Η Volkswagen “ηλέκτρισε” τον Σκαραβαίο!

Με ένα διαφορετικό concept καταπιάστηκε η Volkswagen, δημιουργώντας μια ειδική ηλεκτρική έκδοση για το όχημα που έχει γράψει ιστορία την αυτοκίνηση

Η ηλεκτροκίνηση έχει εισέλθει για τα καλά στον κόσμο της αυτοκίνησης. Η Volkswagen δεν περιορίζεται μόνο στη δημιουργία νέων ηλεκτρικών μοντέλων, αφού πειραματίζεται και με δεδομένα… επιτυχημένες συνταγές από το παρελθόν. Σε αυτό το πλαίσιο, παρουσίασε μια ηλεκτρική έκδοση του ιστορικού VW Beetle, του γνωστού σε όλους μας, Σκαραβαίου.

Το VW Beetle άρχισε να παράγεται το 1938, ενώ η παραγωγή του σταμάτησε πριν από λίγο καιρό. Βέβαια, είχε μεσολαβήσει ένα σημαντικό χρονικό κενό, κατά το οποίο το “Σκαθάρι” δεν είχε παραγωγή, μέχρι την πρόσφατη αναβίωσή του, στις αρχές της περασμένης δεκαετίας. Συνολικά, το Beetle σημείωσε περισσότερα από 21 εκατομμύρια πωλήσεις, γεγονός που το κατέστησε σε ένα από τα πιο δημοφιλή -αν όχι το πιο δημοφιλές- οχήματα όλων των εποχών.

Το VW e-Beetle λοιπόν, προσφέρει μια λύση η οποία μπορεί αργότερα να υιοθετηθεί και σε άλλα ιστορικά αυτοκίνητα. Σε συνεργασία με την eClassics, η Volkswagen βασίστηκε στη λειτουργία του e-up!, για να εφοδιάσει το Beetle με ηλεκτροκινητήρα, κιβώτιο μίας σχέσης και σύστημα μπαταρίας. Η συγκεκριμένη έκδοση, βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκίνητου της Φρανκφούρτης.

Το αποτέλεσμα που προκύπτει, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Το VW e-Beetle αποδίδει 82 ίππους, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει συνολική χωρητικότητα 36,8 kWh. Οι βελτιωμένες επιδόσεις και το αυξημένο βάρος, απαιτούσαν διαφοροποιήσεις στο πλαίσιο και στα φρένα. Αν και το βάρος έχει φτάσει τα 1280 κιλά, οι επιδόσεις του e-Beetle είναι αρκετά καλές. Χαρακτηριστικά, η επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα και 0-80 χλμ./ώρα, γίνεται σε λιγότερα από 4 και λίγο περισσότερα από 8 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα. Η τελική του ταχύτητα είναι 150 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του υπολογίζεται στα 200 χιλιόμετρα. Σε περίπτωση που προκύψει ανάγκη φόρτισης, σύμφωνα με τη Volkswagen το e-Beetle μπορεί να φορτιστεί επαρκώς για μια διαδρομή περίπου 150 χιλιομέτρων, σε περίπου 1 ώρα.

Η Volkswagen Group Components παρέχει τα εξαρτήματα για τη μετατροπή, η οποία συμβαίνει στις εγκαταστάσεις της eClassics, κοντά στη Στουγκάρδη. Όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της VW, η συγκεκριμένη κίνηση μπορεί να αποτελέσει την απαρχή για τη δημιουργία και άλλων ηλεκτρικών εκδόσεων κλασικών μοντέλων. Μάλιστα, ορίστηκε και ο επόμενος στόχος, που είναι μια e-Porsche 356!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μάρκα στην Ευρώπη! Δείτε την εταιρεία που πουλάει περισσότερο από την Toyota το 2025......
Ο μη κερδοσκοπικός εθελοντικός οργανισμός "Χαμόγελο του Παιδιού" θα κληρώσει ένα SUV στη Λαχειοφόρο Αγορά του με την υποστήριξη ελληνικής αντιπροσωπείας....
Η κοινοπραξία RV Tech της Volkswagen και της αμερικάνικης Rivian έκλεισε έναν χρόνο ζωής και σύντομα θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές με μοντέλα των Γερμανών....
Η Kosmocar Α.Ε., ανακοίνωσε την ένταξη της Κοιλάκος ΕΠΕ στο επίσημο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Volkswagen....
Παρά τις έντονες προκλήσεις, η ζήτηση για τα μοντέλα του ομίλου παραμένει ισχυρή! Εντυπωσιακή ανάπτυξη στην αγορά των ηλεκτρικών......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα