Δελτίο τύπου εξέδωσε η Kosmocar-Audi στο οποίο μας ενημερώνει σχετικά με τις νέες υπηρεσίες που πλέον προσφέρει.
Όπως αναφέρεται στην σχετική ενημέρωση “με στόχο να προσφέρει στους κατόχους μοντέλων Audi πάντα κορυφαίες After Sales υπηρεσίες, μέγιστο όφελος και απόλυτη ικανοποίηση, η Kosmocar-Audi παρουσιάζει τα “Smart Packs” και την υπηρεσία MyServiceNow.
Τα Smart Packs είναι δύο ειδικά σχεδιασμένα πακέτα service, πάντα με την εγγύηση και την τεχνογνωσία του κατασκευαστή, τα οποία αφορούν σε οχήματα ηλικίας άνω των 5 και 10 ετών, με όφελος έως 30% στα ανταλλακτικά και στην εργασία. Τα Smart Packs προσφέρουν ιδανική σχέση αξίας και απόδοσης, λόγω τόσο της κορυφαίας ποιότητας των γνησίων ανταλλακτικών Audi σε ιδιαίτερα προσιτή τιμή όσο και της εγγύησης 2 ετών, που συνοδεύει όλες τις εργασίες.
Παράλληλα, η Kosmocar-Audi προσφέρει στους κατόχους μοντέλων Audi την υπηρεσία MyServiceNow, με online προγραμματισμό ραντεβού για service, γρήγορα και εύκολα, από τον υπολογιστή, το τάμπλετ ή το κινητό τηλέφωνο. Πλέον, ο πελάτης μπορεί με ένα κλικ να κλείσει σε πραγματικό χρόνο ραντεβού για service όποια ημέρα και ώρα επιθυμεί και ταυτόχρονα να ενημερωθεί για το σχετικό κόστος των εργασιών/υπηρεσιών που έχει επιλέξει. Η όλη διαδικασία είναι πολύ απλή, με εισαγωγή του αριθμού κυκλοφορίας ή του αριθμού πλαισίου καθώς και των διανυθέντων χιλιομέτρων του αυτοκινήτου, την επιλογή του εξουσιοδοτημένου Συνεργάτη Audi Service της προτίμησης του πελάτη, του πακέτου εργασιών και υπηρεσιών, του συμβούλου service, της ημερομηνίας και της ώρας του ραντεβού, καθώς επίσης και του εναλλακτικού τρόπου μετακίνησης, εφόσον είναι επιθυμητό. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο κωδικός του ραντεβού θα εμφανιστεί στην οθόνη της συσκευής του πελάτη και θα του αποσταλεί η σχετική ενημέρωση μέσω e-mail.
Την ίδια στιγμή, συνεχίζονται οι After Sales υπηρεσίες που παρουσιάστηκαν νωρίτερα στη χρονιά, για όλους τους κατόχους μοντέλων της Audi, στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar: Pick-up & Delivery – η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης, με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτησή του.
Online Service – ο πελάτης ενημερώνεται με sms και αποκτά πρόσβαση online για ενημέρωση για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και το κόστος αυτών και δίνει τη σχετική έγκριση.
Clean Plus – καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, έλεγχος της απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα, δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων”.
ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου