Hyundai RN24: Νέο “κινητό εργαστήρι” 650 ίππων για σοβαρή… διασκέδαση

Η Hyundai N αποκάλυψε στη N Day 2024, το RN24, την επόμενη γενιά του "Rolling Lab" της που δείχνει την κατεύθυνση των ηλεκτρικών N υψηλών επιδόσεων των Κορεατών στο μέλλον.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai N RN24 2024

Το RN24 αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της φετινής “N Day 2024”, της Hyundai από το N Division, της ετήσιας εκδήλωσης που υπογραμμίζει τη δέσμευση της Hyundai N στις τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων που δοκιμάζονται στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ειδικά για τα ηλεκτρικά οχήματα.

Διαβάστε επίσης: Το ευρωπαϊκό best seller της Hyundai ανανεώθηκε – Οι τιμές του στην Ελλάδα

Οι εν λόγω τεχνολογίες βασίζονται σε τρεις πυλώνες: Corner Rascal, Racetrack Capability και Everyday Sportscar. Αυτοί οι πυλώνες αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση τω Κορεατών για συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες στα ηλεκτρικά.


«Η Hyundai N δεν είναι απλώς μια μάρκα, αλλά αντιπροσωπεύει τη δέσμευσή μας για καινοτομία και υψηλές επιδόσεις» δήλωσε ο κ. Manfred Harrer, Executive Vice President & Head of the Genesis and Performance Development Tech Unit. “Το RN24 είναι μια απόδειξη των τολμηρών σχεδίων μας για το μέλλον.”

Διαβάστε επίσης: Στα 2.000.000 έφτασε η παραγωγή αυτού του SUV

Ως το Rolling Lab επόμενης γενιάς της Hyundai N, το RN24 είναι η τελευταία εξέλιξη μιας σειράς καινοτόμων οχημάτων δοκιμών που γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ της τεχνολογίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των μοντέλων παραγωγής N.

Ξεκινώντας από τη σειρά RM (Racing Midship) το 2012 και συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών οχημάτων, όπως το RN22e και το N Vision 74, τα Rolling Labs χρησιμεύουν ως οχήματα δοκιμών για τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων.

Το ντεμπούτο του RN24 παρουσιάζει το όραμα της N για το εγγύς μέλλον. Εμπνευσμένο από την επιθυμία να τοποθετηθεί το πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης ηλεκτρικού (EV) οχήματος που έχει εξελίξει στο μικρότερο δυνατό πακέτο, η Hyundai N εφάρμοσε το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος διπλού κινητήρα του Ioniq 5 N που αποδίδει 650 ίππους στο όχημα δοκιμών της που έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα.

Το σύστημα κίνησης τοποθετήθηκε σε ένα συμπαγές πλαίσιο για ηλεκτρικό αυτοκίνητο εμπνευσμένο από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με αποτέλεσμα ένα συμπαγές, ελαφρύ και ευέλικτο ηλεκτρικό όχημα.

Το RN24 είναι σύμφωνα με τους Κορεάτες μια πλατφόρμα για την έναρξη νέων “συζητήσεων” σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων επόμενης γενιάς και αντανακλά την τόλμη με την οποία τα οραματίζεται η Hyundai, όχι μόνο αυξάνοντας την ισχύ και την ταχύτητα, αλλά εστιάζοντας στην οδηγική απόλαυση και τους χειρισμούς που απαιτούν ακρίβεια.

Το RN24 τροφοδοτείται από το ηλεκτρικό σύστημα της πλατφόρμας E-GMP του Ioniq 5 N. Ένα επανασχεδιασμένο πακέτο μπαταριών διατηρεί τη χωρητικότητα των 84 kWh του μοντέλου παραγωγής, αλλά επιτρέπει κοντύτερο μεταξόνιο κατά 340 χλστ., προσεγγίζοντας τα επίπεδα της μικρής κατηγορίας αυτοκινήτων (Β), καθιστώντας το συγκρίσιμο με το i20 N Rally Hybrid WRC.

Το σύστημα του πλαισίου του RN24 διαθέτει μια νέας σχεδίασης διάταξη ανάρτησης τύπου WRC με αμορτισέρ προδιαγραφών ράλι και υποπλαίσια υψηλής ακαμψίας. Φέρει επίσης το σύστημα WRC Powertrain Drive Control Logic που δίνει στους οδηγούς τη δυνατότητα να προσαρμόζουν την ισχύ, την επιτάχυνση, την αναγεννητική πέδηση και την ισορροπία του ηλεκτρικού συστήματος χρησιμοποιώντας ειδικά κουμπιά στο τιμόνι, όπως στα αγωνιστικά οχήματα Hyundai του WRC.

Το όχημα διαθέτει εξωτερικό ηχητικό σύστημα υψηλών επιδόσεων, με δύο πλαϊνά ηχεία επιπρόσθετα της ρύθμισης N Active Sound+ του Ioniq 5 N. Ο ήχος του RN24 ενισχύεται από τη σχεδίαση του πίσω φτερού που λειτουργεί ως ηχητικό πλαίσιο, ενδυναμώνοντας την ηχητική εμπειρία και για τους παρεβρισκόμενος.

Μεταξύ των πολλών τεχνολογιών αιχμής του RN24 εμπνευσμένες από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο έλεγχος ροπής κινητήρα “Rally Mode” είναι ένας βασικός παράγοντας διαφοροποίησης. Όπως το σύστημα τετρακίνησης της Hyundai N που χρησιμοποιείται στο i20 N Rally, αυτή η ρύθμιση βοηθά στη βελτιστοποίηση της κατανομής της ροπής και στους τέσσερις τροχούς.

Παράλληλα, το e-Handbrake (ηλεκτρικό χειρόφρενο) αποτελεί άλλη μια τεχνολογία εμπνευσμένη από τη 10ετή ιστορία της Hyundai N στο WRC. Βοηθά στη μείωση του βάρους εξαλείφοντας την ανάγκη των φυσικών φρένων που χρησιμοποιούνται σε διαδικασίες, όπως η προθέρμανση φρένων πλευρικά και οι εγκαταστάσεις υδραυλικών φρένων που χρησιμοποιούνταν προηγουμένως. Η Hyundai δοκίμασε πρόσφατα αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία σε μια ειδική διαδρομή του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης του WRC.

Το RN24 ορίζεται οπτικά από το roll cage εξωσκελετό του εμπνευσμένο από concepts του WRC. Η εφαρμογή των εξαρτημάτων N Performance περιλαμβάνει σφυρήλατες μαύρες ματ ζάντες Elantra N 19 ιντσών και αεροτομή από τα Touring Car Racing (TCR) μοντέλα της Hyundai Motorsport που βελτιώνει την ευελιξία και τη σταθερότητα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.