Η ανοιχτή M8 Competition αποτελεί την κορυφαία εκδοχή του μεγάλου Grand Tourer της BMW, με την απόδοση της να φτάνει στους 617 ίππους. Ακόμη και αν δεν έχετε επιλέξει αυτή αλλά την αμέσως επόμενη M850i xDrive, η γνωστή γερμανική εταιρεία βελτιώσεων Manhart έχει τη “λύση”, με την MH8 700, για εκείνους που θέλουν επιδόσεις που ταιριάζουν περισσότερο σε… supercar.
Διαβάστε επίσης: Alfa Romeo Giulia QV δια χειρός Manhart και τελική στα… 325 χλμ./ώρα!
Με την τοποθέτηση του turbo κιτ της Manhart, σε συνδυασμό με το νέο intecooler αλλά και τις αλλαγές στο κιβώτιο, ο μεγάλος V8 των 4,4 λίτρων με τους δύο νέους και μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές ανεβάζει την απόδοση του από τους 530 ίππους και τα 750 Nm, στους 710 και τα 925 Nm. Στις αλλαγές τις MH8 700 περιλαμβάνεται και η εκ νέου χαρτογράφηση της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, αλλά και η τοποθέτηση του συστήματος εξαγωγής της Manhart που περιλαμβάνει απολήξεις από ανθρακονήματα ή κεραμικής επίστρωσης., ανάλογα με τις προτιμήσεις του ενδιαφερόμενου.
Στις βελτιώσεις, το μοτέρ ακολουθεί και η ανάρτηση της M850i, με τα στάνταρ ελατήρια να δίνουν τη θέση του σε άλλα της H&R που χαμηλώνουν παράλληλα το αμάξωμα κατά 30 χλστ. Τα φρένα παραμένουν ως είχαν, σε αυτό το… πρώτο στάδιο βελτίωσης με τη γερμανική εταιρεία ωστόσο να προσφέρει λύσεις αναβάθμισης και σε αυτόν το τομέα για την MH8 700.
Διαβάστε επίσης: Νέο πακέτο βελτιώσεων κάνει την BMW M5 ακόμη πιο δυνατή
Εξωτερικά, εκτός από τα αυτοκόλλητα και τα σήματα της Manhart, η δημιουργία των Γερμανών ξεχωρίζει από τα ανθρακονημάτινα εμπρός και πίσω σπόιλερ αλλά και τον αεροδυναμικό διαχύτη που κατασκευάζεται από το ίδιο υλικό, αλλαγές έχουμε και στην καμπίνα, με το τιμόνι να έχει δώσει τη θέση του σε εκείνο της Manhart κάτι που ισχύει και τα τα paddles αλλαγής σχέσεων που βρίσκονται πίσω του, με τα νέα να είναι carbon. Οι ζάντες Concave One αλουμινίου, επίσης από τους Γερμανούς έχουν διάμετρο 20 ιντσών με τις διαστάσεις των ελαστικών να φτάνουν στα 245/35 και 275/30 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.