Η BMW θα παράγει ατσάλι με ουδέτερο αποτύπωμα CO2!

Με την αξιοποίηση της πράσινης ενέργειας και μιας νέας καινοτόμας μεθόδου παραγωγής ατσαλιού η BMW θα παράγει ατσάλι με ουδέτερο αποτύπωμα CO2 τα επόμενα χρόνια.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW ατσάλι 2021

Το BMW Group στοχεύει στη συνεχή μείωση των εκπομπών CO2 στο δίκτυο προμηθευτών ατσαλιού που αξιοποιεί για την παραγωγή των μοντέλων της και τα επόμενα χρόνια αναμένεται να κάνει ένα πολύ σημαντικό βήμα που δεν αποκλείεται να επηρεάσει και άλλους κατασκευαστές. Ειδικότερα και σε συνεργασία με την Boston Metal, ο όμιλος των Βαυαρών ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει σε μία καινοτόμα μέθοδο για την παραγωγή ατσαλιού “χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2)” την οποία ανέπτυξε η αμερικανική νεοφυής εταιρία Boston Metal, μέσω του επενδυτικού του βραχίονα, BMW i Ventures.

Διαβάστε επίσης: H “ιταλική” BMW (+video)

Η επένδυση αποτελεί τμήμα του σχεδίου δράσης του BMW Group που αποσκοπεί στη σημαντική μείωση των εκπομπών CO2 στο δίκτυο προμηθευτών με τους Βαυαρούς να αναφέρουν, πως όταν η τεχνολογία εφαρμοστεί σε βιομηχανική κλίμακα μαζικής παραγωγής θα μειώσει το διοξείδιο του άνθρακα που παράγεται από το δίκτυο των συνεργατών της που την προμηθεύουν με ατσάλι κατά 2.000.000 τόνους μέχρι το 2030.

Λόγω των ιδιοτήτων του, το ατσάλι είναι ένα από τα σημαντικότερα υλικά στην παραγωγή αυτοκινήτων και θα είναι εξίσου σημαντικό για τις μελλοντικές γενιές οχημάτων. Ακόμα και με τη μελλοντική ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, το ατσάλι θα παραμείνει ένα σημαντικό υλικό για την κατασκευή αμαξωμάτων και πολλών εξαρτημάτων. Τα εργοστάσια πρεσών του BMW Group στην Ευρώπη επεξεργάζονται πάνω από μισό εκατομμύριο τόνους ατσαλιού το χρόνο.

“Αναγνωρίζουμε συστηματικά τις πρώτες ύλες και τα εξαρτήματα στο δίκτυο προμηθευτών μας με τις υψηλότερες εκπομπές CO2 κατά την παραγωγή τους. Το ατσάλι είναι ένα από αυτά, αλλά είναι απαραίτητο στην παραγωγή αυτοκινήτων. Γι’ αυτό το λόγο, έχουμε θέσει στους εαυτούς μας το στόχο της συνεχούς μείωσης των εκπομπών CO2 στην αλυσίδα προμηθευτών ατσαλιού. Μέχρι το 2030, οι εκπομπές CO2 πρέπει να είναι περίπου δύο εκατομμύρια τόνοι χαμηλότερες από τις τωρινές”, δήλωσε ο Dr. Andreas Wendt, μέλος δ.σ. της BMW, υπεύθυνος Προμηθειών και Δικτύου Προμηθευτών.

Διαβάστε επίσης – BMW iX3. Το πρώτο ηλεκτρικό SUV των Βαυαρών (+video)

Χρήση ηλεκτρονίων αντί άνθρακα για την παραγωγή ατσαλιού
Οι υψικάμινοι που χρησιμοποιούνται στη συμβατική παραγωγή ατσαλιού παράγουν διοξείδιο του άνθρακα. Η startup Boston Metal χρησιμοποιεί ηλεκτρισμό για τη νέα τεχνολογία της, που μέσω μιας κυψέλης ηλεκτρόλυσης παράγει αργό σίδηρο, που σε επόμενη φάση μεταποιείται σε ατσάλι. Εάν σε αυτή τη διαδικασία χρησιμοποιείται ηλεκτρισμός από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τότε η παραγωγή ατσαλιού είναι απαλλαγμένη από εκπομπές άνθρακα.

Η νεοφυής εταιρεία θα κατασκευάσει δοκιμαστικές εγκαταστάσεις γι’ αυτή τη διαδικασία τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να την αναπτύξει περαιτέρω για χρήση σε βιομηχανική κλίμακα στα εργοστάσια των Βαυαρών.

Η εφαρμογή της νέας καινοτόμας μεθόδου στην μαζική παραγωγή ατσαλιού από την BMW αποτελεί μόνο ένα μέρος του σχεδίου του ομίλου στο πλάνο βιώσιμης ανάπτυξης που εκτελεί με παράλληλες προτεραιότητες τη χρήση ανακυκλωμένων υλικών και την πολλαπλή χρήση πρώτων υλών στο πλαίσιο μιας κυκλικής οικονομίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr