Με το πρώτο LS400 η Lexus μπήκε στον χάρτη των κατασκευαστών πολυτελών αυτοκινήτων θέλοντας να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο στην κατηγορία.
Η Toyota επένδυσε εκατοντάδες εκατομμύρια συνολικά τόσο για την εξέλιξη του πρώτου μοντέλου της Lexus όσο και για την προώθηση του, ειδικά στην αγορά των Η.Π.Α. με τις διαφημίσεις της Lexus να κάνουν την δική τους αίσθηση εκείνη την εποχή.
Το πιο διάσημο ίσως από αυτά τα σποτ είναι εκείνο που οι Ιάπωνες δημιουργούν μια πυραμίδα από ποτήρια σαμπάνιας στο καπό του LS 400 και έπειτα, με τη βοήθεια δυναμόμετρου στροφάρουν κινητήρα και τροχούς έως και τα 234χλμ./ώρα (145 μίλια), για να δείξουν τα επίπεδα τελειότητας και μηδενικών κραδασμών από τον V8 των τεσσάρων λίτρων.
Η Lexus, προχώρησε στο remake αυτής της διαφήμισης έχοντας αυτή τη φορά πρωταγωνιστική-δοκιμαστή τον πρόεδρο του Toyota Group, Akio Toyoda, o οποίος έχει αρχίσει να κάνει συχνά εμφανίσεις σε προωθητικά videos και διαφημίσεις του ομίλου. Όπως μπορεί να θυμάστε, πριν από αυτό βρέθηκε στο τιμόνι του νέου καυτού GR Yaris ως δοκιμαστής Morizo, για να δώσει το τελικό OK για το 4κίνητο hatchback.
Τώρα κάνει εκ νέου το “τεστ της σαμπάνιας” στο νέο διαφημιστικό σποτ της Lexus, αυτή τη φορά με το νέο LS 500, βάζοντας παράλληλα και τη δική του δόση χιούμορ. Δείτε το βίντεο.