Lucid Air: Έως 1.080 ίππους σε τιμή ευκαιρίας…

Εντυπωσιακές είναι οι λεπτομέρειες του ηλεκτρικού Lucid Air που παρουσιάστηκε επίσημα. Σε πολλές εκδόσεις με αυτονομία έως 832 χλμ!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Επιδόσεις hypercar προσφέρει το Lucid Air που παρουσιάστηκε επίσημα από την αμερικάνικη εταιρία με τους ανθρώπους της να ανακοινώνουν εντυπωσιακές τεχνολογίες και νούμερα αναφορικά με την απόδοση του.

Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες του Air μπορούν να φτάσουν έως και τους 1.080 ίππους ενώ η αυτονομία έως και τα 832 χλμ. με μια τιμή μάλιστα που σίγουρα δεν θεωρείται υπερβολική για μια αγορά όπως οι Η.Π.Α. ενώ κάνει άλλα υπεραυτοκίνητα, ηλεκτρικά και μη, να κοκκινίζουν από ντροπή… Και όλα αυτά με τη Lucid να τονίζει την πολυτέλεια και την ευρυχωρία που προσφέρει το Air, το οποίο μοιάζει να εκμεταλλεύεται πλήρως τα οφέλη που προσφέρουν οι ηλεκτρικοί κινητήρες στην αξιοποίηση των χώρων του.

Η πλατφόρμα που βασίζεται το Air ονομάζεται Lucid Electric Advanced Platform (LEAP) και πάνω σε αυτή θα χτιστούν και άλλα οχήματα που θα δούμε από τους Αμερικάνους στο μέλλον. Αυτή η ευέλικτη πλατφόρμα επέτρεψε εξαιρετική εκμετάλλευση χώρων με τη Lucid να αναφέρει ότι το Air έχει τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από το καπό του -όχι το πορτμπαγκάζ- ανάμεσα στα ηλεκτρικά αλλά και την κορυφαία αεροδυναμική απόδοση ανάμεσα στα πολυτελή αυτοκίνητα με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,21.


Οι θετικές εντυπώσεις δεν μένουν εκεί αφού η πολυτελής καμπίνα εντυπωσιάζει με τις λύσεις που έχουν εφαρμοστεί. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει μια κυρτή οθόνη ανάλυσης 5Κ με διαγώνιο στις 34 ίντσες. Μια επίσης μεγάλη οθόνη χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα δίνει πρόσβαση το σύστημα πολυμέσων αλλά και σε άλλες λειτουργίες και υπηρεσίες και μπορεί να “κρυφτεί” μέσα στο ταμπλό όταν δεν χρησιμοποιείται…

Η Lucid δεν στράφηκε σε κάποιον προμηθευτή για τις μπαταρίες του πρώτου ηλεκτρικού της. Αντιθέτως, τις εξέλιξε η ίδια σε μια διάρκεια 10 ετών έχοντας καλύψει, όπως αναφέρει η ίδια… 32 εκατ. χιλιόμετρα σε πραγματικές δοκιμές! Η συστοιχία μπαταριών της Lucid έχει χωρητικότητα 113 kWh, η διαχείριση της ενέργειας γίνεται επίσης από ηλεκτρονικό σύστημα που έχουν αναπτύξει οι Αμερικάνοι και σε ταχυφορτιστή μπορεί να προσφέρει 483 χιλιόμετρα αυτονομίας μετά από μόλις 20 λεπτά φόρτισης. Λογικά και από ό,τι καταλαβαίνουμε οι πιο προσιτές εκδόσεις που παρουσιάζουν και μικρότερη αυτονομία θα έχουν λογικά μικρότερης χωρητικότητας μπαταρίες.

Η κορυφαία έκδοση Air Dream Edition που θα βγει σε περιορισμένο αριθμό φέρει όλη τη σουίτα των προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, αλλά και το σύστημα DMS που επιτηρεί την κατάσταση αυτού που βρίσκεται στο τιμόνι. Χρησιμοποιεί συνολικά 32 αισθητήρες (κάμερες, radar αλλά και υπερήχους) αλλά και το πρώτο LiDar υψηλής πίστοτητας στοκ κόσμο που τοποθετείται σε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Έτσι προσφέρει αυτόματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2 και 3. Από ό,τι καταλαβαίνουμε, χωρίς αλλαγές στο υλισμικό το Air Dream Edition θα προσφέρει και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 στο μέλλον, μέσω αναβαθμίσεων στο λογισμικό του.

Μοναδικά είναι και τα φωτιστικά σώματα “Micro Lens Array” του Air, τα οποία αποτελούνται από χιλιάδες “κανάλια” φωτός σύμφωνα με τους Αμερικάνους και εξελίχθηκαν από την ίδια την εταιρία. Η κατεύθυνση της δέσμης τους ελέγχεται ηλεκτρονικά.

Στις Η.Π.Α. οι τιμές για το ηλεκτρικό της Lucid ξεκινούν από τα 60.920 ευρώ για τη “βασικό” Air το οποίο θα είναι διαθέσιμο από το 2022.

Το Air Touring των 620 ίππων, με αυτονομία 653 χιλιόμετρα, θα είναι διαθέσιμο το τελευταίο τρίμηνο του 2021 με τιμή που θα ξεκινά από τα 73.500 ευρώ.

Το Air Grand Touring των 800 ίππων με αυτονομία στα 832 χιλιόμετρα θα είναι διαθέσιμο από το δεύτερο τρίμηνο με τιμή εκκίνησης τα 116.765 ευρώ, ενώ το κορυφαίο από πλευράς επιδόσεων Air Dream Editon των 1.080 ίππων θα έχει αυτονομία 748-809,5 χιλιόμετρα (ανάλογα με τη διάσταση της ζάντας) και τιμή από 135.666 ευρώ. Το Air Dream έχει 0-100 χλμ./ώρα λίγο πάνω από 2,5 δευτερόλεπτα και τελική 270 χλμ./ώρα ενώ για το 400άρι από στάση χρειάζεται μόλις 9,9 δεύτερα.

Αυτοί πρέπει λογικά να είναι οι “φθηνότεροι” 1.080 ίπποι που έχουμε δει σε μη βελτιωμένο μοντέλο παραγωγής (125,6 ευρώ ανά ίππο!) μέχρι σήμερα και ανάγουν αυτόματα το Air στο Value for Money ηλεκτρικό πολυτελές επιδόσεων, τουλάχιστον για φέτος…

Σύμφωνα με τη Lucid αργότερα θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις και τιμές για το ηλεκτρικό πολυτελές σεντάν της, ενώ οι κρατήσεις για τους ενδιαφερόμενους έχουν ανοίξει και για το ευρωπαϊκό κοινό.

Ακολουθεί η παρουσίαση… “ταινία” που ετοίμασε η Lucd για το Air.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]