Λ.Ε.ΜΟΤ: Προσφυγή στο ΣτΕ κατά του “Μεγάλου Περίπατου”

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε η Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών (Λ.Ε.ΜΟΤ.) για τα κυκλοφοριακά μέτρα στο κέντρο της Αθήνας ελέω "Μεγάλου Περίπατου".

Βρείτε μας στο
Λ.Ε.ΜΟΤ προσφυγή ΣτΕ Μεγάλος Περίπατος 2020

Ο “Μεγάλος Περίπατος” της Αθήνας φέρνει μαζί του πολλές αλλαγές στην κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της πρωτεύουσας. Μέχρι στιγμής οι αντιδράσεις του κοινού για αυτό το μεγάλο έργο, που θα αλλάξει σε σημαντικό βαθμό το “πρόσωπο” του κέντρου κάνοντας το πιο φιλικό στους πεζούς και τα ποδήλατα, είναι ανάμικτες. Κάποιο βλέπουν τον “Μεγάλο Περίπατο” ως κάτι θετικό, ενώ άλλοι νιώθουν ότι αδικούνται ειδικά από την εφαρμογή των περιορισμών. Σε αυτούς συγκαταλέγεται και η Λ.Ε.ΜΟΤ. που προσέφυγε στο ΣτΕ θεωρώντας πως οι μοτοσυκλέτες και τα μοτοποδήλατα όχι μόνο δεν εμποδίζουν ή έρχονται σε αντίθεση με την ιδέα του “Μεγάλου Περίπατου” αλλά αντίθετα “διεκολύνουν την κυκλοφορία λόγω μεγέθους και ευελιξίας”.

Ακολουθεί η αναλυτική ανακοίνωση της Λ.Ε.ΜΟΤ για την προσφυγή της στο ΣτΕ:

“Αγαπητοί,
Στην παράλογη απαγόρευση λόγω Μεγάλου Περιπάτου στην Αθήνα, η ΛΕΜΟΤ αντέδρασε άμεσα, κάνοντας επαφές με τους αρμόδιους φορείς του Δήμου Αθηναίων, προκειμένου να αρθεί το κατά την άποψή μας στερούμενο λογικής και τεκμηρίων μέτρο.

Το θέμα στην βάση του όμως αφορά την ΚΥΑ και έτσι η ΛΕΜΟΤ αναγκάστηκε δια μέσου εκπροσώπου της (μέλος ΛΕΜΟΤ) και του νομικού της συμβούλου Θεόδωρου Γαζούλη, να καταθέσει προσφυγή στο ΣτΕ ζητώντας να ακυρωθεί η ΚΥΑ που αποτελεί την βάση για την λήψη των μέτρων, με κύριο αιτιολογικό ότι τα μοτοποδήλατα και οι μοτοσυκλέτες όχι μόνο δεν εμποδίζουν ή έρχονται αντίθετες με την ιδέα του Μεγάλου Περιπάτου, αλλά αντίθετα διευκολύνουν την κυκλοφορία λόγω μεγέθους και ευελιξίας.

Να θυμίσουμε ότι στο παρελθόν η ΛΕΜΟΤ είχε προσφύγει στο ΣτΕ για απαγόρευση κυκλοφορίας δικύκλων. Για την προσφυγή της αυτή δικαιώθηκε και η απαγόρευση ακυρώθηκε.

Η ΛΕΜΟΤ στα 41 χρόνια της, θεωρεί ότι αυτού του τύπου οι απαγορεύσεις προσβάλλουν τα δικαιώματά μας ως μοτοσυκλετιστών και δε συνάδουν με την νομιμότητα και την ισότητα που οφείλει να επιδεικνύει ένα κράτος δικαίου. Γι’ αυτό παραμένουμε πιστοί στην ιστορία μας που θέλει να αγωνιζόμαστε για το δικαίωμα του κάθε μοτοσυκλετιστή ξεχωριστά και όλων μαζί.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για κάθε συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνιση.”

Διαβάστε επίσης -Πεζοδρόμηση της Αθήνας: Ο τρόπος και το κόστος του έργου (+video)

Διαβάστε επίσης: Απαγόρευση οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας. Η διάρκεια και το πρόστιμο

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr