Αποκλειστικό: O Κώστας Στεφανής οδηγεί την Lancia Stratos Group 4 του Σιρόκο!

Μια ανεπανάληπτη δημιουργία της Lancia που άλλαξε την ιστορία των ράλι! Την οδηγούμε μετά από 37 χρόνια και αναβιώνουμε το θρύλο της, αποκλειστικά στο traction.gr!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το 1978 ήρθε στην Ελλάδα ένα μοναδικό αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Ήταν η Lancia Stratos που μέχρι σήμερα εκτός από Παγκόσμιους και Εθνικούς τίτλους που κέρδισε σε αγώνες ράλι στα πέρατα της γης, εξακολουθεί να είναι και το μοναδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί για να εκπροσωπήσει την Lancia στους αγώνες ράλι και όχι μόνο. Ήρθε για λογαριασμό του Τάσου Λιβιεράτου που έτρεχε στους αγώνες με το ψευδώνυμο Σιρόκο. Το αυτοκίνητο λοιπόν παραγγέλθηκε στην Lancia αμέσως μετά το ράλι Ακρόπολης του 1977 τότε που ο Σιρόκο αποφάσισε να αποχωρήσει από την ομάδα της Datsun που έτρεχε και να συμμετάσχει στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλι με δική του ομάδα και το καλύτερο αυτοκίνητο της εποχής την Lancia Stratos. Λόγω πιεσμένου προγράμματος η Lancia έστειλε την καρότσα στον Umberto Maglioli, επίσημο δοκιμαστή και μηχανικό εξέλιξης της εταιρίας στα πρώτα στάδια εξέλιξης του αυτοκινήτου και αυτός με την σειρά του συναρμολόγησε το αυτοκίνητο για λογαριασμό του Σιρόκο. Το αυτοκίνητο φτάνει στης Ελλάδα το 1978 κερδίζει αγώνες και πρωταθλήματα με χορηγούς την BiC, την ELBYN (εταιρία λιπαντικών της εποχής) και την τότε επίσημη στην Ελλάδα αντιπροσωπεία της Lancia την Λάμδα Α.Ε, και αμέσως μετά το Ακρόπολης του 1980 ο Σιρόκο αποσύρεται από τους αγώνες. Λίγο αργότερα το αυτοκίνητο πωλείται στο Νίκο Μπενβενίστε που συμμετέχει στους αγώνες με το ψευδώνυμο Benny. Ο Νίκος χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο σε κάποιους αγώνες και μαζί τρέχουμε το 1982 στο ράλι Χαλκιδικής και στο Μαύρο Ρόδο, αν δεν με απατά η μνήμη μου. Στην συνέχεια πωλείται και το αυτοκίνητο μένει σε πλήρη ακινησία από το 1994 μέχρι και την ημέρα που ξαναβρεθήκαμε για τις ανάγκες του traction.gr

Ύστερα από 37 ολόκληρα χρόνια!
Φυσικά στο τεράστιο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε το αυτοκίνητο δέχθηκε της περιποιήσεις της ομάδας της Genesis και ανακατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου. Για την ιστορία είναι η ομάδα του Jigger που μαζί κερδίσαμε αγώνες και πρωταθλήματα με τον τρίτο απόγονο της Stratos, την Lancia Delta και φυσικά έχουν και την φροντίδα του σέρβις των Ferrari που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Την ημέρα που οδηγήσαμε την Lancia Stratos ήταν μαζί μας και ο Μανώλης Μακρινός ο συνοδηγός του Σιρόκο, αφού δυστυχώς δεν καταφέραμε να έχουμε κοντά μας και τον ίδιο. Από σεβασμό στους ανθρώπους που γεύτηκαν την ομορφιά της Stratos θα πρέπει να αναφέρω τον Κώστα Φερτάκη, που δεν είναι πια μαζί μας, τον Παναγιώτη Μηλιαρέση και τον Λώρη Μελετόπουλο ή EL-EM.

Τι είναι όμως στην πραγματικότητα η Lancia Stratos;
Η Stratos λοιπόν είναι ένα αυτοκίνητο, το μοναδικό, που σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί με σκοπό να τρέξει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι για λογαριασμό της Lancia. Η γέννηση της προήλθε όταν ο Nuccio Bertone, του ομώνυμου σχεδιαστικού οίκου, πληροφορήθηκε ότι η Lancia που μέχρι τότε συνεργαζόταν μόνο με τον οίκο Pininfarina έψαχνε να βρει αντικαταστάτη στα ράλι για την Fulvia HF. Ανέθεσε λοιπόν στο σχεδιαστή του Marcello Gandini την δημιουργία ενός πρωτοτύπου που ονομάστηκε Lancia Zero και παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου των Βρυξελλών το 1970. Τον επόμενο χρόνο 1971 στο σαλόνι αυτοκινήτου του Τορίνο, παρουσιάστηκε με πολλές διαφοροποιήσεις το πρωτότυπο Lancia Stratos που επρόκειτο να γράψει με χρυσά γράμματα το όνομα του στην ιστορία των ράλι. Τρεις Παγκόσμιοι τίτλοι Ράλι το 1974,1975,1976 με 18 νίκες, τρεις Ευρωπαϊκοί τίτλοι το 1976,1977, 1978, τέσσερα Ιταλικά Πρωταθλήματα από 1977 έως 1980, αλλά και άπειρα πρωταθλήματα σε επίπεδο εθνικών Πρωταθλημάτων. Η κατασκευή του αυτοκινήτου γινόταν στις εγκαταστάσεις του Bertone και η τελική συναρμολόγηση στις εγκαταστάσεις της Lancia στο Chivasso. Ήταν αυστηρά διθέσιο, με πολύ περιορισμένο χώρο στην καμπίνα με αποτέλεσμα τα κράνη να μπαίνουν στις ειδικές θήκες στις πόρτες, με τον κινητήρα τοποθετημένο στην πλάτη του πληρώματος με έντονο σφηνοειδές σχήμα ολικό μήκος 3,71 μέτρα και βάρος 980 κιλά. Βέβαια στην πλάτη του πληρώματος δεν βρισκόταν ένας τυχαίος κινητήρας, αλλά ο V6 των 2,5 λίτρων της Ferrari που ο Enzo τοποθετούσε στο μοντέλο παραγωγής Dino. Η απόδοση του άγγιζε τους 270 ίππους στην έκδοση για ράλι και συνεργαζόταν με ένα 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Η ιδιαιτερότητα του αυτοκινήτου ήταν πως λόγω της τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο, είχε κορυφαίο κράτημα αλλά αν ο οδηγός το έφτανε στο όριο του τότε πολύ εύκολα και χωρίς προειδοποίηση έχανε την ουρά του με απρόβλεπτη κατάληξη. Το πλαίσιο ήταν κατασκευασμένο από ατσάλι με ενσωματωμένο το roll-cage για την προστασία του πληρώματος σε περίπτωση ανατροπής. Φυσικά ούτε λόγος για υποβοήθηση στο τιμόνι και στα φρένα.


Στον δρόμο και πάλι!
Ξεκινώντας την δοκιμή μας μου θύμισε ότι ανέβαζε πολύ εύκολα τις στροφές κι ενώ έφτανε στις 7.200 ο μπάσος ήχος του κινητήρα σου έδινε την εντύπωση ότι ήταν ακόμη στο ρελαντί. Προλάβαμε να βάλουμε μέχρι 4η ταχύτητα υπενθυμίζοντας μας ότι πάντοτε έχει την διάθεση να γυρίσει να σε δαγκώσει σαν σκορπιός αν το παράκανες στρίβοντας γρήγορα και βυθίζοντας το γκάζι πριν την έξοδο από την στροφή. Απεριόριστη ροπή από τον θηριώδη σε κυβικά και ιπποδύναμη κινητήρα που την ένιωθες, όταν βύθιζες το γκάζι στο πάτωμα κι εκείνος εκτόξευε το αυτοκίνητο. Αποτέλεσμα το ελάφρωμα των μπροστινών τροχών παρουσιάζοντας έντονη διάθεση υποστροφής για να γυρίσει ακαριαίως σε υπερστροφή οπότε ήθελε ευαίσθητο πόδι στο γκάζι και τα χέρια σε συναγερμό για να την διατηρήσεις στην σωστή τροχιά. Η γεωμετρία του τιμονιού δεν σου δημιουργούσε κανένα πρόβλημα με την έλλειψη υποβοήθησης, καθώς και τα φρένα που αφού ανέβασαν θερμοκρασία λειτουργούσαν άψογα ακινητοποιώντας με εντυπωσιακό τρόπο την Ιταλίδα καλλονή. Προσπάθησα να την χορτάσω όσο περισσότερο μπορούσα προσέχοντας την παράλληλα σαν κόρη οφθαλμού λόγω της μοναδικότητας της, γιατί δεν αποκλείεται να είναι η τελευταία φορά που έχω την θεία τύχη, χάρη στον αγαπημένο μου φίλο, να οδηγώ αυτή την εμπνευσμένη δημιουργία. Τα βιβλία της Lancia μιλούν για 492 κομμάτια Stratos stradale που κατασκευάστηκαν για να πάρει ομολογκασιόν το αυτοκίνητο, ενώ οι καθαρόαιμες αγωνιστικές δεν πρέπει να ξεπέρασαν τις 50.

Μείνετε συντονισμένοι στο traction.gr καθώς σύντομα θα ακολουθήσει ένα μοναδικό βίντεο από τη συνάντηση μας με την Lancia Stratos!

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Η καριέρα του στα ράλι ξεκίνησε το 1970. Μέχρι σήμερα έχει καθίσει στο δεξί μπάκετ ως συνοδηγός σε πάνω από 30. Mεταξύ αυτών ο Jigger, ο Ιαβέρης, ο Λεωνίδας Κύρκος,, ο Άρης Βωβός, ο Ιαβέρης Junior, ο Dim και πολλοί άλλοι. Έχει συμμετάσχει σε 28 ράλι Ακρόπολις, έχει κερδίσει 16 πρωταθλήματα και κύπελλα στην Ελλάδα και έχει συμμετάσχει σε αρκετούς αγώνες του πανευρωπαϊκού και του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, Αφού τελείωσε τις σπουδές του στη δημοσιογραφία και παράλληλα με τους αγώνες εργάστηκε από τις αρχές του '70 στις εφημερίδες "Βραδινή", "Απογευματινή" καθώς επίσης και στα περιοδικά "Auto Tourism", "Πίστες και Δρόμοι". Στις αρχές της δεκαετίας του '90 συμμετείχε στην τηλεοπτική εκπομπή "Τροχοί και Δρόμοι" και από το 1999 έως και σήμερα είναι ο παρουσιαστής της τηλεοπτικής εκπομπής "Traction", από την οποία έχουν περάσει ως καλεσμένοι σπουδαίες προσωπικότητες. Από το 2010 έως και σήμερα είναι διευθυντής έκδοσης του "Traction Magazine”. Όλα αυτά τα χρόνια της καριέρας του έχει οδηγήσει μερικά από τα σπουδαιότερα αυτοκίνητα όπως η Enzo Ferrari, η Ferrari F 50, η Porsche Carrera GT, η F1 Jordan, το Subaru Impreza WRC, το Peugeot 206 WRC, το Citroen Xsara WRC, το Skoda Fabia WRC και πολλά άλλα.

E-mail: [email protected]