Το όνομα Ioniq το γνωρίσαμε για πρώτη φορά πριν από τέσσερα περίπου χρόνια όταν και η Hyundai αποκάλυψε στο κοινό το ομώνυμο μοντέλο, το πρώτο στον κόσμο που ήταν διαθέσιμο στο κοινό σε τρεις διαφορετικές εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, ως υβριδικό, plug-in υβριδικό αλλά και αμιγώς ηλεκτρικό.
Το όνομα Ioniq που έχει ιδιαίτερη σημασία για τους Κορεάτες παρουσιάζεται τώρα από τη Hyundai ως μάρκα, η οποία θα αφορά αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, με την γκάμα να αποτελείται αρχικά από τρία νέα μοντέλα τα οποία θα σταδιακά το ντεμπούτο τους μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Σύμφωνα με τη Hyundai η Ioniq -από τις λέξεις ion και unique (ιόν, το άτομο που φέρει ηλεκτρικό φορτίο και τη λέξη “μοναδικό”)-ενσωματώνει στη φιλοσοφία της το όραμα της κορεάτικης εταιρίας αναφορικά με την “έξυπνη κινητικότητα”. Τα μοντέλα που θα παρουσιαστούν στο μέλλον και θα απαρτίζουν τη γκάμα της θα έχουν νούμερα για ονόματα.
Το πρώτο μοντέλο της Ioniq θα ονομάζεται “5” και θα αποκαλυφθεί στο κοινό στις αρχές του 2021. Το Ioniq 5 βασίζεται στο ηλεκτρικό concept “45” που παρουσίασαν οι Κορεάτες στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το 2019 και σύμφωνα με τη Hyundai πρόκειται για ένα μεσαίου μεγέθους crossover.
Το 2022 θα ακολουθήσει το Ioniq 6. Το εν λόγω μοντέλο που ανήκει στα sedans αναμένεται να ξεχωρίζει για την αισθητική του καθώς βασίζεται στο εντυπωσιακό από πλευράς σχεδίασης concept “Prophecy” για το οποίο σας είχαμε μιλήσει εδώ.
Αργότερα το 2024 στη γκάμα της νέας μάρκας των Κορεατών θα προστεθεί και το “7” ένα μεγάλο SUV, για το οποίο η Hyundai δεν αναφέρει περισσότερες λεπτομέρειες προς το παρόν αφού σχετικά μακριά βρίσκεται και η ημερομηνία για το ντεμπούτο του.
Και τα τρία νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα βασίζονται στην πλατφόρμα Electric Global Modular Platform (E-GMP) της Hyundai, η οποία προσφέρει σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρία γρήγορη δυνατότητα φόρτισης αλλά και μεγάλη αυτονομία. Η πλατφόρμα επιτρέπει έξυπνη διαμόρφωση της καμπίνας με προτεραιότητες την προσφερόμενη άνεση, τις πρακτικές λύσεις και τη συνδεσιμότητα.
Η νέα μάρκα Ioniq θα βοηθήσει τη Hyundai στο στόχο που έχει θέσει, να γίνει ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο έως το 2025 με προβλεπόμενες ετήσιες πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στις 560.000 μονάδες.