Kalle Rovanpera: Μετακομίζει στην Toyota από το 2020;

Είναι γνωστό πως ο Tommi Makinen ενδιαφέρεται για κάθε Φινλανδό οδηγό του WRC και ο Kalle Rovanpera, είναι το πιο hot όνομα νεαρού στο θεσμό

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Photo: Red Bull Content Pool

Το καλοκαιρινό διάλειμμα του WRC, δίνει τροφή για σενάρια σχετικά με τις μεταγραφές ενόψει του 2020. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου, ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Toyota Gazoo Racing, Tommi Makinen, έχει συμφωνήσει για το 2020 με τον Kalle Rovanpera. O 18χρονος Φινλανδός, που αγωνίζεται στο WRC 2 με τη Skoda, θεωρείται ως το παιδί-θαύμα του WRC. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, λόγω και της κοινής χορηγίας από τη Red Bull, έχει πολλές φορές χαρακτηριστεί ως ο “Max Verstappen” του θεσμού.

Photo: Red Bull Content Pool

Το ενδιαφέρον του Makinen για τον Rovanpera δεν είναι τωρινό, αλλά φτάνει πίσω στο 2017, όταν ο Kalle ήταν ακόμη ανήλικος. Τότε, είχε συμμετάσχει σε δοκιμές αντοχής (endurance) με το Toyota Yaris WRC, αφήνοντας εξαιρετικές εντυπώσεις. Ακόμη ένα κοινό στοιχείο πλην της φινλανδικής καταγωγής, είναι πως ο Makinen και ο μικρός Rovanpera έχουν ως συνδετικό κρίκο τον Timo Jouhki. Ο Jouhki, είναι manager του Kalle και στο παρελθόν, υπήρξε manager του Makinen. Ακόμη, εκπροσωπεί τον Jari Matti Latvala που επίσης οδηγεί για την Toyota και τον Teemu Suninen, που αγωνίζεται με την M-Sport Ford. Κατά το παρελθόν, υπήρξε manager και του Mikko Hirvonen.

Επιστρέφοντας στο “φλερτ” μεταξύ Toyota και Rovanpera, δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση αυτή τη στιγμή. Στην Toyota τα πράγματα είναι ρευστά, καθώς κανένας από τους υπάρχοντες οδηγούς της ομάδας (Ott Tanak, Jari Matti Latvala, Kris Meeke) δεν έχει συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά. Ο Malcolm Wilson έχει δηλώσει δημόσια το ενδιαφέρον του για τον Tanak, ο οποίος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστροφής στην παλιά του ομάδα.


Tommi Makinen

Όσο για τον Rovanpera, οι φήμες θέλουν να οδηγεί το τρίτο Toyota Yaris WRC σε όλους τους αγώνες του θεσμού το 2020. Το ίδιο σενάριο τον θέλει να αντικαθιστά τον Latvala, ο οποίος εικάζεται πως θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση. Πέραν της συγκεκριμένης, αλλά και της υπόθεσης Tanak, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τι θα γίνει και με τον Kris Meeke. Επιπλέον, η Toyota πιέζει ώστε ο προστατευόμενός της, Takamoto Katsuta, που φέτος συμμετέχει στο WRC 2, να αγωνιστεί σε περισσότερους αγώνες με Toyota Yaris WRC το 2020. Άλλωστε, του χρόνου αναμένεται να μπει στο ημερολόγιο και το Ράλι Ιαπωνίας, οπότε οι άνθρωποι της Toyota θα ήθελαν να δουν τον Ιάπωνα οδηγό με το Yaris WRC στον αγώνα της πατρίδας τους.

Η Skoda είναι πολύ καλή με τον Kalle,” δήλωσε στο βρετανικό Autosport ο Timo Jouhki. “Έχει κάνει πολλές δοκιμές και αυτό ήταν ένα ιδανικό μέρος να βρίσκεται, όμως η ώρα έχει έρθει. Θέλαμε να δούμε πώς πάει με τις σημειώσεις, στη συνεργασία με την ομάδα, με τη φυσική κατάστασή του, καθώς και με την επικοινωνία με τους δημοσιογράφους. Έχει προοδεύσει σε κάθε τομέα, πιθανώς περισσότερο από όσο περιμέναμε. Σκοπός μας ήταν να αποκτήσει εμπειρία από όλους τους αγώνες και ως το τέλος της χρονιάς, αυτό θα έχει συμβεί.

Από την πλευρά του, o Tommi Makinen σχολίασε πως είναι σχετικά νωρίς για να ασχοληθεί με τη σύνθεση της ομάδας για το 2020, ωστόσο από εδώ και πέρα αυτό είναι ένα θέμα που θα αρχίσει να τον απασχολεί. Κοινώς, άρχισαν τα όργανα και επισήμως!

Ο Kalle Rovanpera έγινε διάσημος σε ηλικία μόλις 8 ετών, χάρη στο παρακάτω video. Απολαύστε τον… σπόρο που έγινε πρωταγωνιστής του WRC!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]