Μπορεί εταιρεία να διπλασιάσει μέσα σε μία χρονιά τις ταξινομήσεις της και από την 8η θέση να βρεθεί στην δεύτερη. Η Suzuki το κατάφερε και, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, “σκαρφάλωσε” ψηλά στον πίνακα των ταξινομήσεων. Η ολοκλήρωση του 8μήνου την βρίσκει δεύτερη πιο δημοφιλή μάρκα, πίσω μόνο από την Toyota.
Δείτε επίσης: Το οικογενειακό της Ford με 8ετή εγγύηση – Προκαταβολή 5.600 ευρώ και επιτόκιο 2,99%
Πιο συγκεκριμένα, ανατρέχοντας στο 8μηνο του 2023 (διάστημα Ιανουάριος έως Αύγουστος), η Suzuki είχε ταξινομήσει 4.364 αυτοκίνητα. Αυτή η επίδοση της εξασφάλιζε ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 4,7% και την έστελνε στην 8η θέση της συνολικής κατάταξης ανά μάρκα.
Τώρα, ερχόμαστε στο 2024, με την Suzuki στο ίδιο διάστημα των οκτώ μηνών να έχει ταξινομήσει 8.097 νέα αυτοκίνητα. Ο συγκεκριμένος αριθμός της εξασφάλισε μερίδιο αγοράς 8,2% και την “εκτόξευσε” στην δεύτερη θέση. Πλέον, βρίσκεται πίσω μόνο από την Toyota, ενώ σε αυτό το διάστημα κατάφερε να προσπεράσει άλλες πολύ δημοφιλείς εταιρείες στην Ελλάδα, όπως για παράδειγμα την Peugeot (3η με 7.962 ταξινομήσεις) και την Opel (από την δεύτερη θέση υποχώρησε στην 6η).
Πώς διαμορφώνεται το Top 10 στην ελληνική αγορά;
Όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα που ακολουθεί, η Toyota βρίσκεται στην κορυφή χωρίς κυριολεκτικά κανέναν αντίπαλό. Έχει καταφέρει μέσα στο 8μηνο να διπλασιάσει τις ταξινομήσεις από την δεύτερη Suzuki, “κλειδώνοντας” σχεδόν τον τίτλο της best seller μάρκας για το 2024. Η τριάδα ολοκληρώνεται με την Peugeot των 7.962 ταξινομήσεων, η οποία απέχει ελάχιστα από την δεύτερη θέση.
Toyota 17250 17,5%
Suzuki 8097 8,2%
Peugeot 7962 8,1%
Citroen/DS 6872 7,0%
Hyundai 6788 6,9%
Opel 5031 5,1%
Fiat 4432 4,5%
Volkswagen 4227 4,3%
BMW 4020 4,1%
KIA 3493 3,6%