Η νέα BMW M4 βελτιώνεται από την AC Schnitzer

Η γνωστή γερμανική εταιρία βελτιώσεων AC Schnitzer ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα των πρώτων εξαρτημάτων που προορίζονται αποκλειστικά για τη νέα BMW M4.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
AC Schnitzer νέα BMW M4

Βελτιώσεις αισθητικής φύσεως εντός και εκτός, αλλά και για τη δυναμική συμπεριφορά της νέας BMW M4 (G82) ανακοίνωσε η AC Schnitzer που διαθέτει πλέον στην αγορά τα πρώτα περιφερειακά και ανταλλακτικά εξελιγμένα για το coupe των Βαυαρών.

Διαβάστε επίσης – BMW M4 Competition: Αναλύοντας ένα μοτέρ με αγωνιστικό DNA

Αναφορικά με την αεροδυναμική και αισθητική βελτίωση της νέας BMW M4, η AC Schnitzer προσφέρει για το coupe της γερμανικής εταιρίας εμπρός σπλίτερ, αεροτομή οροφής, αεροτομή για το πορτμπαγκάζ κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, προστατευτικά για τις ποδιές και τον πίσω προφυλακτήρα και φυσικά τα δικά της σήματα για τη M4.

Οι Γερμανοί φρόντισαν και για το εσωτερικό του coupe προσθέτοντας τις δικές τους επιλογές αναφορικά με τα paddles πίσω από το τιμόνι, τα πεντάλ, αλλά και την ειδική θήκη για την τοποθέτηση του κλειδιού, όλα κατασκευασμένα από αλουμίνιο.

Για τη συμπεριφορά της νέας M4 φροντίζει το κιτ ελατηρίων, το οποίο χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 20-25 χλστ. στον εμπρός άξονα και κατά 15-20 χλστ. στο πίσω και έναντι της “στάνταρ” έκδοσης”.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή BMW 116i Advantage 109 PS

Οι επιλογές συνεχίζονται και στους τροχούς με τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου AC3 σε διάσταση 20 ιντσών και για τους δύο άξονες ή τις χυτές αλουμινίου AC1 επίσης στην ίδια διάσταση. Και στις δύο περιπτώσεις τα ελαστικά είναι 285/30 και 295/30 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Σύντομα θα ακολουθήσουν οι “περιποιήσεις” της AC Schnitzer για τον κινητήρα που θα ανεβάζουν την ισχύ της στάνταρ M4 στα επίπεδα της Competition με τους 480 ίππους να φτάνουν στους 510. Στο “μενού” περιλαμβάνεται και σπορ εξάτμιση, ενώ θα προστεθεί και πλήρως ρυθμιζόμενη ηλεκτρονική ανάρτηση με έλεγχο ακόμη και για την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.

Μαζί με τα παραπάνω η γερμανική εταιρία θα προσθέσει σε δεύτερο χρόνο ακόμη περισσότερες επιλογές για το αμάξωμα μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται μεγαλύτερη πίσω αεροτομή από carbon, νέο διαχύτη και πλαίσιο για τον διαχύτη από το ίδιο υλικό.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr