“Ηλεκτρική” αναβίωση της Lancia – Αυτό είναι το πρώτο της μοντέλο στη νέα εποχή

H Lancia επιστρέφει στην ευρωπαϊκή αγορά με το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της νέας της εποχής. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά...
Lancia Ypsilon

Η θρυλική Lancia είναι και πάλι εδώ, με το πρώτο της μοντέλο να αποκαλύπτεται και να μην είναι άλλο από τη Lancia Ypsilon. To νέο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα διατίθεται σύντομα στην ευρωπαϊκή αγορά, αρχικά στην έκδοση Dizione Limitata Cassina. Η συγκεκριμένη θα περιοριστεί στα μόλις 1.906 αντίτυπα. Ο αριθμός μόνο τυχαίος δεν είναι, μιας και αντλεί έμπνευση από την ημερομηνία “γέννησης” της ιστορικής εταιρείας.

Εξωτερικά, η νέα Lancia Ypsilon ξεχωρίζει από τις “απαλές” γραμμές και στο εμπρός τμήμα “φιγουράρει” μία LED μπάρα που διατρέχει όλη την μάσκα. Η τελευταία είναι κλειστή, μιας και πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοντέλο. Στο πλάι συναντάμε “κρυφή” χειρολαβή για τις πίσω πόρτες, ενώ πηγαίνοντας προς τα πίσω εμφανίζονται τα εντυπωσιακά, ρετρό φωτιστικά σώματα. Η ιταλική εταιρείας μας λέει ότι η γραμματοσειρά στο σήμα “Ypsilon” προέρχεται επίσης από το παρελθόν της εταιρείας. Αναφορικά τώρα με τις διαστάσεις του μοντέλου, το μήκος ανέρχεται στα 4.080 χλστ., το πλάτος στα 1.760 και το ύψος στα 1.440 χλστ.

Περνάμε στο εσωτερικό, εκεί όπου στην ειδική έκδοση λανσαρίσματος επικρατούν επίσης οι μπλε αποχρώσεις. Αξιοσημείωτο είναι το λεγόμενο “τραπεζάκι” στο ταμπλό που ενσωματώνει το σύστημα ασύρματης φόρτισης και επάνω του αναγράφεται το “Cassina”, το όνομα της ιταλικής εταιρείας επίπλων που συμμετείχε στην ανάπτυξη του εσωτερικού. Όσο για το ψηφιακό περιβάλλον, αυτό αποτελείται από δύο οθόνες μεγέθους 10,25 ιντσών η κάθε μία. Η κεντρική οθόνη είναι αφής και φέρει το σύστημα infotainment, ενώ πίσω από το τιμόνι υπάρχει ακόμα μία σε ρόλο πίνακα οργάνων.

Ηλεκτρικό μοτέρ με 156 ίππους
Πάμε και στο σύστημα κίνησης της νέας Lancia Ypsilon, το οποίο αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ και την μπαταρία ιόντων λιθίου. Το πρώτο αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm ροπής, ενώ η μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh εξασφαλίζει μία αυτονομία της τάξης των 403 χλμ. (WLTP). Η ιταλική εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 14,3 έως 14,6 kWh ανά 100 χλμ. για τη Lancia Ypsilon των 1.584 κιλών, ενώ αναφέρει πως 24 λεπτά φόρτισης αρκούν σε πηγή συνεχούς ρεύματος για πλήρωση της μπαταρίας από το 20 έως το 80%.

Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024, η Lancia θα εισέλθει στην Ευρώπη με ένα δίκτυο άνω των 70 αντιπροσώπων σε ισάριθμες μεγάλες πόλεις.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Lancia δίνει τη λύση σε εκείνους που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους αγώνες Rally με την αποκάλυψη της Ypsilon HF Racing...
Με τον πρώτο αγώνα του κυπέλλου Trofeo Lancia, η ιταλική εταιρεία επέστρεψε και επίσημα στους αγώνες με τη συμμετοχή της στο θρυλικό ράλι Targa Florio....
Η Lancia Ypsilon κλείνει φέτος 40 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του μοντέλου πόλης με τις περισσότερες από τρία εκατ. πωλήσεις....
Κι όμως... Το 1989 ο "Τζίγγερ" οδήγησε στο Ράλι Ακρόπολις με σπασμένο πόδι. Συνοδηγός του φυσικά ο Κώστας Στεφανής. Αποτέλεσμα... Νίκη!...
Μια σπάνια Lancia Hyena Zagato μπορεί να γίνει δική σας και να σας θυμίζει για πάντα τι κρύβεται κάτω από το αμφιλεγόμενο αμάξωμα της....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Mercedes GLC

Το παγκόσμιο best seller της Mercedes στο 6μηνο – Όφελος από 2.250 ευρώ στην Ελλάδα

Volvo EX90 Abbey Road Studios Mode 2025

Θρυλικός ήχος στούντιο για αυτό το SUV – Η συνεργασία που το κάνει να ξεχωρίζει

Porsche Macan

Η Porsche που “σάρωσε” στο πρώτο εξάμηνο – Best seller με 86.710 ευρώ στην Ελλάδα