Ηλεκτρικό το Type 2 Bus, η θρυλική “Κλούβα” της VW!

Η Volkswagen “τσιγκλά” τις μνήμες μας, ενώ μας δείχνει το μέλλον. Η εταιρία παρουσίασε ένα αμιγώς ηλεκτρικό Type 2 Bus που... το θέλουμε τώρα!

Βρείτε μας στο
BEV 1972 Volkswagen Type 2 Bus


Το ηλεκτρικό Type 2 Bus είναι ένα “επίσημο” αλλά μοναδικό μοντέλο από την Volkswagen Αμερικής που μας δείχνει ότι τα κλασικά μοντέλα μπορούν να ζήσουν και στο ηλεκτροκίνητο μέλλον, αν αφήσουν πίσω τούς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Με αυτό το Type 2 Bus η Volkswagen επιδεικνύει παράλληλα και τις δυνατότητες που δίνει ο ηλεκτρικός κινητήρας και η συστοιχία μπαταριών του e-Golf, που θα μπορούσε να μπει και σε άλλα κλασικά μοντέλα της εταιρίας. Η μετατροπή πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία της VW Αμερικής με την αμερικάνικη EV West. Η εν λόγω εταιρία εξειδικεύεται στις μετατροπές κλασσικών μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικά. Τέτοιου είδους μετατροπές επιτρέπονται στις Η.Π.Α. -μην ξεχνάτε ότι εκεί οι κατασκευαστές μπορούν και πωλούν κινητήρες και κιβώτια σε κουτιά προς τοποθέτηση σε οποιοδήποτε αμάξωμα.

BEV 1972 Volkswagen Type 2 Bus

Στην Κλούβα της VW λοιπόν τοποθετήθηκε ο ηλεκτρικός κινητήρας των 100KW του e-Golf, εκεί ακριβώς που βρισκόταν και ο αερόψυκτος επίπεδος τετρακύλινδρος του Type 2 των 60 ίππων, υπερδιπλασιάζοντας έτσι την ισχύ του κλασικού μοντέλου, στους 135 ίππους. Μάλιστα δεν αλλάχτηκε ούτε η κλασική ανάρτηση.

Οι χωρητικότητας 35,8 kWh μπαταρίες του e-Golf τοποθετήθηκαν κάτω από τα εμπρός καθίσματα και στη θέση του ρεζερβουάρ και προσφέρουν αυτονομία περίπου 200 χλμ., ενώ βρίσκονται μέσα σε ειδικούς πυρίμαχους κλωβούς ασφαλείας.

Το Type 2… e-Bus έχει μείνει κατά τα άλλα σχεδόν σε απόλυτα αυθεντική κατάσταση με μόνη εξαίρεση την προσθήκη του δείκτη για την κατάσταση φόρτισης των μπαταριών. Ο κλασικός επιλογέας ταχυτήτων έχει νέο ρόλο πλέον αφού με τη χρήση του ο οδηγός επιλέγει την όπισθεν, τη θέση για πάρκινγκ και την μία και μοναδική ταχύτητα του ηλεκτρικού κινητήρα αλλά και τα προγράμματα για την ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα, όπως ακριβώς και το e-Golf.

Η θρυλική κλούβα της Volkswagen έμεινε στην παραγωγή για 56 ολόκληρα χρόνια με την τελευταία επετειακή έκδοση να παράγεται στη Βραζιλία το 2013. Απολαύστε το ηλεκτρικό κλασικό της VW στην γκαλερί που ακολουθεί.

 

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr