Lexus LC 500: Κτηνώδης νιότη

Η ομορφιά θεωρείται κάτι πολύ σχετικό γενικώς, όμως για τους λάτρεις των αγώνων αυτοκινήτου ένα μηχανοκίνητο «πλάσμα» σαν το Lexus LC 500 θα μπορούσε να είναι ο ορισμός του (άγριου) κάλλους.

Μολονότι τυγχάνει σχετικά μικρής προβολής εκτός Ιαπωνίας ή, έστω, Ασίας, το πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού Super GT είναι ίσως το ταχύτερο και το πιο σκληρό, κατά συνέπεια και από τα πλέον συναρπαστικά στον κόσμο. Σε αυτή την αρένα και δη στην πιο μεγάλη και ένδοξη κατηγορία, την GT 500, χτυπιούνται ανελέητα οι μεγάλοι παραδοσιακοί και καταξιωμένοι Ιάπωνες κατασκευαστές: Toyota (Lexus), Honda, Nissan.

Τα αυτοκίνητα θυμίζουν μοντέλα παραγωγής, στο πρότυπο πρωταθλημάτων όπως το DTM ή το NASCAR. Και όπως συμβαίνει σε τέτοιου είδους μηχανοκίνητους αγώνες, τα αγωνιστικά έχουν μόνο οπτικές ομοιότητες με τα «πολιτικά», καθώς στο Super GT συμμετέχουν θηρία, με ιπποδύναμη που αγγίζει τα 600 άλογα. Παρά τις ανησυχίες των διοργανωτών για τις ολοένα και μεγαλύτερες ταχύτητες και τους κινδύνους, παρά τους αεροδυναμικούς περιορισμούς, τα αυτοκίνητα του πιο δημοφιλούς ιαπωνικού πρωταθλήματος διατηρούν μεγάλο κομμάτι της ουσίας του σπορ: το ατόφιο, ωμό γκάζι.

Ένα επιπλέον στοιχείο που προσθέτει σημαντικά στη γοητεία των Super GT είναι η όψη των αυτοκινήτων, τα οποία είναι άγρια, πρησμένα, «κακά» – με την καλή έννοια, καθώς η όψη τους συνάδει τόσο με τη δύναμη όσο και τις επιδόσεις τους. Τα GT 500 υπολείπονται ελάχιστα από πρωτότυπα μεγαλύτερων κατηγοριών, όπως π.χ. εκείνα του Le Mans.

Την προηγούμενη χρονιά, η οποία ήταν γεμάτη ένταση και αμφίρροπους αγώνες, με αγωνία για την έκβαση της μάχης για τον τίτλο ώς την τελευταία κούρσα, το πρωτάθλημα GT 500 κατέκτησε η Lexus. Το LC 500 κατάφερε να νικήσει τους εξαιρετικά ικανούς αντιπάλους στην πρώτη κιόλας χρονιά της συμμετοχής του στο πρωτάθλημα Super GT. Με τον δίλιτρο, τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα και όλη την τεχνολογία της Toyota, το Lexus LC 500 ανέβηκε τελικά στην κορυφή του βάθρου – ή του εμβληματικού βουνού Φούτζι, αν προτιμά κανείς μια αυθεντική ιαπωνική μεταφορά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο μοντέλο της Toyota είναι ήδη διαθέσιμο και συνοδεύεται από εγγύηση 11 ετών ή 1.000.000 χλμ. Δείτε που θα βρίσκεται μέχρι τις 28/12......
Με μικρή πτώση έναντι του Νοεμβρίου του 2024 έκλεισε ο περασμένος μήνας στις ταξινομήσεις δικύκλων με το σύνολο όμως στο 11μηνο να βρίσκεται ψηλότερα....
Σημαντική ήταν η διάκριση στελεχών της Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. στην Πανευρωπαϊκή Εκπαίδευση Συμβούλων Πωλήσεων της Nissan που έγινε στην Αγγλία....
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Ήταν το αυτοκίνητο που έκανε ευρέως γνωστή την τεχνολογία VTEC. Ας θυμηθούμε το Honda CR-X που παραμένει μέχρι σήμερα ποθητό......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

άγνωστα σύμβολα

Χρήσιμα: Τα σύμβολα των ελαστικών και τι σημαίνουν

Ducati Athens Season 2025

Μοτοσυκλέτες “όνειρο” με όφελος έως 4.000 ευρώ – Ισχύει μέχρι το τέλος του 2025

χαμηλότερος δρόμος

Αυτός είναι ο δρόμος με το χαμηλότερο υψόμετρο… και δεν είναι τούνελ! (+video)