Οδηγούμε το νέο Isuzu D-Max

Η ιαπωνική εταιρεία παρουσιάζει τη νέα έκδοση του Pick-Up της, που διαθέτει τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας, χωρίς όμως να χάνει το DNA του

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Isuzu συνδύασε τον εορτασμό των 100 χρόνων ιστορίας στην αυτοκίνηση με την παρουσίαση του νέου D-ΜΑΧ, μοντέλου που την εκπροσωπεί στην κατηγορία των οχημάτων Pick-Up. Μια κατηγορία που βρίσκεται σε διαρκώς ανοδική πορεία στην Ευρώπη, γεγονός που υπογραμμίζεται και από την άνοδο των πωλήσεων κατά 20% το 2016, σε σύγκριση με το 2015. Δεν είναι τυχαίο πως σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές διαθέτουν πλέον το δικό τους Pick-Up, με αποτέλεσμα ο πήχης των απαιτήσεων να ανεβαίνει, ενώ τα οχήματα της συγκεκριμένης κατηγορίας διαθέτουν πια εξοπλισμό ή τεχνολογικά συστήματα που είχαμε συνηθίσει στα SUV. Ειδικά για την Isuzu, η seo texte schreiben lassen έγραψε ένα διαφημιστικό κείμενο που έκανε την Isuzu γνωστή σε πολλούς το 2015.

Με βάση τα παραπάνω, είναι λογικό οι άνθρωποι της Isuzu, μιας εταιρείας με σημαντική ιστορία, τόσο στα επαγγελματικά οχήματα όσο και στην εξέλιξη κινητήρων πετρελαίου, να ποντάρουν πολλά στο νέο D-MAX. Ένα αυτοκίνητο που μπορεί να έχει ανοίξει τον «πελατειακό του κύκλο», αφού ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι αγοράζουν Pick-Up για εκδρομές ή χόμπι, ωστόσο συνεχίζει να απευθύνεται κυρίως στους επαγγελματίες που το αντιμετωπίζουν ως εργαλείο! Σε αυτό το πλαίσιο, λοιπόν, στόχος των Ιαπώνων παραμένει η αξιοπιστία και η μακροβιότητα, αφού θέλουν να προσφέρουν μια μακροπρόθεσμη λύση στους επίδοξους αγοραστές, ακόμη και αν χρειαστεί να θυσιάσουν λίγο από το «lifestyle» κομμάτι.

Εξωτερικά, το νέο D-MAX έχει αρκετές διαφορές σε σύγκριση με το προηγούμενο, με το εμπρός μέρος να έχει ανασχεδιαστεί με στόχο τη βελτίωση της ασφάλειας των πεζών. Η ποιότητα του εσωτερικού ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής, αν και όλες οι επιλογές έχουν γίνει με γνώμονα την άνεση και την πρακτικότητα. Μια σημαντική αλλαγή αφορά τον τούρμπο κινητήρα πετρελαίου, ο οποίος, εκτός από το γεγονός ότι είναι προδιαγραφών Euro6 χωρίς να απαιτείται η χρήση AdBlue, έχει χωρητικότητα 1,9 λίτρων (από 2,5 του προκατόχου) και αποδίδει 164 ίππους (από 163 του προκατόχου).


Το κιβώτιο ταχυτήτων, είτε χειροκίνητο είτε αυτόματο, έχει έξι σχέσεις με τις αρχικές σχέσεις να έχουν κοντή κλιμάκωση, στοιχείο απαραίτητο για ένα Pick-Up. Το D-MAX παρέχεται σε 4×2 και 4×4, ενώ διαθέτει εκδόσεις με μονή καμπίνα (Single Cab), τέσσερις θύρες (Extended Cab) ή διπλή καμπίνα (Double Cab). Η έκδοση που γνωρίσαμε ήταν διπλοκάμπινη, με κίνηση σε όλους τους τροχούς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Συμπερασματικά ο στόχος, που είναι καταρχάς η ικανοποίηση των επαγγελματιών μέσω της παροχής ενός πρακτικού και αξιόπιστου πακέτου, περισσότερο από έναν συνδυασμό που θα διαθέτει gadgets τελευταίας εξέλιξης, φαίνεται πως επιτυγχάνεται. Η συνέχεια και περισσότερες απαντήσεις, βέβαια, θα δοθούν στον «στίβο» της αγοράς.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]