Ειδικότερα, η Hyundai Ελλάς, στοχεύοντας στην υποστήριξη των πελατών της που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν δυσκολίες στην εξυπηρέτηση και επισκευή των οχημάτων τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19, ανακοινώνει την επέκταση της 5ετούς και χωρίς όριο χιλιομέτρων εργοστασιακής εγγύησης των οχημάτων τους που λήγει κατά το χρονικό διάστημα από 1ης Μαρτίου έως και 30ης Απριλίου 2020 μέχρι και το τέλος Μαΐου 2020.
Από την πλευρά της και μέσω του προγράμματος “Kia Promise” η Kia Ελλάς καλύπτει την επέκταση της 7ετούς εργοστασιακής εγγύησης των οχημάτων της που λήγει μεταξύ 1ης Φεβρουαρίου και 30ης Απριλίου, μέχρι και τον Ιούνιο του 2020.
Απώτερος σκοπός και στις δύο περιπτώσεις η προσφορά βοήθειας προς τους πελάτες της που αδυνατούν να επισκεφθούν κάποιο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του Δικτύου της κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτή τη στιγμη απόλυτη προτεραιότητα είναι η υγεία όλων μας, όπως τονίζουν χαρακτηριστικά στις σχετικές ανακοινώσεις και οι δύο αντιπροσωπείες.
“Με την προτροπή να ξεπεράσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται την πανδημία αυτή, η Hyundai Ελλάς και το Δίκτυο της Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων και Επισκευαστών θα κάνουν το καλύτερο δυνατό για να παρέχουν στους πελάτες τους την καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης, ελαχιστοποιώντας την οποιαδήποτε δυσκολία ή πρόβλημα που πιθανόν παρουσιαστεί.” αναφέρει η Hyundai.
“Μένουμε Σπίτι” και προστατεύουμε την υγεία μας αλλά και την υγεία των αγαπημένων μας! Από τον άλλο μήνα, σας περιμένουμε στα Εξουσιοδοτημένα Συνεργεία μας για να ελέγξουμε και την «υγεία» του Kia σας, εντός εγγύησης!”, μας λέει η Kia.