H Toyota Celica 7ης γενιάς ήταν η τελευταία που έφερε το διάσημο όνομα των coupe της ιαπωνικής εταιρίας που έγραψαν τη δική τους ιστορία τόσο εμπορικά όσο και αγωνιστικά. Μπορεί το 2006 να ήταν η τελευταία χρονιά που είδαμε το coupe των Ιαπώνων να παράγεται αυτό όμως δεν το έχει εμποδίσει από το να βρίσκεται στο μυαλό των σχεδιαστών, ειδικά όσων ασχολούνται με τις βελτιώσεις καθώς αποτελεί δημοφιλή επιλογή ως μεταχειρισμένο και σήμερα.
O τελευταίος που εμπνέεται από την 7ης γενιάς Celica είναι ο Πολωνός Michal Dyrcz ο οποίος προσπαθεί να την αποδώσει αντλώντας έμπνευση από τα rocket bunny bodykits του διάσημου Ιάπωνα βελτιωτή Kei Miura της T.R.A.-Kyoto, ο οποίος έχει δημιουργήσει τη δική του σχολή στη βελτιωτική σκηνή.
Ο Dyrcz μας παρουσιάζει τη Celica σε διαφορετικές παραλλαγές με τους χαρακτηριστικούς και ιδιαίτερα φουσκωμένους θόλους των τροχών να προσδίδουν μια άγρια αγωνιστική όψη στο μοντέλο της Toyota. Η τελευταία ενισχύεται από τις μεγάλες σε πλάτος ποδιές που βρίσκονται σε συμφωνία με το μεγάλο και ρυθμιζόμενο σε κλίση εμπρός σπόιλερ. Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η σχεδίαση του αντίστοιχου αεροδυναμικού βοηθήματος στο πίσω μέρος εκεί όπου κυριαρχεί η τεράστια αεροτομή, η βάση της οποίας βρίσκεται στον πίσω προφυλακτήρα.
Εκτός από τους θόλους, όλες οι υπόλοιπες ψηφιακές προσθήκες μοιάζουν να είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα και η εικόνα συμπληρώνεται από τις ιδιαίτερα φαρδιές ζάντες με τα διπλά μπράτσα που γεμίζουν ιδανικά τους θόλους.