H Toyota κάνει… update στο Corolla

Η Toyota αναβαθμίζει το Corolla, προικίζοντάς το με νέες τεχνολογίες και αισθητικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Toyota Corolla

Το Toyota Corolla είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, καθώς εδώ και 50 χρόνια πρωταγωνιστεί και σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης. Και προφανώς για να καταφέρνει κάτι τέτοιο, η Toyota φροντίζει ώστε να το διατηρεί στην αιχμή της τεχνολογίας και των εξελίξεων. Αυτό κάνει και τώρα, παρουσιάζοντας την ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου της, το οποίο βρίσκεται πλέον στην 12η γενιά του.

Με αισθητικές επεμβάσεις, την εισαγωγή της πέμπτης γενιάς υβριδικής ηλεκτρικής τεχνολογίας, μια πλήρως αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία χρήστη και μια εκτεταμένη γκάμα χαρακτηριστικών ασφάλειας και υποβοήθησης Toyota T-Mate, το νέο Toyota Corolla είναι εφοδιασμένο με όσα χρειάζεται για να παραμείνει στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας. Αξίζει εδώ να αναφέρω πως οι αλλαγές αφορούν σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος (hatchback, Touring Sports και sedan).

Η νέα γκάμα αποκτά μια πιο εκλεπτυσμένη και σύγχρονη εμφάνιση με αλλαγές στο μοτίβο του πλέγματος της μπροστινής μάσκας, στα πλαίσια των προβολέων ομίχλης και στα σχέδια των ζαντών αλουμινίου. Οι πλουσιότερες εκδόσεις των μοντέλων hatchback και Touring Sports αποκτούν νέους προβολείς bi-LED. Οι εξωτερικές χρωματικές επιλογές περιλαμβάνουν τρία νέα χρώματα εμπνευσμένα από τις τρέχουσες τάσεις στην αρχιτεκτονική, το σχεδιασμό προϊόντων και τη μόδα.

Στο εσωτερικό, η διάθεση είναι πιο μοντέρνα και premium με νέα γραφικά, διακοσμητικά και ανάγλυφα μοτίβα. Οι συνδυασμοί επένδυσης και ταπετσαρίας καθισμάτων ακολουθούν νέα θέματα Dark and Light Harmony (ανάλογα με τον τύπο αμαξώματος).

Το νέο Corolla διαθέτει την πέμπτη γενιά του κορυφαίου, αυτοφορτιζόμενου, πλήρως υβριδικού ηλεκτρικού συστήματος της Toyota. Όπως και με το τρέχον μοντέλο, διατίθενται υβριδικά συστήματα 1,8 και 2,0 λίτρων. Και τα δύο επωφελούνται από σημαντικές αλλαγές στον κινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα τους που βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία με επιπλέον ισχύ, βελτιωμένη απόδοση και ικανότητα οδήγησης και ίδιες ή χαμηλότερες εκπομπές CO 2 (ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης κίνησης). Η μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) και ο κινητήρας της μονάδας κιβωτίου ταχυτήτων/διαφορικού έχουν επανασχεδιαστεί και η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι πιο ισχυρή, αλλά μικρότερη και ελαφρύτερη (η μάζα μειώνεται έως και 18 κιλά, ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης κίνησης).

Η συνολική ισχύς από το σύστημα των 1,8 λίτρων είναι 140 ίπποι, μειώνοντας κατά 1,7 δευτερόλεπτα το χρόνο 0-100 χλμ. στα 9,2 δευτερόλεπτα. Παρά την αύξηση αυτή των επιδόσεων, οι εκπομπές CO 2 είναι αμετάβλητες στα 102 g/km. Για το σύστημα των 2,0 λίτρων, η συνολική ισχύς έχει αυξηθεί στους 196 ίππους και έχει βελτιωθεί σχεδόν μισό δευτερόλεπτο το 0-100 χλμ./ώρα, στα 7,5 δευτερόλεπτα. Αναμένεται μείωση κατά 3 g/km στην τιμή CO 2 συνδυασμένου κύκλου, στα 107 g/km.

Και έκδοση GR Sport
Εμπνευσμένο από το TOYOTA GAZOO RACING, το GR SPORT έχει μια πιο ισχυρή εμφάνιση που τονίζει το δυναμικό στυλ του Corolla με μοναδικά στοιχεία εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης. Το αναβαθμισμένο Corolla GR SPORT έχει νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και νέο πίσω προφυλακτήρα και προστατευτικό. Τα καθίσματα στις εκδόσεις hatchback και Touring Sports έχουν νέες επενδύσεις, με το λογότυπο GR ανάγλυφο στο προσκέφαλο και ένα νέο σχέδιο στις ασημένιες κορδέλες κατά μήκος της άκρης της στήριξης και του μαξιλαριού. Το λογότυπο GR προστίθεται επίσης στη μίζα με κουμπί.

Το αναβαθμισμένο Corolla θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr