Haas: Με νέο χορηγό ονομασίας

Αν και στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι οι αλλαγές ήταν μικρές, το μεγάλο νέο για την αμερικανική ομάδα είναι η επίτευξη συμφωνία για χορηγία ονομασίας

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Καθώς το κόστος της παρουσίας στη Formula1 είναι τεράστιο, όλες οι ομάδες βρίσκονται σε αναζήτηση χορηγών οι οποίοι θα διευκολύνουν, σε οικονομικό επίπεδο, την κατάσταση, ενώ ειδικά για τις μεσαίες ομάδες του grid, αυτή η προσπάθεια είναι ακόμη πιο ζωτικής σημασίας. Η Haas F1, πρόσφατα ανακοίνωσε τη συμφωνία της με την εταιρεία ενεργειακών ποτών Rich Energy, με αποτέλεσμα από το 2019 η ομάδα να μετονομαστεί σε Rich Energy Haas F1.

Σε αγωνιστικό επίπεδο δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές, καθώς η ομάδα διατηρεί τη συνεργασία με τη Ferrari σε επίπεδο κινητήρων και το ίδιο δίδυμο οδηγών με πέρυσι. Ο επικεφαλής Guenther Steiner είχε κάθε λόγο να μείνει ευχαριστημένος από τους πιλότους της ομάδας, οι οποίοι την οδήγησαν στη 5η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, που αποτελεί την καλύτερη επίδοση στη σύντομη ιστορία της στην F1.  Έτσι, ο Γάλλος Romain Grosjean και ο Δανός Kevin Magnussen θα είναι και το 2019 οι οδηγοί της Haas, ενώ ρόλο δοκιμαστή αναλαμβάνει ο 22χρονος Pietro Fittipaldi, εγγονός του 2 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή F1, Emerson.


Η παρουσίαση της Rich Energy Haas F1 θα γίνει την Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου.

 

Η σύνθεση της Rich Energy Haas F1  για το 2019

#8 Romain Grosjean

Ημερομηνία Γέννησης: 17 Απριλίου 1986

Εθνικότητα: Γάλλος

Συμμετοχές: 145

Τερματισμοί στο βάθρο: 10

Πρώτη εμφάνιση σε GP: Ευρωπαϊκό GP, 2009

 

#20 Kevin Magnussen

Ημερομηνία Γέννησης: 5 Οκτωβρίου 1992

Εθνικότητα: Δανός

Συμμετοχές: 82

Τερματισμοί στο βάθρο: 1

Πρώτη εμφάνιση σε GP: Αυστραλία, 2014

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]