H νέα Toyota Supra στα χέρια του AC Shnitzer για 1η φορά!

Για πρώτη φορά στην ιστορία του ο γνωστός βελτιωτής AC Schnitzer πιάνει στα χέρια του... κάτι άλλο εκτός από BMW και συγκεκριμένα τη νέα Supra.

Βρείτε μας στο
AC Schnitzer Toyota GR Supra 2020

Tο κοινό DNA της νέας γενιάς της Supra με την BMW Z4 είναι και ο λόγος που οι άνθρωποι του γερμανικού βελτιωτικού οίκου ασχολούνται για πρώτη φορά στην ιστορία τους με κάποιο μοντέλο που δεν φέρει το σήμα των Βαυαρών.

Εξωτερικά επεμβάσεις έχουν γίνει σε καίρια σημεία του αμαξώματος με την τοποθέτηση εμπρός splitter, αεραγωγών στο καπό με ανθρακονημάτινα ένθετα, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και η σεβαστών διαστάσεων αεροτομή στο πίσω μέρος. Επίσης διαφορετική είναι η βάση της πινακίδας ενώ τα σήματα της εταιρίας κοσμούν πλέον τα πλαϊνά της Supra.

AC Schnitzer Toyota GR Supra

Στο εσωτερικό οι αλλαγές στο coupe της Toyota περιορίζονται στον επιλογέα των ταχυτήτων, στα πεντάλ, στο foot rest με όλα τα νέα να είναι από αλουμίνιο.

Με τις επεμβάσεις του AC Schnitzer ο τρίλιτρος turbo εν σειρά εξακύλινδρος κινητήρας ανεβάζει την απόδοσή του από τους 340 εργοστασιακούς ίππους στους 400 με αύξηση φυσικά και στη ροπή από τα 500 στα 600 Nm. Αλλαγή έχουμε και στην εξάτμιση με άλλη μονάδα από την γερμανική εταιρία με μονές απολήξεις από ανθρακονήματα.

AC Schnitzer Toyota GR Supra 2020

Οι βελτιώσεις των Γερμανών δεν σταματούν στο μοτέρ αλλά προχωρούν και στην ανάρτηση με την τοποθέτηση ρυθμιζόμενων σε ύψος αμορτισέρ από την σειρά RS που ρυθμίζονται παράλληλα σε απόσβεση συμπίεσης αλλά και επαναφοράς. Με τα νέα αμορτισέρ το αμάξωμα χαμηλώνει περίπου κατά 25 χλστ. σε σχέση με την εργοστασιακή ανάρτηση. Επιλογή υπάρχει και για αλλαγή μόνο των ελατηρίων που φέρνουν τη Supra πιο κοντά στο έδαφος κατά 15 χλστ.

Νέοι είναι οι σφυρήλατοι τροχοί AC3 της εταιρίας στις 20 ίντσες με διαστάσεις ελαστικών 255/30 και 275/30 εμπρός και πίσω αντίστοιχα ή εναλλακτικά οι AC1.

Δείτε την βελτιωμένη Supra του AC Shnitzer σε πολύ light δράση στο βίντεο που ακολουθεί.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr