Με μοναδικό dsign που επηρέασε και τα μεταγενέστερα roadsters της BMW, η 507 είναι ένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα της γερμανικής εταιρείας. Η 507 ανέβασε ακόμη περισσότερο στα μάτια του κοινού τη BMW, αλλά είναι και εκείνη που παραλίγο να αποδειχθεί μοιραία για τους Βαυαρούς εξαιτίας το υψηλότατου κόστους εξέλιξης της σε συνδυασμό με την απρόσμενα απογοητευτική της πορεία στον εμπορικό στίβο.
Διαβάστε επίσης – BMW 507: Κορίτσι για φίλημα!
Η χειροποίητη BMW 507 κατασκευάστηκε σε μόλις 252 αντίτυπα και αυτό την κάνει μία από τις σπανιότερες BMW που μπορεί να αγοράσει κανείς. Ένα μοντέλο με αξία που ξεπερνά πλέον τα δύο εκατ. ευρώ, όπως αποδεικνύει και η σχετικά πρόσφατη δημοπράτηση της λευκής 507 που πέρασε από τα χέρια και του τέως βασιλιά της Ελλάδας.
Μια ακόμη BMW 507 Series II, μια ασημί του 1958 είναι έτοιμη να αλλάξει χέρια, σύμφωνα και με τη αγγελία που έχει δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα της Hemmings. Η συγκεκριμένη είναι η 110η που κατασκευάστηκε και μία από τις μόλις 21 που βάφτηκαν στο ασημί-γκρι χρώμα που βλέπετε στις οθόνες σας.
Η εν λόγω 507, αφού πέρασε τα δύο πρώτα χρόνια της ζωής της στη Ν. Αμερική επέστρεψε στην Ευρώπη για να περάσει τις επόμενες 10ετίες ξανά στην άλλη μεριά του Ατλαντικού. Έχει δεχτεί συστηματική και επίσημη φροντίδα από το τμήμα κλασικών αυτοκινήτων των Βαυαρών, ενώ συνοδεύεται και από το “Μαύρο Βιβλίο” της BMW το οποίο επιβεβαιώνει την αυθεντικότητα του πλαισίου, τον αναρτήσεων και του συστήματος πέδησης.
Αναφορικά με τον κινητήρα, το αυθεντικό 8κύλινδρο μοτέρ αυτής της 507… δεν είναι πια μαζί μας και τη θέση του έχει πάρει η βελτιωμένη και σημαντικά πιο αξιόπιστη έκδοση του.
Για να την παραχωρήσει στον επόμενο τυχερό ιδιοκτήτη της ο τωρινός ζητά για αυτή την εξαιρετικής κατάστασης BMW 507 το ποσό των 2.169.230 ευρώ, ένα ποσό ακόμη υψηλότερο από εκείνο που απέσπασε η 507 του τέως βασιλιά σε δημοπρασία. Δείτε την 507 και ακούστε τον υπέροχο ήχο του 8κύλινδρου κινητήρα της στο video που ακολουθεί.