Οι εταιρείες αυτοκινήτου δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους προκειμένου να βγάζουν αυτοκίνητα τα οποία θα ικανοποιούν το αγοραστικό κοινό και θα το κάνουν να αγοράσει ξανά ένα μοντέλο τους.
Τουλάχιστον αυτός είναι ο στόχος τους, γιατί όπως φαίνεται δεν τα καταφέρνουν όλες οι εταιρίες πολύ καλά, αφού σύμφωνα με την έρευνα του Edmunds υπάρχουν αγοραστές που δεν προτίμησαν ποτέ ξανά την ίδια μάρκα.
Πάμε να δούμε όμως σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα, ποιες είναι οι εταιρείες εκείνες που έχουν “χτίσει” μία σχέση εμπιστοσύνης με τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων τους αλλά και ποια εταιρεία έχει τους λιγότερο πιστούς αγοράστες.
Στην πρώτη θέση λοιπόν της σχετικής έρευνας βρίσκεται η Toyota, με το 63% των αγοραστών να αγοράζουν και πάλι κάποιο μοντέλο της. Στην δεύτερη θέση είναι η Subaru με το 61% των αγοραστών να επιλέγουν και πάλι κάποιο μοντέλο από την γκάμα της. Την τριάδα κλείνει ακόμη μία ιαπωνική μάρκα και αυτή είναι η Honda, με το ποσοστό των αγοραστών που αγόρασαν εκ νέου αυτοκίνητο να είναι στο 60%.
Στον αντίποδα τώρα, στην τελευταία θέση της σχετικής λίστας είναι η Chrysler, καθώς μόλις το 16% των αγοραστών της αγόρασαν εκ νέου μοντέλο της.
Φυσικά να τονίσουμε σε αυτό το σημείο πως δεν είναι μόνο η ικανοποίηση των πελατών που τους κάνει να αγοράσουν ξανά ένα μοντέλο της ίδιας της μάρκας αλλά και η γκάμα μοντέλων της.
Για παράδειγμα η Chrysler, η οποία είναι στην τελευταία θέση της σχετικής λίστας έχει μείνει με μόλις δύο μοντέλα. Το Chrysler 300 (μεγάλο σεντάν) και το Pacifica (μεγάλο πολυμορφικό). Επομένως ακόμη και αν οι αγοραστές της είναι ικανοποιημένοι δεν έχουν επιλογές και έτσι αναγκαστικά πάνε σε άλλες εταιρείες με πλουσιότερη γκάμα.
Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας.