Harley-Davidson Fat Bob: Ολική επαναφορά

Η Harley-Davidson συμπληρώνει 115 χρόνια και γιορτάζει. Ανανέωσε όλη σχεδόν την «γκαρνταρόμπα» της, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στην ιστορία της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η HarleyDavidson υποδέχτηκε το 2018 με τη μεγαλύτερη γκάμα που είχε ποτέ. Ολοκαίνουριες Fat Boy, Ηeritage Classic, Low Rider, Softail Slim, Deluxe, Breakout, Fat Bob και Street Bob δείχνουν σαφείς προθέσεις για το μέλλον, προσαρμοσμένες στη σύγχρονη εποχή, χωρίς να χάνουν το μοναδικό στιλ της εταιρείας.

Οκτώ ολοκαίνουρια μοντέλα Softail περιλαμβάνονται στην «ολοκληρωμένη custom επανάσταση», όπως τη χαρακτηρίζει η ίδια, με αλλαγές σε δομικά στοιχεία. Σχεδιασμένα από το μεγαλύτερο πρόγραμμα ανάπτυξης προϊόντων στην ιστορία της. Η νέα Fat Bob περιλαμβάνεται σε αυτές και ακολουθεί τις ίδιες αρχές: ταχύτερα, ελαφρύτερα και με καλύτερο κράτημα από όλους τους προγόνους τους.

Το ελαφρύτερο και πιο στιβαρό πλαίσιο διατηρεί την κλασική εμφάνιση hardtail με την οπτική απουσία τής πίσω ανάρτησης. Κατά 65% πιο άκαμπτο, το πλαίσιο παρέχει 34% αύξηση αντοχής, διαθέτει 50% λιγότερα εξαρτήματα και 22% λιγότερες συγκολλήσεις! Το αποτέλεσμα είναι η μείωση του βάρους κατά 17 κιλά, ενώ διατίθεται με δύο ψαλίδια, ένα για στενότερα πίσω ελαστικά και ένα για φαρδύτερα.


Η νέα σχεδίαση επιτρέπει μεγαλύτερη γωνία κλίσης, ένα θέμα που απασχολούσε όσους ήθελαν να κινηθούν πιο σβέλτα, καθώς πλέον η Fat Bob δεν βρίσκει στον δρόμο ακόμη κι αν οι ρυθμοί ανέβουν. Μικρότερη γωνία κάστερ και μικρότερο ίχνος προσφέρουν μεγαλύτερη ευελιξία και όλα αυτά υπό τον έλεγχο των νέων αναρτήσεων.

Παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στα μοντέλα τουρισμού του 2017 και προσφέρουν διαδρομή 130 χιλιοστά. Το νέο αμορτισέρ παραμένει ευρηματικά «κρυμμένο» κάτω από τον κινητήρα και δέχεται μεγάλο εύρος προφόρτισης. Εμπρός, το ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών συνεισφέρει στο κράτημα και την άνεση του αναβάτη αλλά και του συνεπιβάτη, ενώ και οι δύο απολαμβάνουν σέλες με νέα σχεδίαση και υλικά.

Θεαματικές είναι και οι αλλαγές στον κινητήρα και πλέον για πρώτη φορά η HarleyDavidson περιλαμβάνει στο φρασεολόγιο λέξεις που μέχρι σήμερα δεν αποτελούσαν προτεραιότητα. Επιδόσεις, αμεσότερη απόκριση, καλύτερη επιτάχυνση και ρεπρίζ, ευελιξία, μικρότερο βάρος.

Με περισσή περηφάνια μιλά για τους κινητήρες της, που δεν είναι ένας, αλλά δύο. Ο MilwaukeeEight διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τον 107 και 114, πάντα VTwin, με τη χαρακτηριστική περιεχόμενη γωνία των 45 μοιρών. Είναι οι ισχυρότεροι κινητήρες που έχουν τοποθετηθεί από τη HarleyDavidson σε Big Twin Cruiser, κάτι που πλέον αποτυπώνεται και σε αριθμούς.

Με φαρδύ πάνω μέρος (κεφαλές) και στενότερο κάτω μέρος τονίζει τη μυώδη εμφάνιση που διατηρεί τα ωστήρια και το φίλτρο αέρα σε κοινή θέα. Το αντικραδασμικό σύστημα διατηρεί την κλασική αίσθηση Harley-Davidson επιτρέποντας ένα φάσμα κραδασμών να «δραπετεύουν» χωρίς να ενοχλούν ακόμη και σε μεγάλες διαδρομές. Ο χαρακτηριστικός «potato-potato» ήχος σε συνδυασμό με μειωμένους μηχανικούς θορύβους δεν μπορούσε να λείπει.

Ο Milwaukee-Eight 107 έχει κυβισμό 1.745 κ.εκ. και προσφέρει καλύτερες επιταχύνσεις (10%) και ρεπρίζ (16%) από τον προκάτοχο Twin Cam 103. Ο μεγαλύτερος, Milwaukee-Eight 114, με κυβισμό 1.868 κ.εκ. προσφέρει ακόμη καλύτερη επιτάχυνση από τον 107 (κατά 9%) και ρεπρίζ (κατά 13%) χάρη στη θηριώδη ροπή του.

Το νέο Fat Bob αξιοποιεί όλα αυτά τα «δώρα» συνθέτοντας μία από τις πιο ευχάριστες οδηγικά HarleyDavidson. To χαρακτηριστικό boober φαρδύ εμπρός ελαστικό προσθέτει άνεση και απόλυτη αναγνωρισιμότητα. Με διάσταση 150 mm είναι το πιο φαρδύ ελαστικό που έχει τοποθετηθεί εμπρός από την εταιρεία στο μοντέλο.

Η ευχάριστη αίσθηση ξεκινά από το νέο σταντ, που με τη νέα του θέση προσφέρει ευκολότερο σήκωμα αλλά και στήριξη. Η βελτίωση της ευελιξίας γίνεται αμέσως αισθητή και μετά αναδύονται και μετατρέπονται σε πράξη ένα προς ένα όλα τα νέα χαρίσματα του Fat Bob. Αμεσότητα και απόκριση στο γκάζι, έλεγχος της δύναμης αλλά και της απολαυστικής πλαγιολίσθησης ισχύος, όλα πασπαλισμένα με τους πιο ευχάριστους κραδασμούς που βεβαιώνουν ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα με θηριώδη κινητήρα, χωρίς ποτέ να ενοχλήσουν. Η πρόσφυση είναι βελτιωμένη και ο ρυθμός εναλλάσσεται ευχάριστα σε απολαυστικές δόσεις γαλήνιας κίνησης και οδηγικών κρεσέντο που φέρνουν διαρκή χαμόγελα. Το σημείο όμως που εντυπωσιάζει ίσως περισσότερο είναι τα φρένα, που με δύο δισκόφρενα εμπρός προσφέρουν το ισχυρότερο και πλέον ελεγχόμενο φρενάρισμα που έχουμε δει σε Harley-Davidson.

Ο προβολέας LED σε νέο χαρακτηριστικό σχήμα, προσθέτει και την εμπρός όψη στις πλευρές που θέλεις να απολαμβάνεις οπτικά τη μοτοσυκλέτα ακόμη σταματημένη. Ντυμένη και στολισμένη με κάθε απόχρωση του μαύρου και του άνθρακα, σε ματ και γυαλιστερές επιφάνειες, με μόνη εξαίρεση το κάλυμμα της 2-1-2 εξάτμισης, η νέα Fat Bob κάνει ένα άλμα στο μέλλον, με σεβασμό πάντα στην παράδοση και το απαράμιλλο στιλ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θανάσης σπούδασε στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ασχολήθηκε με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της μοτοσυκλέτας επί 23 έτη, κέρδισε 3 πρωταθλήματα και δεκάδες νίκες, σημείωσε διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενώ είναι ο πρώτος Έλληνας που έλαβε μέρος στο υπερμαραθώνιο Rally Dakar. Από το 1997 ασχολείται με την Οδική Ασφάλεια και το 1998, ίδρυσε τη δική του Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης (Riding School). Παράλληλα, τα τελευταία 20 χρόνια πραγματοποιεί Σεμινάρια Οδικής Ασφάλειας σε όλη την επικράτεια, μέσα από ένα πρόγραμμα που έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Το 2012 δημιούργησε την Παιδική Ακαδημία, για παιδιά ηλικίας από 5 ετών. Από το 2017, είναι ο μοναδικός μέχρι στιγμής στην Ελλάδα, προπονητής μηχανοκίνητου αθλητισμού, με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Το "Riding School-Θανάσης Χούντρας" αποτελεί πρότυπο Κέντρου Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα, με καθημερινή λειτουργία σε δικές του εγκαταστάσεις.

E-mail: [email protected]