Όπως περιμένει κανείς από τη φημισμένη εταιρία βελτιώσεων, η νέα Alpina D3 S, διαθέσιμη ως sedan αλλά και station wagon, χαρακτηρίζεται από τις ολοκληρωμένες επεμβάσεις της γερμανικής εταιρίας που βελτιώνουν τις επιδόσεις αλλά και το κράτημα, χωρίς να παραλείπεται το αισθητικό κομμάτι τόσο εκτός όσο και εντός.
Εξωτερικά η “δουλειά” της Alpina, πάνω στη Σειρά 3 της BMW είναι εμφανή στον εμπρός προφυλακτήρα με τους διαφοροποιημένους αεραγωγούς να βελτιώνουν περαιτέρω τη ροή του αέρα προς τα ψυγεία. Τα αεροδυναμικά ένθετα εμπρός και πίσω είναι διακριτικά, προσθέτουν δυναμισμό και κομψότητα και βελτιώνουν τη σταθερότητα της D3 S στις υψηλότερες ταχύτητες.
Η Aplina D3 S προσφέρεται με δύο σετ αλουμινένιων ζαντών, ένα 19 ιντσών και το δεύτερο στο χαρακτηριστικό για την εταιρία σχέδιο με τα 20 μπράτσα. Σε αυτή την περίπτωση οι τροχοί είναι σφυρήλατοι και η διάσταση ανεβαίνει στις 20 ίντσες, ενώ τα ελαστικά και στις δύο περιπτώσεις είναι τα Pirelli P Zero ALP, ειδικά εξελιγμένα από τους Ιταλούς για το νέα πρόταση της Alpina.
Η καμπίνα του αυτοκινήτου έχει δεχτεί επίσης τις περιποιήσεις των ανθρώπων της Alpina. Το σήμα της εταιρίας κάνει την εμφάνιση του στην πλάτη των καθισμάτων με τις νέες χαρακτηριστικές και χειροποίητες δερμάτινες επενδύσεις “Lavalina”. Σε μεταλλική μορφή το βλέπουμε επίσης και στα νέα πατάκια με τη γερμανική εταιρία βελτιώσεων να έχει τοποθετήσει μεταλλικά ένθετα και στα μαρσπιέ.
Το ίδιο εξαιρετικής ποιότητας δέρμα αγκαλιάζει και το τριάκτινο τιμόνι με τους Γερμανούς να αναφέρουν παράλληλα πως ο ενδιαφερόμενος έχει τον πρώτο λόγο αναφορικά με τον εσωτερικό διάκοσμο και την επιλογή των υλικών. Από το εσωτερικό δεν λείπει ούτε η μεταλλική πλάκα που φέρει τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου ενισχύοντας έτσι την αίσθηση αποκλειστικότητας.
Η ύπαρξη του τρίλιτρου εν σειρά εξακύλινδρου diesel κινητήρα κάτω από το καπό της D3 S εγγυάται ότι δεν θα θα σας λείψουν ποτέ οι δυνατές επιταχύνσεις χάρη στην κτηνώδη ροπή των 730 Nm που παράγει (1.750-2.750 σ.α.λ.), σε συνδυασμό με το ήπιο υβριδικό σύστημα που προσθέτει άλλους 11 ίππους, αλλά και τους 355 ίππους της μέγιστης ισχύος του θερμικού μοτέρ. Όπως αναφέρθηκε και στην αρχή, αυτή είναι η πρώτη Aplina στην ιστορία που υιοθετεί υβριδικό σύστημα κίνησης. Η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς χάρη στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF “8HP76”.
Τα νούμερα των επιδόσεων μιλούν από μόνα τους για του λόγου το αληθές με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 4,6 δευτερόλεπτα για το sedan τη στιγμή που το station wagon αμάξωμα χρειάζεται μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου παραπάνω. Χωρίς ηλεκτρονικούς περιορισμούς, η τελική ανέρχεται αντίστοιχα σε 273 και 270 χλμ./ώρα.
Πίσω από τις ζάντες βλέπουμε ένα νέο σετ ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αμορτισέρ και ελατηρίων από την Eibach που ρυθμίζονται σε τρία επίπεδα: Comfort+, Comfort και Sport.
Στα φρένα το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί με την ισχύ να φτάνει και να περισσεύει για την περίσταση καθώς είναι το ίδιο που βλέπουμε και στην ισχυρότερη B5 Bi-Turbo των 608 ίππων. Οι εμπρός δαγκάνες είναι 4πίστονες και συνδυάζονται δίσκους διαμέτρου 395 χλστ., ενώ πίσω η διάμετρος των δίσκων “πέφτει” στα 345 χλστ.