ID. Space Vizzion, το ηλεκτρικό station της VW

Υπό τη μορφή concept και με έμφαση στους χώρους και την αεροδυναμική απόδοση το ID. Space Vizzion μας δείχνει το ηλεκτρικό της station wagon.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Volkswagen ID. SPACE VIZZION

Το πλήρως ηλεκτρικό concept ID. Space Vizzion της Volkswagen έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι του Los Angeles και μας προϊδεάζει για το μοντέλο που θα μπει μελλοντικά στην παραγωγή, ενώ μας δείχνει ότι σε ένα κόσμο που κυριαρχούν τα SUVs, ζωή έχουν και τα station wagons.

Volkswagen ID. SPACE VIZZION

Το Space Vizzion αποτελεί το έβδομο και νεότερο μέλος της οικογένειας ID και εντυπωσιάζει με την αεροδυναμική του απόδοση παρουσιάζοντας συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,24. Η προσεγμένη αεροδυναμική φαίνεται ειδικά στο εμπρός μέρος με το κενό ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα να λειτουργεί ως αεραγωγός σε συνδυασμό με τη σχεδίαση του καπό.


Η σχεδίασή του είναι αναμφίβολα δυναμική και η χαμηλή σιλουέτα κρύβει καλά τις μεγάλες διαστάσεις του Space Vizzion, τουλάχιστον στις φωτογραφίες. Το μήκος ανέρχεται στα 4.958 χιλιοστά, το πλάτος στα 1.897 και το ύψος στα 1.529 με το μεταξόνιο να θυμίζει ακόμη μεγαλύτερο αυτοκίνητο στα 2.964 χιλιοστά. Μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών στα 586 λίτρα.

Volkswagen ID. SPACE VIZZION

Το πρωτότυπο φέρει δύο ηλεκτρικά μοτέρ που αποδίδουν μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 335 ίππων στην τετρακίνητη έκδοση. Η αυτονομία ανέρχεται στα 590 χιλιόμετρα κατά WLTP χάρη στη συστοιχία μπαταριών με χωρητικότητα 82kWh, ενώ για τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,4 δευτερόλεπτα. Χωρίς τον μικρότερο κινητήρα για τον εμπρός άξονα των 101 ίππων η απόδοση πέφτει στους 275 με την κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Η ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 175 χλμ./ώρα.

Στο εσωτερικό το λευκό κυριαρχεί και εντείνει την αίσθηση της ευρυχωρίας με το ταμπλό να παρουσιάζεται μίνιμαλ σε σχεδίαση και το τιμόνι να φέρει κουμπιά αφής. Σε αντίθεση με τον πολύ βασικό και μικρό σε διαστάσεις πίνακα πληροφοριών του οδηγού, η οθόνη για το σύστημα πολυμέσων είναι τεράστια για τα δεδομένα των αυτοκινήτων με διαγώνιο στις 15,6 ίντσες. Ο λόγος βέβαια που ο οδηγός μοιάζει να έχει αδικηθεί είναι η ύπαρξη ενός Head Up Display συστήματος επαυξημένης πραγματικότητας που θα παρουσιάζει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, για πρώτη φορά σύμφωνα με τους Γερμανούς.

Πίσω βλέπουμε προεδρικές ανέσεις για δύο τυχερούς με πτυσσόμενη κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα και πολλούς αποθηκευτικούς χώρους. Ωστόσο η έκδοση παραγωγής θα είναι διαθέσιμη και με συμβατικό πάγκο για τρεις επιβάτες.

Ίσως το πραγματικό highlight του εσωτερικού είναι η επένδυση των καθισμάτων. Σύμφωνα με την VW δίνει την αίσθηση δέρματος αλλά επί της ουσίας στην σύστασή του θα βρει κανείς υπολείμματα μήλου! Οι Γερμανοί το ονομάζουν AppleSkin μπορεί να αντικαταστήσει την πολυουρεθάνη που χρησιμοποιείται σήμερα στα καθίσματα σε ποσοστό έως και 20%. Το υλικό κάνει την εμφάνισή τους στις πόρτες αλλά και στο κεντρικό υποβραχιόνιο με την VW να υπογραμμίζει ότι το AppleSkin θα αντικαταστήσει τα πλαστικά διακοσμητικά στοιχεία στις καμπίνες όλων των ID στο μέλλον. Είπατε κάτι για περιβαλλοντικές ανησυχίες;

Το μοντέλο παραγωγής που αντιστοιχεί στο πρωτότυπο Space Vizzion βρίσκεται ήδη στην ατζέντα της Volkswagen και θα κάνει την εμφάνισή του προς το τέλος του 2021, ενώ θα είναι διαθέσιμο σε διαφορετικές εκδόσεις σε Ευρώπη, Αμερική και Κίνα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]