Η γερμανική εταιρεία που συνεχίζει να “καλπάζει” – Αύξηση 8,8% το τρίτο τρίμηνο

Περίπου 1,8 εκατομμύρια οχήματα από το BMW Group μέσα στο 9μηνο! Δείτε τον απολογισμό της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο...
BMW Σειρά 1

Το BMW Group διατήρησε την αναπτυξιακή του πορεία και κατά το τρίτο τρίμηνο, με τις παραδόσεις προς τους πελάτες να αυξάνονται κατά 8,8%. Το αποτέλεσμα αυτό ενσωματώνει επίσης το πλεονέκτημα της σύγκρισης με το αδύναμο, αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Δείτε επίσης: Το best seller υγραεριοκίνητο της αγοράς στο 9μηνο – Κοστίζει 16.890 ευρώ

Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2025, το BMW Group παρέδωσε συνολικά περίπου 1,8 εκατομμύρια οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce, καταγράφοντας μικρή αύξηση πωλήσεων κατά 2,4%. Την ίδια περίοδο, η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της κατά 10,0%, φτάνοντας συνολικά τις 323.447 μονάδες. Μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου, το BMW Group παρέδωσε συνολικά 470.313 ηλεκτροκίνητα οχήματα (BEV και PHEV), (+15,0%).

BMW iX3

Αύξηση 4,5% στα ηλεκτροκίνητα οχήματα
Η BMW πούλησε 514.620 οχήματα το τρίτο τρίμηνο (+5,7%). Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, οι πωλήσεις παρέμειναν στα επίπεδα του προηγούμενου έτους (+0,1%), με συνολικά 1.585.580 παραδόσεις, συμπεριλαμβανομένων 395.998 ηλεκτροκίνητων οχημάτων (+4,5%). Οι πωλήσεις της μάρκας διατήρησαν την ανοδική τους πορεία σε όλες τις περιοχές εκτός Κίνας, καταγράφοντας ιδιαίτερα ισχυρή ανάπτυξη στην Ευρώπη και την Αμερική, ενώ η προσδοκώμενη αύξηση στην κινεζική αγορά δεν υλοποιήθηκε. Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της BMW συνεχίζουν να γνωρίζουν υψηλή ζήτηση, οδηγώντας σε αύξηση των παραδόσεων οχημάτων με αυτή την τεχνολογία κίνησης κατά 30,2% σε σύγκριση με πέρυσι.

Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Σεπτέμβριο, η BMW M GmbH παρέδωσε 158.182 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 7,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Μετά το πιο επιτυχημένο εξάμηνο στην ιστορία της, η BMW M GmbH κατέγραψε και ένα ακόμη ισχυρό τρίτο τρίμηνο, με τις πωλήσεις να φτάνουν τις 52.220 μονάδες, +11,0%.

Αύξηση 23,7% για τη MINI
Η MINI παρέμεινε σε τροχιά ανάπτυξης, με τη νέα οικογένεια μοντέλων της: κατά το τρίτο τρίμηνο, παρέδωσε 72.376 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 37,5%. Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο, πωλήθηκαν παγκοσμίως 206.214 οχήματα, αυξημένα κατά 23,7%. Κατά την ίδια περίοδο, η μάρκα κατέγραψε ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές πωλήσεων.

Από την αρχή του έτους έως τον Σεπτέμβριο, η μάρκα Rolls – Royce παρέδωσε 4.100 αυτοκίνητα σε πελάτες – αύξηση 3,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες, η BMW Motorrad παρέδωσε συνολικά 159.156 μοτοσικλέτες και scooter σε πελάτες (-2,6%). Μέσα στο τρίτο τρίμηνο, η BMW Motorrad αύξησε τις παραδόσεις της σε 53.247 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 5,7%.

Πηγή: BMW Group

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
"Σημαντική η συμβολή του στην BMW"! Αναγνώριση του έργου του Oliver Zipse, ο οποίος συμπλήρωσε 35 χρόνια προσφοράς στο BMW Group......
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη