη βελτίωση των μοντέλων της BMW που φέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης αγνοώντας προς το παρόν τη σειρά νέων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που έχουν ξεκινήσει να παρουσιάζουν οι Βαυαροί. Ο λόγος είναι πολύ απλός και έχει να κάνει με τις προτιμήσεις των σκληροπυρηνικών πελατών της, οι οποίοι προς το παρόν τουλάχιστον, δεν βλέπουν με πολύ καλό μάτι μια βλετιωμένη ηλεκτρική BMW.
Μάλιστα, η Aplina έκανε τη δική της μίνι έρευνα… αγοράς και ανακάλυψε ότι αυτή τη στιγμή η ζήτηση που υπάρχει για βελτιωμένες ηλεκτρικές προτάσεις με το δικό της σήμα είναι μηδενική. Σύμφωνα και με τον Andreas Bovensiepen, το αφεντικό της Alpina, οι πελάτες της εταιρίας επιθυμούν υψηλές επιδόσεις και κινούνται καθημερινά με μεγάλες ταχύτητες, ενώ καλύπτουν ετησίως περί τα 30.000-50.000 χλμ.
Σύμφωνα με τον Bovensiepen, αν η Alpina παρουσίασε μια βελτιωμένη ηλεκτρική BMW με επιδόσεις αντίστοιχες με εκείνες των πανίσχυρων 8κύλινδρων προτάσεων της, τότε η αυτονομία του μοντέλου θα περιοριζόταν στα μόλις 200 χιλιόμετρα, ένα νούμερο ιδιάιτερα χαμηλό, δεδομένου και του κόστους της αγοράς αλλά και της μετατροπής του οχήματος.
Πολλά βέβαια θα αλλάξουν τα επόμενα χρόνια για την Alpina, η οποία σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας, βρίσκεται ήση σε διαπραγματεύσεις με την Ε.Ε. για να μπορέσει να παρατείνει όσο μπορεί την γκάμα των συμβατικών εκδόσεων της και να την κρατήσει όσο πιο κοντά γίνεται στο 2035 που έχει οριστεί ως το έτος απαγόρευσης των θερμικών κινητήρων επί ευρωπαϊκού εδάφους.