H BMW σύμμαχος των κορυφαίων ομάδων στα esports

H BMW υποστηρίζει την νέα γενιά ηλεκτρονικών αθλημάτων, τα esports και αποκτά ακόμη πιο ενεργό ρόλο σε αυτά και στις καλύτερες ομάδες.

Η BMW επεκτείνει την εμπλοκή της στον κόσμο των esports (ηλεκτρονικά παιχνίδια μέσω υπολογιστή, διαδικτύου και προσομοίωσης), έναν τομέα με συνεχώς αυξανόμενη δημοτικότητα, κυρίως στο target group της επόμενης γενιάς. Ήδη το 2017, η BMW πρώτη προσέλκυσε την προσοχή στο χώρο των εικονικών αθλημάτων (virtual sports), ως επίσημος εταίρος στους τελικούς του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος League of Legends στο Παρίσι.

Μέσα σε δύο χρόνια και με την επιτυχημένη ολοκλήρωση της σεζόν SIM Racing 2019 στα πλαίσια της πρεμιέρας του BMW SIM LIVE στο BMW Welt στο Μόναχο, η BMW είχε εξελιχθεί σε σημαντικό παίκτη των esports. Πλέον, η γερμανική μάρκα υποστηρίζει τώρα μερικές από τις πιο επιδραστικές και επιτυχημένες ομάδες esports και προσπαθεί να προωθήσει τα esports συνολικά.

Τα esports είναι από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους τα τελευταία χρόνια. Όλο και περισσότεροι gamers από διάφορες χώρες αναμετρώνται online σε αθλητικές ή μη προσομοιώσεις – καθώς και σε δημοφιλείς offline διοργανώσεις που πραγματοποιούνται σε όλο τον κόσμο.

Προσβλέποντας σε μία θέση στην ελίτ των esports, η BMW θα συνεργαστεί με πέντε από τις σημαντικότερες διοργανώσεις esports. Cloud 9 (ΗΠΑ), Fnatic (Μ.Βρετανία), Funplus Phoenix (Κίνα), G2 Esports (Γερμανία) και T1 (Ν. Κορέα) κάθε μία από τις οποίες περιλαμβάνει μέχρι 200 παίκτες, με τον ανταγωνισμό να κορυφώνεται στο απαράμιλλο League of Legends.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας με την BMW και σύμφωνα με την κουλτούρα των esports, οι ομάδες θα αναμετρηθούν και θα προσπαθήσουν να ξεπεράσουν η μία την άλλη πριν από τα τουρνουά, χρησιμοποιώντας το hashtag #unitedinrivalry σε κανάλια όπως τα Instagram, Twitter, Facebook, WeChat και διάφορες πλατφόρμες streaming σε όλο τον κόσμο.

Η συνεργασία μεταξύ της BMW και των ομάδων esports είναι ευρείας κλίμακας και δεν περιορίζεται σε μία απλή χορηγία. Μεταξύ άλλων, η BMW μοιράζεται τις γνώσεις και την εμπειρία των μηχανικών και σχεδιαστών της, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη προϊόντων hardware και software που είναι άριστα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των gamers.

Η δέσμευση της BMW περιλαμβάνει επίσης την παροχή επίσημων οχημάτων των ομάδων. Στο πλαίσιο αυτό, κάθε διοργάνωση θα έχει ένα team car που υιοθετεί εξατομικευμένη εμφάνιση με εντυπωσιακά χρώματα, συνδυάζοντας μοτίβα εμπνευσμένα από περιοδικά κόμικς με το λογότυπο κάθε διοργάνωσης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν