Η Hyundai αποκάλυψε τα μελλοντικά της σχέδια στο forum “2022 CEO Investor Day”, παρουσία του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου των Κορεατών, Jaehoon Chang, αλλά κα άλλων στελεχών της εταιρείας που παρουσίασαν τα σχέδια σε μετόχους και επενδυτές, καθώς και άλλους ενδιαφερόμενους. Η εταιρεία αποκάλυψε επίσης στόχους πωλήσεων και οικονομικών επενδύσεων που σκοπεύει να πραγματοποιήσει έως το 2030.
Διαβάστε επίσης: Charge myHyundai: Τα Hyundai φορτίζουν με πράσινη ενέργεια
Σύμφωνα με τη στρατηγική της, η Hyundai στοχεύει να φθάσει σε ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων 1,87 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων εξασφαλίζοντας ποσοστό ύψους 7% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς έως το 2030.
Η Hyundai παρουσίασε επίσης τους μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους οικονομικούς της στόχους, από τους οποίους ξεχωρίζουν οι επενδύσεις 72 δισεκατομμυρίων ευρώ για μελλοντικές δραστηριότητες έως το 2030. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται 14,6 δισ. ευρώ για την ηλεκτροκίνηση και 9 δισ. για ενισχυμένες δυνατότητες software συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης.
Έως το 2030, η Hyundai στοχεύει επίσης να επιτύχει περιθώριο λειτουργικού κέρδους 10% ή υψηλότερο στη δραστηριότητα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της σε ενισχυμένες δυνατότητες software και hardware σε μια διευρυμένη γκάμα.
“Η Hyundai επιταχύνει με επιτυχία τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση και γίνεται παγκόσμιος ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα παρά το δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που προκαλείται από την παγκόσμια έλλειψη microchips και τη συνεχιζόμενη πανδημία” δήλωσε ο Chang και πρόσθεσε: “Μαζί με τις απρόσκοπτες προσπάθειές μας να βελτιώσουμε την αξία των ηλεκτρικών οχημάτων, η Hyundai Motor θα συνεχίσει να διασφαλίζει την επιχειρηματική της βιωσιμότητα ως “Πάροχος Λύσεων Κινητικότητας” μέσω προηγμένων τεχνολογιών όχι μόνο hardware αλλά και software”.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Hyundai Tucson 1.6 180 PS AWD 48V
Ενίσχυση της γκάμας των ηλεκτρικών οχημάτων
Η Hyundai Motor αύξησε τον ετήσιο στόχο πωλήσεων των ηλεκτρικών της οχημάτων σε 1,87 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030 από 560.000 που είχαν ανακοινωθεί προηγουμένως έως το 2025 και στοχεύει πλέον σε μερίδιο αγοράς 7% της συνολικής παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Hyundai σχεδιάζει να παρουσιάσει δεκαεπτά (17) αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2030 εκ των οποίων τα 11 θα αφορούν την ίδια και τα υπόλοιπα έξι την Genesis.
Τα νέα ηλεκτρικά Hyundai θα περιλαμβάνουν τρία (3) sedan, έξι (6) SUV, ένα ελαφρύ επαγγελματικό καθώς και ένα μοντέλο νέου τύπου. Μέσα στη χρονιά θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του Ioniq 6 και θα ακολουθήσει το Ioniq 7 το 2024.
Στην πολυτελή μάρκα Genesis, η γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων αποτελείται από δύο (2) επιβατικά αυτοκίνητα και τέσσερα (4) SUV, συμπεριλαμβανομένου του Electrified GV70 που θα κυκλοφορήσει φέτος. Από το 2025, όλα τα νέα μοντέλα της Genesis που θα κυκλοφορήσουν θα είναι ηλεκτρικά.
Βελτιστοποίηση της παραγωγικής ικανότητας των ηλεκτρικών οχημάτων
Η Hyundai Motor στοχεύει να δημιουργήσει μια παραγωγική διαδικασία υψηλής απόδοσης για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων επιταχύνοντας τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Στο Παγκόσμιο Κέντρο Καινοτομίας της Hyundai Motor στη Σιγκαπούρη (HMGICS), ακρογωνιαίο λίθο καινοτομίας στην αξιακή αλυσίδα κινητικότητας της εταιρείας, θα δημιουργηθεί μια ανθρωποκεντρική πλατφόρμα καινοτομίας. Η πλατφόρμα αναμένεται να φέρει καινοτομίες στην αποδοτικότητα της παραγωγής μέσω ενός ευέλικτου συστήματος παραγωγής, προηγμένου επιπέδου αυτοματισμού και τεχνολογίας ψηφιακού διδύμου.
Πέρα από τις υπάρχουσες παραγωγικές μονάδες ηλεκτρικών οχημάτων σε Κορέα και Τσεχία, η Hyundai σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά τις μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων, ξεκινώντας με ένα εργοστάσιο στην Ινδονησία που ξεκίνησε πρόσφατα να λειτουργεί.
Καθώς οι μονάδες παραγωγής των ηλεκτρικών οχημάτων επεκτείνονται, η εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει το εύρος προμήθειας μπαταριών μέσω στρατηγικών συνεργασιών με εταιρείες μπαταριών, σε διάφορες μεγάλες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, για να εξασφαλίσει επαρκή εφοδιασμό μπαταριών. Μέσω αυτών των συνεργασιών, η εταιρεία από το 2025 αναμένεται να αποκτήσει περισσότερο από το 50% των μπαταριών λιθίου επόμενης γενιάς για τα ηλεκτρικά της οχήματα.
Διασφάλιση ανταγωνιστικότητας software και hardware
Η Hyundai σχεδιάζει να εισάγει και μια νέα πλατφόρμα Integrated Modular Architecture (IMA), που εξελίχθηκε από την πλατφόρμα E-GMP που αποτελεί τη βάση των Ioniq 5 και GV60. Η IMA θα χρησιμοποιηθεί όχι μόνο ως πλατφόρμα ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων της Hyundai αλλά και ως πλατφόρμα κατασκευής οχήματος (PBV), συμβάλλοντας στον εξορθολογισμό των διαδικασιών παραγωγής και στη μείωση του κόστους.
Σε αντίθεση με το υπάρχον σύστημα ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο έχει διαφορετικούς τύπους πακέτων μπαταριών για κάθε μοντέλο, η IMA μπορεί να εξοπλιστεί με τυποποιημένα πακέτα μπαταριών για ευέλικτη σύνδεση ανεξάρτητα με το μοντέλο βελτιώνοντας την αποδοτικότητα του κόστους. Μέσω του συστήματος cell-to-pack, η νέα πλατφόρμα μπορεί να εξασφαλίσει επαρκή ενεργειακή πυκνότητα και να συντομεύσει ακόμη περισσότερο τον χρόνο φόρτισης.
Μέχρι το 2030, η εταιρεία θα επενδύσει συνολικά 9 δισ. ευρώ για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε λύσεις software, συμπεριλαμβανομένων 3,2 δισ. για τεχνολογικές καινοτομίες, όπως συνδεσιμότητα και αυτόνομη οδήγηση, 3,6 δισ. σε στρατηγικές επενδύσεις για νεοφυείς επιχειρήσεις και ερευνητικά κέντρα και 2,2 δισ. στην τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT). Μετά το 2030, οι Κορεάτες στοχεύουν τα έσοδα από τις software επιχειρήσεις να λαμβάνουν περίπου το 30% των συνολικών πωλήσεων.
Η Hyundai αποκάλυψε επίσης μεσοπρόθεσμους έως μακροπρόθεσμους οικονομικούς στόχους έως το 2030, συμπεριλαμβανομένης της επένδυσης των 72 δισ. ευρώ. Από τη συνολική επένδυση, 29,4 δισ. θα διατεθούν σε τομείς έρευνας και ανάπτυξης και 32,8 δισ. για δαπάνες ενίσχυσης της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας, ενώ 9,6 δισεκατομμύρια θα διατεθούν σε στρατηγικές επενδύσεις.
Η Hyundai στοχεύει επίσης σε αύξηση 13~14% των ενοποιημένων εσόδων της και 5,5~6,5% ετήσιο περιθώριο ενοποιημένου λειτουργικού κέρδους το 2022 και σε πάνω από 4,3 εκατ. πωλήσεις οχημάτων.