Οι 30 πόλεις με τη χειρότερη κίνηση στον κόσμο! Μέσα και η Αθήνα

Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με μία έρευνα αλλά με τα στατιστικά στοιχεία που συγκεντρώνει η Tom Tom από τα αυτοκίνητα στα οποία βρίσκονται τα συστήματα πλοήγησης.

Βρείτε μας στο

Εδώ και δέκα χρόνια, η Tom Tom έχει δημιουργήσει τον “Δείκτης κυκλοφορίας” (Traffic Index) ο οποίος παρέχει στους οδηγούς, στους υπεύθυνους σχεδιασμού πόλεων και στους κατασκευαστές αυτοκινήτων στατιστικά στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με τα επίπεδα συμφόρησης σε 403 πόλεις σε 56 χώρες σε 6 ηπείρους.

Τι ακριβώς είναι όμως ο Δείκτης Κυκλοφορίας και πως συλλέγονται τα στοιχεία; Σύμφωνα με την Tom Tom, τα ποσοστά του επιπέδου συμφόρησης αντιπροσωπεύουν τη μετρούμενη ποσότητα επιπλέον χρόνου ταξιδιού που βιώνουν οι οδηγοί.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, αναλύει τους χρόνους ταξιδιού καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους (24/7) για κάθε πόλη – και συγκρίνει αυτές τις πληροφορίες με τις περιόδους ελεύθερης ροής για να αντλήσει επιπλέον χρόνο ταξιδιού.

Ένα συνολικό επίπεδο συμφόρησης 36% σημαίνει ότι ο επιπλέον χρόνος ταξιδιού είναι κατά 36% περισσότερο από ό, τι ένα μέσο ταξίδι θα διαρκούσε κατά τη διάρκεια των ανεπιθύμητων συνθηκών. Οι μέσοι χρόνοι είναι πραγματικές διαδρομές, σε κάθε όχημα σε όλο το οδικό δίκτυο, 24/7. Οι χρόνοι ταξιδιού σε συνθήκες ελεύθερης ροής (χωρίς προβλήματα) δεν βασίζονται σε όρια ταχύτητας αλλά σε πραγματικές μετακινήσεις.

Σύμφωνα πάντα με την Tom Tom εκτελούνται υπολογισμοί για μεμονωμένες ώρες κάθε ημέρας της εβδομάδας. Έτσι είναι δυνατόν να ανιχνεύσει πόσο υψηλά επίπεδα συμφόρησης υπάρχουν σε κάθε πόλη κατά τη διάρκεια των πιο πολυσύχναστων περιόδων της ημέρας, συμπεριλαμβανομένων των ωρών αιχμής το πρωί και το βράδυ.

Τα στατιστικά στοιχεία του “TomTom Traffic Index” υπολογίζονται από ανώνυμα δεδομένα GPS που συλλέγονται μέσω συσκευών πλοήγησης και smartphones.

Πάμε λοιπόν να δούμε αναλυτικά τις 30 χώρες με τη μεγαλύτερη κίνηση στον κόσμο. Μία από αυτές είναι και η Αθήνα. Δίπλα από το ποσοστό επί τοις εκατό, είναι η σε κόκκινο πλαίσιο φαίνεται η αύξηση της κίνησης σε σχέση με το προηγούμενο έτος και σε πράσινο πλαίσιο η μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr