H Porsche είχε πολύ μεγάλες φιλοδοξίες για την 928. Ποντάροντας στο σύγχρονο σχήμα της, τον πολυτελώς GT χαρακτήρα και, κυρίως, στη χωροθέτηση του κινητήρα εμπρός, οι μεγάλες κεφαλές του Τσουφενχάουζεν ήλπιζαν ότι η 928 θα κέρδιζε το κοινό.
Με 4.500 κ.εκ. και τους 240 ίππους από το οκτακύλινδρο μοτέρ της, θα εκθρόνιζε ακόμη και την εμβληματική 911. Βεβαίως, ως γνωστόν αυτό δεν συνέβη ποτέ, όμως η 928 παρέμεινε ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα στην ιστορία της Porsche. Και παρότι ουδέποτε έδρεψε μεγαλειώδεις δάφνες στις πίστες, η αγωνιστική της σταδιοδρομία είχε ορισμένες αξιοσημείωτες ιδιαιτερότητες.
Αρχίζοντας με αντίστροφη χρονολογική σειρά, στην επέτειο των 40 χρόνων από την παρουσίασή της, το 2017, ο θρυλικός Βρετανός οδηγός Richard Attwood, στα 77 του χρόνια, κατάφερε να θριαμβεύσει με την 928 σε κούρσα ιστορικών αυτοκινήτων στο σιρκουί του Silverstone, στην κλάση κυβισμού άνω των τριών λίτρων.
Ο ίδιος ο Attwood, το 1984, με το ίδιο αυτοκίνητο και μαζί με άλλους τρεις πιλότους, είχε τερματίσει 15ος στις 24 ώρες της Daytona, στην Αμερική, κάτι που θεωρήθηκε άθλος.
Στην αγωνιστική της εκδοχή η Porsche 928 παρέμεινε βαριά και ιδιότροπη, για κάποιο λόγο όμως που έχει να κάνει με τη μαγεία της μάρκας, ο Richard Attwood (μεταξύ πολλών άλλων) την έβρισκε θαυμάσια στην οδήγηση.
Η ίδια η Porsche δεν θέλησε ποτέ να δημιουργήσει μια εργοστασιακή ομάδα ειδικά για την 928. Παρ’ όλα αυτά, το 1994 προκάλεσε έναν μικρό, κρυφό εμφύλιο ανάμεσα σε μια σπέσιαλ «ημι-εργοστασιακή» 928 GTR, η οποία, ως συμμετοχή της ομάδας Max Moritz, θα μονομαχούσε με την 911 στο γερμανικό πρωτάθλημα GT εκείνης της χρονιάς.
Χωρίς καμία τύχη όσον αφορά στα αποτελέσματα, αλλά προς μεγάλη τέρψιν κάθε φίλου της Porsche…