Η Volkswagen “ηλέκτρισε” τον Σκαραβαίο!

Με ένα διαφορετικό concept καταπιάστηκε η Volkswagen, δημιουργώντας μια ειδική ηλεκτρική έκδοση για το όχημα που έχει γράψει ιστορία την αυτοκίνηση

Η ηλεκτροκίνηση έχει εισέλθει για τα καλά στον κόσμο της αυτοκίνησης. Η Volkswagen δεν περιορίζεται μόνο στη δημιουργία νέων ηλεκτρικών μοντέλων, αφού πειραματίζεται και με δεδομένα… επιτυχημένες συνταγές από το παρελθόν. Σε αυτό το πλαίσιο, παρουσίασε μια ηλεκτρική έκδοση του ιστορικού VW Beetle, του γνωστού σε όλους μας, Σκαραβαίου.

Το VW Beetle άρχισε να παράγεται το 1938, ενώ η παραγωγή του σταμάτησε πριν από λίγο καιρό. Βέβαια, είχε μεσολαβήσει ένα σημαντικό χρονικό κενό, κατά το οποίο το “Σκαθάρι” δεν είχε παραγωγή, μέχρι την πρόσφατη αναβίωσή του, στις αρχές της περασμένης δεκαετίας. Συνολικά, το Beetle σημείωσε περισσότερα από 21 εκατομμύρια πωλήσεις, γεγονός που το κατέστησε σε ένα από τα πιο δημοφιλή -αν όχι το πιο δημοφιλές- οχήματα όλων των εποχών.

Το VW e-Beetle λοιπόν, προσφέρει μια λύση η οποία μπορεί αργότερα να υιοθετηθεί και σε άλλα ιστορικά αυτοκίνητα. Σε συνεργασία με την eClassics, η Volkswagen βασίστηκε στη λειτουργία του e-up!, για να εφοδιάσει το Beetle με ηλεκτροκινητήρα, κιβώτιο μίας σχέσης και σύστημα μπαταρίας. Η συγκεκριμένη έκδοση, βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκίνητου της Φρανκφούρτης.

Το αποτέλεσμα που προκύπτει, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Το VW e-Beetle αποδίδει 82 ίππους, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει συνολική χωρητικότητα 36,8 kWh. Οι βελτιωμένες επιδόσεις και το αυξημένο βάρος, απαιτούσαν διαφοροποιήσεις στο πλαίσιο και στα φρένα. Αν και το βάρος έχει φτάσει τα 1280 κιλά, οι επιδόσεις του e-Beetle είναι αρκετά καλές. Χαρακτηριστικά, η επιτάχυνση 0-50 χλμ./ώρα και 0-80 χλμ./ώρα, γίνεται σε λιγότερα από 4 και λίγο περισσότερα από 8 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα. Η τελική του ταχύτητα είναι 150 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του υπολογίζεται στα 200 χιλιόμετρα. Σε περίπτωση που προκύψει ανάγκη φόρτισης, σύμφωνα με τη Volkswagen το e-Beetle μπορεί να φορτιστεί επαρκώς για μια διαδρομή περίπου 150 χιλιομέτρων, σε περίπου 1 ώρα.

Η Volkswagen Group Components παρέχει τα εξαρτήματα για τη μετατροπή, η οποία συμβαίνει στις εγκαταστάσεις της eClassics, κοντά στη Στουγκάρδη. Όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της VW, η συγκεκριμένη κίνηση μπορεί να αποτελέσει την απαρχή για τη δημιουργία και άλλων ηλεκτρικών εκδόσεων κλασικών μοντέλων. Μάλιστα, ορίστηκε και ο επόμενος στόχος, που είναι μια e-Porsche 356!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε το επίσημο trailer του 24ου επεισοδίου της 26ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 8 Ιουνίου στις 14:10 στο Star....
Στην τρίτη του πλέον γενιά, το C-SUV της γερμανικής μάρκας επιστρέφει για να συνεχίσει την παράδοση που το θέλει να τα κάνει όλα και να...
Το νέο Tayron είναι ένα ακόμη μοντέλο της Volkswagen που κατάφερε να αποσπάσει τη μέγιστη αξιολόγηση των πέντε αστεριών στις δοκιμές ασφάλειας του EuroNCAP....
Σε ένα σημαντικό ορόσημο έφτασε εργοστάσιο του VW Group στη Γερμανία με την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων να αγγίζει το ένα. εκατ. μονάδες....
Δείτε το επίσημο trailer του 23ου επεισοδίου της 26ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 1η Ιουνίου στις 14:10 στο Star....
Ο όμιλος της Volkswagen ήταν και εκείνος που κυριάρχησε στις πωλήσεις των ηλεκτρικών στην Ευρώπη τον Απρίλιο, σε επίπεδο μοντέλων και ως κατασκευαστής....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Νέο Audi Q3 teaser

Νέο Audi Q3: Αντίστροφη μέτρηση για το νέο SUV – Πότε παρουσιάζεται

Dacia Duster

Δοκιμάζουμε το SUV με υγραέριο και 19.900 ευρώ – “Άνετα” πάνω από 1.200 χλμ. αυτονομία

aprilia SR GT 2025 τιμή προσφοράς

Apriia SR GT: Καλοκαιρινή προσφορά με μείωση τιμής 700 ευρώ