Tο κοινό DNA της νέας γενιάς της Supra με την BMW Z4 είναι και ο λόγος που οι άνθρωποι του γερμανικού βελτιωτικού οίκου ασχολούνται για πρώτη φορά στην ιστορία τους με κάποιο μοντέλο που δεν φέρει το σήμα των Βαυαρών.
Εξωτερικά επεμβάσεις έχουν γίνει σε καίρια σημεία του αμαξώματος με την τοποθέτηση εμπρός splitter, αεραγωγών στο καπό με ανθρακονημάτινα ένθετα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και η σεβαστών διαστάσεων αεροτομή στο πίσω μέρος. Επίσης διαφορετική είναι η βάση της πινακίδας ενώ τα σήματα της εταιρίας κοσμούν πλέον τα πλαϊνά της Supra.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές στο coupe της Toyota περιορίζονται στον επιλογέα των ταχυτήτων, στα πεντάλ, στο foot rest με όλα τα νέα να είναι από αλουμίνιο.
Με τις επεμβάσεις του AC Schnitzer ο τρίλιτρος turbo εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας ανεβάζει την απόδοσή του από τους 340 εργοστασιακούς ίππους στους 400 με αύξηση φυσικά και στη ροπή από τα 500 στα 600 Nm. Αλλαγή έχουμε και στην εξάτμιση με άλλη μονάδα από την γερμανική εταιρία με μονές απολήξεις από ανθρακονήματα.
Οι βελτιώσεις των Γερμανών δεν σταματούν στο μοτέρ αλλά προχωρούν και στην ανάρτηση με την τοποθέτηση ρυθμιζόμενων σε ύψος αμορτισέρ από την σειρά RS που ρυθμίζονται παράλληλα σε απόσβεση συμπίεσης αλλά και επαναφοράς. Με τα νέα αμορτισέρ το αμάξωμα χαμηλώνει περίπου κατά 25 χλστ. σε σχέση με την εργοστασιακή ανάρτηση. Επιλογή υπάρχει και για αλλαγή μόνο των ελατηρίων που φέρνουν τη Supra πιο κοντά στο έδαφος κατά 15 χλστ.
Νέοι είναι οι σφυρήλατοι τροχοί AC3 της εταιρίας στις 20 ίντσες με διαστάσεις ελαστικών 255/30 και 275/30 εμπρός και πίσω αντίστοιχα ή εναλλακτικά οι AC1.
Δείτε την βελτιωμένη Supra του AC Shnitzer σε πολύ light δράση στο βίντεο που ακολουθεί.