H Mercedes παρουσίασε την W10 EQ Power+ (+video)

Το νέο μονοθέσιο των πρωταθλητών παρουσιάστηκε στο Silverstone της Αγγλίας, χωρίς σημαντικές αλλαγές σε επίπεδο εμφάνισης, κάνοντας μάλιστα τους πρώτους του γύρους στην ομώνυμη πίστα

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Mercedes-AMG Petronas Motorsport, ομάδα που έχει κυριαρχήσει στη σύγχρονη, υβριδική εποχή της Formula 1, ετοιμάζεται πυρετωδώς για τη νέα αγωνιστική χρονιά.

Το νέο μονοθέσιο της ομάδας, που φέρει την κωδική ονομασία “W10 EQ Power+” δείχνει σαφέστατα τον υβριδικής τεχνολογίας προσανατολισμό, αλλά και τη στενή σχέση της αγωνιστικής τεχνογνωσίας με τη νέα ηλεκτρική μάρκα της Mercedes-Benz, EQ. Η ημέρα πέραν της παρουσίασης, είχε και πρακτική σημασία για τους ανθρώπους της ομάδας, καθώς οι Valtteri Bottas και Lewis Hamilton έκαναν τα πρώτα 100 χιλιόμετρα με το νέο αυτοκίνητο, στο πλαίσιο επίσημων γυρισμάτων που πάντως χρησίμευσαν και για γενικό “check up”.

To 2019 θα αποτελέσει μια νέα πρόσκληση για όλους μας,δήλωσε ο επικεφαλής και CEO της Mercedes-AMG Petronas, Toto Wolff. “Οι κανονισμοί έχουν αλλάξει αρκετά. Πρέπει να ξεκινήσουμε από την αρχή και αποδείξουμε τις δυνατότητές μας ξανά, τόσο στους εαυτούς μας, όσο και στους αντιπάλους μας. Ξεκινάμε τη χρονιά με μηδέν πόντους, οπότε δεν θεωρούμε τίποτα δεδομένο. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουν οι δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη, για να δούμε πού βρισκόμαστε σε σύγκριση με τις προσομοιώσεις μας και να δούμε αν οι υπολογισμοί μας πραγματοποιηθούν στην πίστα. Θα εστιάσουμε στους εαυτούς μας, ώστε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας και να είμαστε έτοιμοι για το πρώτο πραγματικά ανταγωνιστικό μέρος, που ξεκινά το Σάββατο του αγώνα της Μελβούρνης.


Οι κυριότερες αλλαγές στους κανονισμούς αφορούν στην αεροδυναμική και κατά συνέπεια, η νέα Mercedes-AMG F1 W10 EQ Power+ διαθέτει σημαντικές διαφοροποιήσεις σε αυτόν τον τομέα. Οι αλλαγές στον τομέα της αεροδυναμικής συνεπάγονται επί της ουσίας μεγάλες αλλαγές συνολικά για τη δομή ενός μονοθέσιου, οπότε η έκδοση του 2019 είναι πολύ διαφορετική από εκείνη του 2018. Ο κινητήρας είναι  νέος και διαθέτει αλλαγές στην αρχιτεκτονική του συστήματος ψύξης. Οι άνθρωποι της Mercedes υποστηρίζουν πως έχουν πετύχει βελτίωση τόσο στην απόδοση της καύσης του κινητήρα, όσο και στην εκμετάλλευση του ERS. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, πως για να είναι έτοιμη η W10 EQ Power+, οι άνθρωποι της ομάδας εργάστηκαν εντατικά για 16 μήνες.

Όσον αφορά στη σύνθεση της Mercedes-AMG Petronas Motorsport για το 2019, επιβεβαιώνεται το ρητό που λέει πως ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Με τον 5 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Lewis Hamilton να βρίσκεται στην καλύτερη κατάσταση της καριέρας του και τον Valtteri Bottas να έχει συνεισφέρει σε δύο συνεχόμενα Πρωταθλήματα Κατασκευαστών, οι Γερμανοί θα ακολουθήσουν ξανά την επιτυχημένη συνταγή των τελευταίων ετών.

Τόσο ο Lewis (Hamilton) όσο και ο Valtteri (Bottas) προσπάθησαν κατά τη διάρκεια του χειμώνα να ξεφύγουν λίγο από τη Formula One, κάτι που είναι σημαντικόδήλωσε ο Wolff. “Ο Lewis ταξίδεψε αρκετά και όταν συναντηθήκαμε, ήταν ανανεωμένος. Είναι πολύ πεινασμένος και θέλει να αρχίσει ξανά τους αγώνες. Ο Valtteri πέρασε χρόνο με την οικογένειά του στη Φινλανδία, όμως μπήκε και σε αγωνιστικό αυτοκίνητο καθώς συμμετείχε στο Ράλι Arctic. Ο Vatteri γνωρίζει ότι έχει την πλήρη υποστήριξη της ομάδας για να πετύχει και είναι ενθουσιασμένος που θα βρεθεί ξανά στο μονοθέσιο, να δείξει στους επικριτές του τι μπορεί να κάνει. Ανυπομονώ να δω δυνατό ανταγωνισμό ανάμεσά τους, να δώσουν μεγάλες μάχες στην πίστα ο ένας απέναντι στον άλλον, αλλά και απέναντι στους αντιπάλους μας.

Απομακρύνθηκα πλήρως από τους αγώνες για λίγο, προσπαθώντας να συγκεντρωθώ και να προπονηθώ σκληρά ενόψει της νέας σεζόν,δήλωσε ο Hamilton. “Το 2018 ήταν μια εξαιρετική χρονιά, όμως αισθάνομαι πως το 2019 μπορεί να είναι ακόμη καλύτερο. Θέλω να πετύχω περισσότερα, θα συνεχίσω να πιέζω. Πραγματικά ανυπομονώ για το επόμενο βήμα του ταξιδιού μας με τη Mercedes. Αυτή θα είναι η 7η σεζόν μου με την ομάδα και η ενέργεια και η αποφασιστικότητα εντός της ομάδας αποτελούν πηγή έμπνευσης. Το ενδιαφέρον εντείνεται πραγματικά όταν δεις την προετοιμασία του αυτοκινήτου. Μετά έρχεται η στιγμή των δοκιμών και μπαίνεις στο μονοθέσιο, αυτή η αίσθηση δεν γίνεται ποτέ βαρετή. Είναι πραγματικά προνόμιο, καθώς για αυτό το αυτοκίνητο έχουν εργαστεί πολλοί άνθρωποι και ξέρεις πόση πολλή δουλειά έχει γίνει. Η οδήγηση του νέου μονοθέσιου είναι σαν την πρώτη συνάντηση με έναν άνθρωπο, θέλεις να τον γνωρίσεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όσο πιο γρήγορα γίνεται, ώστε να ξεκινήσετε μαζί ένα ταξίδι.

Είχα έναν ωραίο χειμώνα. Είμαι γεμάτος ενέργεια και ανυπομονώ για τη νέα σεζόν,δήλωσε ο Bottas. “Έκανα το μεγαλύτερο κομμάτι της προπόνησής μου στη Φινλανδία, αρχικά στα νότια και μετά βόρεια, στη Λαπωνία. Οι συνθήκες είναι αρκετά σκληρές, με πολύ κρύο και χιόνι, αλλά είναι εξαιρετικό περιβάλλον για πνευματική και σωματική προετοιμασία αναφορικά με τη μάχη που έρχεται. Είμαι ενθουσιασμένος για τη νέα σεζόν. Βρισκόμαστε όλοι στο ίδιο σημείο και το 2019 μπορεί να συμβεί οτιδήποτε. Φέτος θα τα δώσω όλα. Πέρυσι υπήρξε αρκετή κριτική σε κάποια σημεία για εμένα, όμως αυτό είναι θετικό καθώς μου έδωσε επιπλέον ώθηση. Ανυπομονώ να οδηγήσω το νέο μονοθέσιο. Το αυτοκίνητο έχει αλλάξει αρκετά, οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς συμπεριφέρεται. Ήδη θα πιέσουμε το αυτοκίνητο στις δοκιμές, για να αποκτήσουμε μια πρώτη αίσθηση.

Το 2019 θα αποτελέσει ιστορική χρονιά για τη Mercedes, καθώς θα συμπληρωθούν 10 χρόνια από την επιστροφή της ομάδας στη Formula1. Επιπλέον, φέτος θα είναι η πρώτη χρονιά που η Mercedes θα αγωνίζεται τόσο στο συγκεκριμένο θεσμό, όσο και στη Formula E, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που διεξάγεται με ηλεκτρικά μονοθέσια, γεγονός που δείχνει τη συνολική στρατηγική της γερμανικής μάρκας όσον αφορά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και τη σχέση του με νέες τεχνολογίες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]