H Toyota Celica 7ης γενιάς “στοιχειώνει” ακόμη τους σχεδιαστές

Έχουν περάσει 14 χρόνια από τότε που σταμάτησε η παραγωγή της τελευταίας Toyota Celica και κάποιοι σχεδιαστές εξακολουθούν να τη θυμούνται με τον δικό τους τρόπο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Toyota Celica Rocket Bunny

H Toyota Celica 7ης γενιάς ήταν η τελευταία που έφερε το διάσημο όνομα των coupe της ιαπωνικής εταιρίας που έγραψαν τη δική τους ιστορία τόσο εμπορικά όσο και αγωνιστικά. Μπορεί το 2006 να ήταν η τελευταία χρονιά που είδαμε το coupe των Ιαπώνων να παράγεται αυτό όμως δεν το έχει εμποδίσει από το να βρίσκεται στο μυαλό των σχεδιαστών, ειδικά όσων ασχολούνται με τις βελτιώσεις καθώς αποτελεί δημοφιλή επιλογή ως μεταχειρισμένο και σήμερα.

O τελευταίος που εμπνέεται από την 7ης γενιάς Celica είναι ο Πολωνός Michal Dyrcz ο οποίος προσπαθεί να την αποδώσει αντλώντας έμπνευση από τα rocket bunny bodykits του διάσημου Ιάπωνα βελτιωτή Kei Miura της T.R.A.-Kyoto, ο οποίος έχει δημιουργήσει τη δική του σχολή στη βελτιωτική σκηνή.

Ο Dyrcz μας παρουσιάζει τη Celica σε διαφορετικές παραλλαγές με τους χαρακτηριστικούς και ιδιαίτερα φουσκωμένους θόλους των τροχών να προσδίδουν μια άγρια αγωνιστική όψη στο μοντέλο της Toyota. Η τελευταία ενισχύεται από τις μεγάλες σε πλάτος ποδιές που βρίσκονται σε συμφωνία με το μεγάλο και ρυθμιζόμενο σε κλίση εμπρός σπόιλερ. Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η σχεδίαση του αντίστοιχου αεροδυναμικού βοηθήματος στο πίσω μέρος εκεί όπου κυριαρχεί η τεράστια αεροτομή, η βάση της οποίας βρίσκεται στον πίσω προφυλακτήρα.


Εκτός από τους θόλους, όλες οι υπόλοιπες ψηφιακές προσθήκες μοιάζουν να είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα και η εικόνα συμπληρώνεται από τις ιδιαίτερα φαρδιές ζάντες με τα διπλά μπράτσα που γεμίζουν ιδανικά τους θόλους.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]