Lexus: Το “τεστ της σαμπάνιας” εκ νέου από τον Akio Toyoda!

Ο Akio Toyoda, ο πρόεδρος του Toyota Group πρωταγωνιστεί στο remake μιας από τις πιο διάσημες διαφημίσεις της Lexus στις Η.Π.Α.
Akio Toyoda LS 500 διαφημιστικό σποτ

Με το πρώτο LS400 η Lexus μπήκε στον χάρτη των κατασκευαστών πολυτελών αυτοκινήτων θέλοντας να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο στην κατηγορία.

Η Toyota επένδυσε εκατοντάδες εκατομμύρια συνολικά τόσο για την εξέλιξη του πρώτου μοντέλου της Lexus όσο και για την προώθηση του, ειδικά στην αγορά των Η.Π.Α. με τις διαφημίσεις της Lexus να κάνουν την δική τους αίσθηση εκείνη την εποχή.

Το πιο διάσημο ίσως από αυτά τα σποτ είναι εκείνο που οι Ιάπωνες δημιουργούν μια πυραμίδα από ποτήρια σαμπάνιας στο καπό του LS 400 και έπειτα, με τη βοήθεια δυναμόμετρου στροφάρουν κινητήρα και τροχούς έως και τα 234χλμ./ώρα (145 μίλια), για να δείξουν τα επίπεδα τελειότητας και μηδενικών κραδασμών από τον V8 των τεσσάρων λίτρων.

Η Lexus, προχώρησε στο remake αυτής της διαφήμισης έχοντας αυτή τη φορά πρωταγωνιστική-δοκιμαστή τον πρόεδρο του Toyota Group, Akio Toyoda, o οποίος έχει αρχίσει να κάνει συχνά εμφανίσεις σε προωθητικά videos και διαφημίσεις του ομίλου. Όπως μπορεί να θυμάστε, πριν από αυτό βρέθηκε στο τιμόνι του νέου καυτού GR Yaris ως δοκιμαστής Morizo, για να δώσει το τελικό OK για το 4κίνητο hatchback.

Τώρα κάνει εκ νέου το “τεστ της σαμπάνιας” στο νέο διαφημιστικό σποτ της Lexus, αυτή τη φορά με το νέο LS 500, βάζοντας παράλληλα και τη δική του δόση χιούμορ. Δείτε το βίντεο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Αυτοκίνητο της Χρονιάς στην Ελλάδα – Αυτοί είναι οι νικητές της τελευταίας 5ετίας

Changan Deepal S05 EuroNCAP 2025

5άστερο το SUV της Changan στις δοκιμές του EuroNCAP (Video)

VW ID. Polo στάδιο δοκιμών

Αντίστροφη μέτρηση για το hatchback με το θρυλικό όνομα – Εκδόσεις έως 226 ίππους