Kawasaki το 1ο τάνκερ μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου

H Kawasaki παρουσίασε το 1ο τάνκερ μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου στον κόσμο με απώτερο στόχο την δημιουργία αλυσίδας ανεφοδιασμού.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
suiso forntier kawasaki υδρογόνο τάνκερ

Το νέο τάνκερ, το πρώτο στον κόσμο του είδους του ονομάζεται Suiso Frontier και η καθέλκυση του πραγματοποιήθηκε στις 11 Δεκεμβρίου, στο ναυπηγείο της Kawasaki στο Kobe της Ιαπωνίας.

Ο νέος τύπος τάνκερ δημιουργήθηκε για να μεταφέρει υδρογόνο σε υγρή μορφή κάτι που μειώνει τον όγκο του υδρογόνου κατά 800 φορές σε σχέση με την αέρια μορφή του. Για να το πετύχει αυτό ο ιαπωνικός κολοσσός θα εγκαταστήσει στο τάνκερ μια δεξαμενή χωρητικότητας 1.250 κ.μ. με διπλά τοιχώματα με κενό αέρος μεταξύ τους (για μόνωση), η οποία θα κρατά το υδρογόνο σε υγρή μορφή στους -253 βαθμούς Κελσίου. Οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2020.

Το Suiso Frontier θα χρησιμοποιηθεί ως πλοίο επίδειξης και δοκιμών, τουλάχιστον αρχικά, με απώτερο σκοπό την δημιουργία μιας διενθούς αλυσίδας ανεφοδιασμού μεταξύ Αυστραλίας και Ιαπωνίας: Η Αυστραλία θα παράγει υγροποιημένο υδρογόνο από λιγνίτη, το οποίο θα μεταφέρεται έπειτα στην Ιαπωνία.


Το Suiso Frontier ανήκει στον οργανισμό CO2-free Hydrogen Energy Supply-chain Technology Research Association (HySTRA), ο οποίος αποτελείται από τις Kawasaki, Iwatani Corporation, Shell Japan Limited και Electric Power Development Co., Ltd. (J-POWER) και ιδρύθηκε το 2016.

Το τάνκερ “συνοδεύεται” και από τις ανάλογες υποδομές-σταθμούς που κατασκευάζονται στις δύο χώρες με το εργοστάσιο παραγωγής υδρογόνου στην Αυστραλία να λαμβάνει και κρατική επιχορήγηση.

Το μήκους 116 μέτρων τάνκερ με ολική χωρητικότητα 8.000 τόνων κινείται από υβριδικό σύστημα, έχει πλήρωμα 25 ατόμων και ταξιδεύει με 13 κόμβους την ώρα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]