Ιδού το πρώτο scooter της SEAT, e-Scooter concept

Η SEAT προχώρησε στην επίσημη αποκάλυψη του e-Scooter concept του πρώτου ηλεκτρικού scooter στην 70χρονη ιστορία της ισπανικής εταιρίας.

Βρείτε μας στο
Seat e-scooter 2020

Το νέο πρωτότυπο e-Scooter αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρίας για βιώσιμη αστική κινητικότητα με τους Ισπανούς να ανακοινώνουν παράλληλα και την δημιουργία της εταιρίας SEAT Urban Mobility, γι αυτόν το σκοπό.

Η νέα εταιρία θα φέρει υπό τη σκέπη της όλα τα νέα σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες της SEAT λανσάροντας αρχικά το e-Scooter τη νέα χρονιά τόσο για ιδιώτες όσο και για εταιρίες, ενώ θα συνεργάζεται με φορείς και δήμους για να αναπτύξει περαιτέρω τα πλάνα της στην βιώσιμη κινητικότητα.

Seat e-scooter 2020

Το πρωτότυπο e-Scooterφέρει ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 7 KW ή 9,5 ίππων αν προτιμάτε και μέγιστη απόδοση 11 KW που ισοδυναμεί με 14,8 ίππους. Το νούμερο της μέγιστης ισχύος μόνο τυχαίο δεν είναι αφού αντιστοιχεί στο όριο για της άδειας οδήγησης δικύκλου A1 (κυβισμός έως 125 κ.εκ. για μοντέλα με μοτέρ εσωτερικής καύσης), ενώ σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες όπως είναι η Γαλλία, οι οδηγοί αυτοκινήτων μπορούν να οδηγήσουν τέτοιας ισχύος δίκυκλα και χωρίς την σχετική άδεια, μόνο με το δίπλωμα για το αυτοκίνητο. Η ροπή παράλληλα φτάνει στο εντυπωσιακό νούμερο των 24 Nm.

Seat e-scooter 2020

H SEAT ανακοινώνει 0-50 χλμ./ώρα σε 3,8 δεύτερα και τελική της τάξης των 100 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία που δίνουν οι μπαταρίες ανέρχεται στα 115 χλμ. κατά το πρότυπο WMTC. Στα θετικά περιλαμβάνεται και η αποσπώμενη μπαταρία που μπορείτε να πάρετε μαζί σας για να την φορτίσετε στο σπίτι ή να την αλλάξετε άμεσα με μια φορτισμένη αν έχει εξαντληθεί.

Το e-Scooter προσφέρει παράλληλα και αποθηκευτικό χώρο για δύο κράνη κάτω από τη σέλα, ενώ, ως μοντέλο που θα χρησιμοποιηθεί και από εταιρίες ενοικίασης και sharing προσφέρει και λύσεις συνδεσιμότητας, όπως για παράδειγμα η απομακρυσμένη παρακολούθηση της κατάστασης της μπαταρίας του μέσω smartphone αλλά και το πού βρίσκεται.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr