Κώστας Στεφανής: “Moto Guzzi – Μια πτήση που διαρκεί έναν αιώνα”

Η Moto Guzzi συμπληρώνει φέτος τα 100 χρόνια ζωής και ο Κώστας Στεφανής μοιράζεται μαζί μας μια σπάνια ιστορία ηλικίας 50 ετών!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Κώστας Στεφανής
Έναν αιώνα ζωής συμπληρώνει φέτος η Moto Guzzi και ο Κώστας μοιράζεται μαζί μας μια εικόνα από την συνάντησή τους 50 χρόνια πριν!

Έφτασε στα χέρια μου ένα όμορφο βιβλίο για τα 100 χρόνια της Moto Guzzi σταλμένο από τη φίλη μου Σοφία Κοντονίκα “Marketing & Communication Manager” της Piaggio Hellas.

Πολύ προσεγμένη δουλειά με μοναδικές φωτογραφίες και κείμενα από προσωπικότητες που αποτυπώνουν γλαφυρά την πορεία ενός αιώνα της Moto Guzzi στις αγορές του κόσμου, γεννημένη όμως και κατασκευασμένη στην Ιταλία μια χώρα με μοναδική παράδοση στις μοτοσυκλέτες.

Κι ενώ ξεφύλλιζα τις 230 σελίδες του συλλεκτικού βιβλίου στο μυαλό μου άρχισε να χτυπά η κάρτα μνήμης ότι υπάρχει κάτι από το παρελθόν στην τεράστια συλλογή μου από φωτογραφίες.

Όλος αυτός ο θησαυρός βρίσκεται φυλαγμένος στο τρίφυλλο πλαστικό press kit από το Fiat 128 του 1969!

Και δεν είχα άδικο. Βρήκα λοιπόν αυτή τη μια και μοναδική φωτογραφία καβάλα σε μια Moto Guzzi V7 Special Edition τη στιγμή που ξεκινώ να την οδηγήσω.

Με μαύρο open face κράνος, φυσικά ούτε λόγος για εξοπλισμό και μετά βίας μπορώ να ισορροπήσω τη Moto Guzzi σε ακινησία με τα 55 κιλά που ζύγιζα τότε!

Είναι Ιούνιος του 1970 κάπου στη Νέα Σμύρνη, ίσως και στο Μοσχάτο αν δεν με απατά η μνήμη μου, δόκιμος δημοσιογράφος τότε φοιτητής στη σχολή Δημοσιογραφίας και βοηθός του Γιώργου Λιβέρη στην εφημερίδα “Βραδυνή”.

Στην εφημερίδα κάθε Τετάρτη είχαμε ένα δισέλιδο αυτοκινήτου.

Προφανώς η συγκεκριμένη Moto Guzzi είναι κάποιου φίλου που ευγενικά μας την παραχώρησε για μια βόλτα γνωριμίας, αφού η απόκτηση μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας εκείνα τα χρόνια από εμένα ήταν απαγορευτική ακόμη και σαν σκέψη!

Δημιουργός της ο θρυλικός μηχανικός σχεδιασμού Giulio Cesare Carcano με την μοτοσυκλέτα να παραμένει στην παραγωγή από το 1969 έως το 1971 όπου ακολούθησε άλλη έκδοση.

Ήταν εκείνη η εποχή που οι Γιαπωνέζοι είχαν εμπλακεί σε ένα ανελέητο αγώνα να εμφανίζουν σωρηδόν νέα μοντέλα κυρίως πολυκύλινδρα με σκοπό να εξαντλήσουν τους ανταγωνιστές τους από τις υπόλοιπες χώρες.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: kstefanis@traction.gr