Κώστας Στεφανής: Ferrari 812 GTS – Με ένδοξο παρελθόν

O Κώστας Στεφανής γράφει για την Ferrari 812 GTS, ένα μοντέλο που κοιτά στο μέλλον σεβόμενο το ένδοξο παρελθόν του. Ας μάθουμε περισσότερα για αυτό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Την Ferrari 812 GTS Spider, που η απόδοση των 800 ίππων από τον V12 κινητήρα που εξοπλίζεται την καθιστά το ισχυρότερο ανοικτό αυτοκίνητο της αγοράς, ίσως την είδατε και στο παρελθόν στο site μας. Έιναι ένα αυτοκίνητο που για εμένα προσωπικά αλλά και για πολλούς ακόμη είναι άπιαστο ή, αν προτιμάτε, ανεκπλήρωτο όνειρο. 

Έχουν περάσει ακριβώς 50 χρόνια από το ντεμπούτο της τελευταίας Spider με τον θηριώδη V12 τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, ενώ γνωστή ήταν η αδυναμία που είχε ο Enzo Ferrari σε αυτόν τον μοναδικό κινητήρα. Και είναι ιστορική στιγμή για αυτή τη θριαμβευτική επιστροφή ενός μοντέλου που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στην ιστορία της Ferrari από την ίδρυσή της.

Η ιστορία της Ferrari V12 Spider έχει δώσει πολλά μοντέλα που έχουν γίνει είδωλα, αρχής γενομένης από το 1948 με την 166 ΜΜ, ένα αυθεντικό καθαρόαιμο αγωνιστικό GT, το οποίο κέρδισε δύο από τους πιο εμφατικούς αγώνες αντοχής στον κόσμο το 1949: τον αγώνα Mille Miglia και τις 24 Ώρες του Le Mans. Η τελευταία δημιουργία σε αυτό το μεγάλο γενεαλογικό δέντρο ήταν, το 1969, η 365 GTS4, γνωστή και ως Daytona Spider, λόγω της θρυλικής νίκης της Ferrari το 1967 στις 24 Ώρες της Daytona. Σε εκείνον τον αγώνα ο Enzo είχε στείλει δυο εργοστασιακές 330 P4s, μία με το νούμερο 23 και πλήρωμα τους Lorenzo Bandini – Chris Amon, που κέρδισαν και τον αγώνα, και μία με το νούμερο 24 με πλήρωμα τους Mike Parkes – Ludovico Scarfiotti. Υπήρξε και μια συμμετοχή με το νούμερο 26, μια 330 P3/412 P, με πλήρωμα τους Pedro Rodriguez – Jean Guichet. Σε αυτό τον αγώνα, λοιπόν, οι Ferrari κέρδισαν τις τρεις πρώτες θέσεις και μάλιστα πέρασαν τη γραμμή τερματισμού η μία δίπλα στην άλλη, δίνοντας μια «απάντηση» στην προσβλητική κίνηση της Ford όταν κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans, όπου είχε δοθεί εντολή από τον ίδιο τον Ford να τερματίσουν σε παράταξη. 

Η «συνταγή» της τοποθέτησης του V12 στο εμπρός μέρος σε αυτοκίνητα παραγωγής δεν είχε χρησιμοποιηθεί μέχρι την 365 GTS 4. Ωστόσο κυκλοφόρησαν τέσσερις ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής, όπως η 550 Barchetta Pininfarina το 2000, η Superamerica το 2005, η SA Aperta το 2010 και πιο πρόσφατα η F60 America, εκ των οποίων κατασκευάστηκαν μόλις 10 κομμάτια για να γιορτάσει η Ferrari τα 60ά γενέθλιά της στην αμερικανική αγορά το 2014.

Με τέτοια τεράστια παρακαταθήκη από το παρελθόν η 812 GTS οριοθετεί στη σύγχρονη εποχή την πραγματική έννοια της απόδοσης αλλά και της μοναδικότητας.

Σχεδιασμός
Το μοναδικό σχήμα της 812 GTS δημιουργήθηκε από το Styling Center της Ferrari και βασίζεται στην 812 Superfast. Εκπροσωπεί απόλυτα τη σχεδιαστική φιλοσοφία των αυτοκινήτων της Ferrari καλύπτοντας απόλυτα την ισορροπία των εξωτερικών διαστάσεων με την εσωτερική άνεση και παντρεύει με μοναδική μαεστρία τον σπορ χαρακτήρα με την κομψότητα. Η σκληρή αναδιπλούμενη οροφή ανοίγει σε 14 δευτερόλεπτα και εν κινήσει με ταχύτητες έως 45 χλμ./ώρα, ενώ το πίσω ηλεκτρικό παράθυρο λειτουργεί σαν ανεμοφράκτης. Μάλιστα έχει γίνει τόση δουλειά στην αεροσήραγγα που και με την οροφή ανοικτή οι τυχεροί επιβάτες απολαμβάνουν ανενόχλητοι την υπέροχη μελωδία του V12 σαν μουσικό θέμα από ταινία.

Ολόκληρο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να δεχθεί την ανοικτή οροφή καθώς και ο χώρος των αποσκευών. Οι αεροδυναμιστές – δημιουργοί του αυτοκινήτου είχαν να αντιμετωπίσουν διπλή πρόκληση. Από τη μία να κατορθώσουν να εξασφαλίσουν τις επιδόσεις του με κλειστή την οροφή και από την άλλη τις ανέσεις των επιβατών με την οροφή ανοικτή. Για να πετύχουν το δεύτερο χρησιμοποίησαν, όπως και στην Aperta, δύο μικρά πτερύγια σχήματος L στις επάνω γωνίες του παρμπρίζ, ώστε να δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες στις δίνες του αέρα και να μην υπάρχει υπερβολική πίεση πίσω από τα κεφάλια των επιβατών.

Κινητήρας
Η 812 GTS είναι η ανοικτή έκδοση της 812 Superfast, από την οποία χρησιμοποιεί ίδιες προδιαγραφές και επιδόσεις, με τον κινητήρα των 6.496 κυβικών εκατοστών σε σχήμα V, με περιεχόμενη γωνία 65 μοιρών 12κύλινδρος με απόδοση 800 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. Αντίστοιχα η ροπή αγγίζει τα 718 Nm στις 7.000 σ.α.λ. Αυτό το 12κύλινδρο διαμάντι στροφάρει μέχρι τις 8.900 στροφές προκειμένου να συναντήσει την κόκκινη γραμμή στο στροφόμετρο. Με βάρος 1.645 κιλά, ο κινητήρας εξασφαλίζει εντυπωσιακές επιδόσεις, με τα πρώτα 100 χλμ. από θέση στάσης να έρχονται σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ. σε 8,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 χιλιόμετρα την ώρα. Η κίνηση κλασικά περνά στους πίσω τροχούς μέσα από ένα 7άρι αυτόματο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη και την ασφάλεια των επιβατών φροντίζει μια πλειάδα ηλεκτρονικών στην πλέον εξελιγμένη μορφή τους. 

Η δύναμη περνά στον δρόμο με λάστιχα διαστάσεων 315/35 ZR 20 ιντσών και πλάτος ζάντας 11,5 ίντσες. Αντίστοιχα οι μπροστινοί τροχοί είναι 20 ιντσών και το φάρδος τους 10 ίντσες με λάστιχα 275/35 ZR.

Αναμφίβολα η πορεία της Ferrari έχει χαραχθεί από εκείνον τον εμπνευσμένο γέρο από τη Montena, του οποίου το πατρικό σπίτι είναι στο γειτονικό Sassuolo, που άκουγε στο μαγικό όνομα Enzo Ferrari και είναι βέβαιο πως όσα χρόνια και αν περάσουν, όσοι άνθρωποι κι αν αλλάξουν στο εργοστάσιο στο μυθικό Maranello, η μορφή του νοερά θα είναι πάντα παρούσα. 

Όσο η τεχνολογία και αν εξελιχθεί, όσο και αν αλλάξουν τα αυτοκίνητα, το ιερό άγγιγμά του στις δημιουργίες του Cavallino Rampante πάντοτε θα τους δίνει αυτή την εντυπωσιακή ιδιαιτερότητα, τόσο στην εμφάνιση όσο και στις επιδόσεις αλλά και στο πάθος που προκαλούν στο πέρασμά τους. Ανεξάρτητα από τις καλές ή κακές επιδόσεις της Scuderia στη Formula 1, τα αυτοκίνητά της, που απευθύνονται σε λίγους τυχερούς στον πλανήτη Γη, θα συγκινούν, θα εντυπωσιάζουν και θα αποζημιώνουν με τη μελωδία των κινητήρων όσους τα ζουν ή τα ανταμώνουν στο διάβα τους.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: kstefanis@traction.gr