Photo by Gem & Lauris RK on Unsplash

Η τάση των εταιρειών που εμπλέκονται ενεργά με την αυτοκίνηση, να δημιουργούν ολοένα και πιο φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, δεν έχει μείνει στα λόγια. Αυτό αποδεικνύουν τα αποτελέσματα που δημοσίευσε πρόσφατα ο μη κερδοσκοπικός περιβαλλοντικός οργανισμός CDP (Carbon Disclosure Project), που παρέχει τη δυνατότητα σε πόλεις, κράτη και εταιρείες, να μετρήσουν και να διαχειριστούν αναλόγως τα αποτελέσματα της περιβαλλοντικής τους πολιτικής.

Σύμφωνα με το ετήσιο report του CDP, 127 εταιρείες μπαίνουν στη Λίστα Α της κατηγορίας τους, για δράσεις και τα αποτελέσματα αυτών, αναφορικά με τη μείωση της κλιματικής επιβάρυνσης. Μέσα σε αυτές, βρίσκονται και 6 εταιρείες που σχετίζονται με την αυτοκίνηση, γεγονός που δείχνει στην πράξη πως η αυτοκινητοβιομηχανία έχει πάρει ζεστά το εγχείρημα της προστασίας του περιβάλλοντος και της μείωσης -κατά το δυνατόν- εκπομπής ρύπων.

Στη λίστα με τις 127 εταιρείες που είναι πρωτοπόρες στον τομέα, συναντάμε το γαλλικό Groupe PSA (Peugeot, Citroen, DS, Opel), την κορεατική Hyundai Motor Co και την ιαπωνική Toyota Industries, δηλαδή 3 από τις μεγαλύτερες φίρμας της αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως. Μαζί τους, βρίσκονται και δύο από τις σημαντικότερες βιομηχανίες παραγωγής ελαστικών στην Ευρώπη, η γαλλική Michelin και η ιταλική Pirelli, ενώ στη λίστα φιγουράρει ακόμη, η ιταλική εταιρεία παραγωγής συστημάτων πέδησης, Brembo.


Η ενεργοποίηση της αυτοκινητοβιομηχανίας σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος δεν είναι κάτι, ωστόσο τα τελευταία χρόνια οι προσπάθειες έχουν εντατικοποιηθεί. Ο χώρος της αυτοκίνησης βρίσκεται σε μια διαρκή προσπάθεια μείωσης της εκπομπής ρύπων και η διαρκής τάση προς τα υβριδικά συστήματα ή την ηλεκτροκίνηση, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές…

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]