Η BMW με το βλέμμα στο υδρογόνο: Ξεκίνησε η παραγωγή της iX5 Hydrogen

Το πρώτο Sports Activity Vehicle (SAV) με τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου έχει ήδη ολοκληρώσει ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών σε απαιτητικές συνθήκες και θα χρησιμοποιηθεί ως “όχημα επίδειξης τεχνολογίας”, σε επιλεγμένες περιοχές, από την άνοιξη του 2023.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

«Το υδρογόνο είναι μία ευέλικτη πηγή ενέργειας που θα διαδραματίσει βασικό ρόλο κατά τη μετάβασή μας στην κλιματική ουδετερότητα», σχολιάζει ο Frank Weber, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG και υπεύθυνος εξέλιξης και ανάπτυξης. «Είμαστε βέβαιοι ότι το υδρογόνο πρόκειται να αποκτήσει μεγάλη σημασία για την ατομική κινητικότητα και ως εκ τούτου θεωρούμε ότι ένας συνδυασμός συστημάτων ηλεκτροκίνησης με μπαταρία και κυψέλες καυσίμου είναι μία λογική προσέγγιση, μακροπρόθεσμα.

Οι κυψέλες καυσίμου δεν απαιτούν κρίσιμες πρώτες ύλες όπως το κοβάλτιο, το λίθιο ή το νικέλιο, επομένως επενδύοντας σε αυτό τον τύπο συστήματος κίνησης ενισχύουμε επίσης τη γεωπολιτική ανθεκτικότητα του BMW Group. Ο στόλος οχημάτων δοκιμής της BMW iX5 Hydrogen θα μας επιτρέψει να αποκτήσουμε νέες και πολύτιμες πληροφορίες δίνοντας μας τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε στους πελάτες μία ελκυστική προϊοντική γκάμα μόλις η οικονομία του υδρογόνου γίνει μία ευρέως διαδεδομένη πραγματικότητα».

Το πιλοτικό εργοστάσιο του BMW Group στο Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας στο Μόναχο που έχει αναλάβει την δημιουργία της BMW iX5 Hydrogen, αποτελεί το σημείο διασύνδεσης του τομέα εξέλιξης με την παραγωγή, όπου κάθε νέο μοντέλο της εταιρείας κατασκευάζεται για πρώτη φορά. Περίπου 900 άτομα εργάζονται εκεί και κάθε τμήμα είναι επιφορτισμένο να διασφαλίσει ότι τόσο το προϊόν, όσο και η διαδικασία κατασκευής είναι έτοιμα για μαζική παραγωγή. Στην περίπτωση της BMW iX5 Hydrogen, ειδικοί στην τεχνολογία υδρογόνου, την εξέλιξη οχημάτων και την αρχική συναρμολόγηση νέων μοντέλων, συνεργάζονται στενά προκειμένου να ενσωματώσουν την προηγμένη τεχνολογία συστημάτων κίνησης και αποθήκευσης ενέργειας.


Το εργοστάσιο του BMW Group στο Spartanburg των Η.Π.Α. προμηθεύει τα βασικά οχήματα για το μοντέλο υδρογόνου, το οποίο έχει εξελιχθεί πάνω στην πλατφόρμα της BMW X5. Στο τμήμα αμαξωμάτων του πιλοτικού εργοστασίου, τα οχήματα αυτά εφοδιάζονται με μία νέα δομή πατώματος η οποία καθιστά εφικτή την τοποθέτηση δύο δεξαμενών υδρογόνου στο κεντρικό τούνελ και κάτω από το πίσω κάθισμα. Τα ειδικά για το μοντέλο ηλεκτρικά συστήματα των 12 V και 400 V, η μπαταρία υψηλής απόδοσης, ο ηλεκτροκινητήρας και η κυψέλη καυσίμου, ενσωματώνονται όλα κατά τη διάρκεια του σταδίου συναρμολόγησης, μαζί με τα εξαρτήματα της στάνταρ παραγωγής.

Τοποθετημένος στην περιοχή του πίσω άξονα μαζί με την μπαταρία υψηλής απόδοσης, ο ηλεκτροκινητήρας είναι προϊόν της τρέχουσας τεχνολογίας, BMW eDrive 5ης γενιάς που επίσης χρησιμοποιείται σε ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, αλλά και στα plug-in υβριδικά μοντέλα της BMW. Τα συστήματα κυψελών καυσίμου που βρίσκονται κάτω από το καπό της BMW iX5 Hydrogen έχουν κατασκευαστεί εσωτερικά από φέτος τον Αύγουστο, στο κέντρο αριστείας της BMW για το υδρογόνο, στο Garching (βόρεια του Μονάχου).

Η BMW iX5 Hydrogen συνδυάζει όλα τα οφέλη ενός συστήματος κίνησης μηδενικών ρύπων με εξαιρετική καθημερινή χρηστικότητα και δυνατότητες για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Αυτό καθιστά την τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μία ελκυστική και επιπλέον λύση στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία. Αυτό ισχύει κυρίως για πελάτες για τους οποίους οι σύντομες στάσεις για ανεφοδιασμό και η μεγάλη αυτονομία είναι απαραίτητες, καθώς και για περιοχές που ακόμα δεν διαθέτουν επαρκείς υποδομές φόρτισης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]