Maxus eDeliver 7: Πρεμιέρα στην «Cargo Truck & Van Expo» 2023

Με σύγχρονη σχεδίαση, προηγμένα χαρακτηριστικά και υψηλές μεταφορικές δυνατότητες, το νέας γενιάς ηλεκτροκίνητο Maxus eDeliver 7 πραγματοποίησε την πανελλήνια πρεμιέρα του στην έκθεση «Cargo Truck & Van Expo» 2023.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Οι επισκέπτες της 4ης έκθεσης «Cargo Truck & Van Expo» -μεταξύ πολλών άλλων- είχαν την ευκαιρία να δουν πρώτοι στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο Maxus eDeliver 7. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό van νέας γενιάς, που φέρει τη σφραγίδα του κινέζικου κολοσσού SAIC Motor, και το οποίο συνοδεύεται από την αξιοπιστία της εισαγωγικής εταιρείας, Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

Το νέο eDeliver 7 τοποθετείται στην γκάμα της Maxus ανάμεσα από τα eDeliver 3 και eDeliver 9, αντιπροσωπεύοντας τη νέα γενιά ηλεκτρικών επαγγελματικών μοντέλων της εταιρείας, κάτι που διατυμπανίζει και με τη «φρέσκια», ριζικά ανανεωμένη εμφάνισή του τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, όπου η «ατμόσφαιρα» είναι σημαντικά αναβαθμισμένη σε σχέση με τα τωρινά μοντέλα. Επιπλέον, το αεροδυναμικό του σχήμα βελτιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη αυτονομία και μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Δύο εκδόσεις μπαταρίας για αυτονομία έως και 468 χλμ.
Ανάλογα με την έκδοση, το νέο Maxus eDeliver 7 υπόσχεται αυτονομία από 315 έως 468 χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο μετρήσεων WLTP. Συγκεκριμένα, προσφέρεται με δύο επιλογές μπαταρίας χωρητικότητας 77 ή 88 kWh, η οποία συνοδεύεται από 8ετή (ή 160.000 χλμ.) εγγύηση. Η μπαταρία τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 90 KW (120 hp) ισχύος και 255 Nm ροπής. Η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι και τα 120 χλμ./ώρα, ενώ στην λειτουργία ECO περιορίζεται στα 90 χλμ./ώρα, προς όφελος της αυτονομίας.


Αναλυτικότερα, η έκδοση με τη μικρότερη μπαταρία των 77 kWh εμφανίζει αυτονομία 315 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, ενώ σε αστικό περιβάλλον μπορεί να διανύσει έως και 415 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση. Η εν λόγω διαδικασία απαιτεί 8 ώρες σε έναν AC φορτιστή των 11 kW (5-100%). Αντιθέτως, σε έναν DC ταχυφορτιστή των 90 KW, σε μόλις 43 λεπτά, η μπαταρία πηγαίνει από το 20% στο 80% πληρότητας.

Σε ό,τι αφορά το Maxus eDeliver 7, με την μπαταρία των 88 kWh, αυτό εξασφαλίζει μέγιστη αστική αυτονομία της τάξης των 468 χλμ., μια τιμή που περιορίζεται στα 360 χλμ. όταν το όχημα κινείται σε μεικτές συνθήκες. Η πλήρης φόρτιση (5-100%) της μπαταρίας διαρκεί 9,3 ώρες (AC φορτιστής 11 kW), με τους χρόνους ταχείας φόρτισης να είναι παρόμοιοι με αυτούς της έκδοσης των 77 kWh.

Δύο μήκη, δύο ύψη και όγκος φόρτωσης 5,9-8,7 κ.μ.
Οι επιλογές του υποψήφιου αγοραστή του Maxus eDeliver 7 δεν περιορίζονται στην χωρητικότητα της μπαταρίας, καθώς το νέο μεσαίο ηλεκτρικό van προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος. Η βασική (L1H1) εμφανίζει μήκος 4.998 χλστ., πλάτος 2.030 χλστ. και ύψος 1.990 χλστ., με το μεταξόνιο να εκτείνεται στα 3.000 χλστ. Το μήκος του χώρου φόρτωσης ορίζεται στα 2.547 χλστ., με το πλάτος και τα ύψος να αγγίζουν τα 1.800 και 1.328 χλστ., αντίστοιχα. Το μεικτού βάρους 3,5 τόνων όχημα διαθέτει χώρο φόρτωσης όγκου 5,9 κ.μ. και εμφανίζει ωφέλιμο φορτίο έως και 1.200 κιλά.

Οι δύο επόμενες εκδόσεις (L2H1 και L2H2) διαθέτουν επιμηκυμένο μεταξόνιο (3.366 χλστ.) και μήκος που αγγίζει τα 5.364 χλστ., με το ύψος τους να ορίζεται στα 1.990 και 2.390 χλστ., αντίστοιχα. Με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο τα 1.135 κιλά, η έκδοση L2H1 διαθέτει όγκο φόρτωσης 6,7 κ.μ., καθώς το εσωτερικό μήκος της καρότσας φτάνει στα 2.913 χλστ. Το εσωτερικό ύψος του χώρου φόρτωσης της έκδοσης L2H2 αγγίζει τα 1.693 χλστ., γεγονός που «εκτοξεύει» τον διαθέσιμο όγκο στα 8,7 κ.μ.

Σημειώνεται, πως στην έκθεση «Cargo Truck & Van» 2023 βρέθηκε η έκδοση eDeliver 7 L2H1 77 kWh, που είναι και αυτή με την οποία θα κάνει ντεμπούτο το προσεχές διάστημα το νέο μοντέλο της Maxus στην ελληνική αγορά. Ακολούθως, θα λανσαριστούν στην χώρα μας οι εκδόσεις L1H1 77 kWh και L2H2 77 kWh, όπως και η κορυφαία L2H2 88 kWh.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]