Harley-Davidson: Επετειακή έκδοση Fat Boy 30th Anniversary

Με αφορμή της συμπλήρωσης 30 χρόνων από το λανσάρισμα του Fat Boy, η Harley-Davidson μας παρουσιάζει μια νέα επετειακή έκδοση.

Βρείτε μας στο
Harley-Davisdon Fat Boy 30th Anniversary επετειακή έκδοση

Η νέα επετειακή έκδοση του Harley-Davidson Fat Boy 114 που δημιουργήθηκε για τα 30 χρόνια της αμερικάνικης μοτοσυκλέτας διαθέτει σκούρα φινιρίσματα και μπρονζέ διακοσμητικά στοιχεία, καθώς και τον κατάμαυρο κινητήρα Milwaukee-Eight των 1.868 κ.εκ. Η Fat Boy 30th Anniversary θα παραχθεί σε μόλις 2.500 αντίτυπα και κάθε μοτοσυκλέτα θα φέρει σειριακό αριθμό σε ειδική πλάκα που έχει τοποθετηθεί στο ρεζερβουάρ.

Η έκδοση για την επέτειο της Fat Boy ξεχωρίζει για τα σκούρα φινιρίσματα που συνδυάζονται με την μονοχρωμία Vivid Black. Οι αλουμινένιες ζάντες Lakester είναι σατινέ μαύρου χρώματος και διαθέτουν μηχανικά επεξεργασμένες λεπτομέρειες. Ο κατάμαυρος κινητήρας Milwaukee-Eight 114 διαθέτει μαύρα γυαλιστερά καπάκια και διακριτικά μπρονζέ χαμηλά καπάκια εκκεντροφόρου και χρονισμού βαλβίδων. Η εξάτμιση είναι χρώματος Black Onyx, το οποίο είναι ένα χρώμα που αναδεικνύει το χρώμιο σε συνθήκες έντονου φωτισμού.

Το μαύρο επικρατεί στο περίβλημα του προβολέα, το τιμόνι και τα χειριστήρια τονίζοντας τη σκοτεινή συνολική εμφάνιση και διαφοροποιεί τη συλλεκτική έκδοση από τη στάνταρ έκδοση. Νέο είναι και το λογότυπο Fat Boy στο ρεζερβουάρ, το οποίο, μαζί με τις υπόλοιπες μπρονζέ λεπτομέρειες κάνουν το Fat Boy 30th Anniversary να ξεχωρίζει από το αρχικό μοντέλο των 90s.

Βασισμένο στην πλατφόρμα Softail που παρουσιάστηκε το 2018, το Fat Boy επαναπροσδιορίζει τον θρύλο, με επιβλητική εμφάνιση, ανανεωμένη όψη και έντονη προσωπικότητα. Το 160 χιλιοστών μπροστινό ελαστικό συνδυάζεται με ένα χαρακτηριστικό πίσω ελαστικό 240 χιλιοστών που προσδίδει εργοστασιακό στυλ custom και τονίζει το όνομα της μοτοσυκλέτας.

Το κρυμμένο μονό πίσω αμορτισέρ διατηρεί την χαρακτηριστική εμφάνιση “hard tail” του πλαισίου Softail και τοποθετεί ένα μονό αποσβεστήρα σε ιδανική γωνία κάτω από τη σέλα, ο οποίος παρέχει ομαλή οδήγηση και εξαιρετικό χειρισμό. Η απομακρυσμένη υδραυλική ρύθμιση προφόρτισης πραγματοποιείται με το απλό γύρισμα ενός μοχλού που υπάρχει κάτω από τη σέλα, επιτρέποντας εύκολες ρυθμίσεις ανάλογα με τον σωματότυπο και το βάρος του αναβάτη.

Ο κινητήρας Milwaukee-Eight 114 V-Twin, είναι ο ισχυρότερος κινητήρας για τη σειρά Softail. Παρέχει δυναμικές επιδόσεις με την κλασική εμφάνιση και τον χαρακτηριστικό ήχο της Harley-Davidson ενώ το διπλό αντικραδασμικό του σύστημα ρυθμίστηκε ειδικά για μείωση των κραδασμών στο ρελαντί.

Προαιρετικά είναι διαθέσιμα και τα κιτ σταδιακής αναβάθμισης και ενίσχυσης των επιδόσεων Screamin’ Eagle που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο την απόδοση του κινητήρα.

Η γέννηση ενός θρύλου
Το Fat Boy παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1989 ως μοντέλο του 1990. Είχε σχεδιαστεί από τους θρυλικούς σχεδιαστές της Harley-Davidson, Willie G. Davidson και Louie Netz και συνδύαζε μια φρέσκια σύγχρονη εμφάνιση με κλασικές στυλιστικές γραμμές της Harley-Davidson. Ο Davidson σχεδίασε το φτερωτό λογότυπο του ρεζερβουάρ, που από τότε αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του Fat Boy.

Την αμερικάνκη μοτοσυκλέτα τη θυμόμαστε όλοι από το 1991, όταν έκανε το ντεμπούτο του στη μεγάλη οθόνη με την εμφάνισή του στην ταινία “Terminator 2: Judgment Day,” όπου ο Arnold Schwarzenegger το Fat Boy στους δρόμους του Λος Άντζελες, σε μια δραματική σκηνή καταδίωξης.

Σχετικά με το όνομα
Μόνο η Harley-Davidson έχει το θάρρος να ονομάσει μια μοτοσυκλέτα της Fat Boy. Ακολουθεί μια αναφορά στο πως επελέγη αυτό το όνομα, η οποία προέρχεται από το βιβλίο “100 Years of Harley-Davidson” του Willie G. Davidson:

Πιθανώς αναρωτιέστε πώς σκεφτήκαμε ένα όνομα όπως το “Fat Boy”, και έχω ακούσει πολλές ιστορίες για αυτό, με όλες τους σχεδόν να είναι αναληθείς. Αυτή είναι η πραγματική ιστορία: Είναι δύσκολο να βρεις ονόματα που θα είναι δημοφιλή στους αναβάτες. Πρέπει πάντα να σκεφτόμαστε: “Ποιο είναι το όνομα που θα του έδιναν οι ίδιοι οι αναβάτες;” και να ξεκινάμε από εκεί. Ψάχναμε για κάτι ασυνήθιστο, ίσως και λίγο προκλητικό, γιατί είναι ωραίο να αστειεύεσαι με τα προϊόντα σου από καιρό σε καιρό. Για μένα, και για πολλούς άλλους που είχαν ήδη δει το νέο μοντέλο, χαρακτηριζόταν από μια εντυπωσιακή ογκώδη εμφάνισή. Έτσι, το τμήμα μάρκετινγκ σκέφτηκε το όνομα “Fat Boy”, το οποίο έγινε άμεσα αποδεκτό και εντυπωσίασε τους αναβάτες της Harley-Davidson.

Το Fat Boy δέχτηκε τακτικές στυλιστικές αναβαθμίσεις μέχρι το 2018, όπου και παρουσιάστηκε ένα ολοκαίνουριο μοντέλο Fat Boy που διέθετε το νέας σχεδίασης πλαίσιο Softail και τον κινητήρα Milwaukee-Eight.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr