Το συγκεκριμένο ανήκει ξεκάθαρα στη δεύτερη κατηγορία και πιθανόν να κερδίζει τον τίτλο του πιο αργού αυτοκινήτου στην ιστορία της. Δεν πρόκειται για συνεργασία με άλλη εταιρεία, αλλά με άλλο κράτος.
Porsche P1: Το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία της Porsche ήταν… ηλεκτρικό!
Ο λόγος για την Porsche C88, ένα sedan που δημιουργήθηκε ως η πρόταση των Γερμανών προς της κινεζική κυβέρνηση για ένα οικονομικό αυτοκίνητο. Το εικονιζόμενο δημιούργημα παρουσιάστηκε στην έκθεση του Πεκίνο το 1994, η παραγωγή δεν προχώρησε ποτέ και έτσι αυτή την στιγμή εκτίθεται στο μουσείο της Porsche στην Στουτγάρδη. Ωστόσο, έχει ενδιαφέρον να δούμε κάποια στοιχεία του.
Η Porsche C88 εξοπλίζεται με έναν “ταπεινό”, τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,1 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 67 ίππους. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν πέντε σχέσεων, ενώ όταν παρουσιάστηκε υπήρχε και δυνατότητα αυτόματου με 4 σχέσεις. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος ξεπερνά οριακά τα 4 μέτρα, ενώ το βάρος περιορίστηκε κάτω από τα 1.000 κιλά.
Το πιθανότερο σενάριο είναι οι άνθρωποι της Porsche να μην ήθελαν να βάλουν το σήμα της εταιρείας επάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Έτσι, στο τιμόνι και το αμάξωμα βλέπουμε ένα σύμβολο που θυμίζει κάτι από τα λεγόμενα “fidget spinners” που ήταν της μόδας πριν από μερικά χρόνια.
Τέλος, από την ονομασία C88, το “C” προέρχεται από το China, ενώ ο αριθμός 8 είναι γνωστό πως συμβολίζει την καλή τύχη για τους Κινέζους. Σύμφωνα με τον διευθυντή του Μουσείου της Porsche, Dieter Landenberger, η κινεζική κυβέρνηση είπε ευχαριστώ πολύ και πήρε πολλές ιδέες από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πόλης.