Παγκόσμιο ντεμπούτο λοιπόν για το πανίσχυρο coupe SUV της Audi στο γνωστό αμερικάνικο σαλόνι αυτοκινήτου με την RS έκδοση του Q8 να αποτελεί παράλληλα και την κορυφαία πρόταση στην γκάμα του τετρακίνητου μοντέλου, που πρόσφατα έσπασε και το ρεκόρ γύρου στην κατηγορία του στην θρυλική πίστα του Nurburgring.
Αυτό το Q8 είναι RS και φαίνεται, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Οι φουσκωμένοι θόλοι και η αποκλειστική Singleframe γρίλια μπροστά είναι τα σχεδιαστικά στοιχεία που σέρνουν το χορό μαζί με τους επιθετικής σχεδίασης προφυλακτήρες, ενώ τα τα ανθρακονήματα κάνουν αισθητή την παρουσία τους εκτός αλλά ειδικά εντός. Η καμπίνα βρίσκεται και αυτή στα καλύτερά της με τα σήματα RS να δίνουν το “παρών” στα σωστά σημεία και το δέρμα να καλύπτει όλες τις σωστές επιφάνειες.
To V8 μοτέρ της Audi με τα δύο τούρμπο έχει δεχτεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις για να ανεβάσει την απόδοσή του στους 600 ίππους με την ροπή να εμφανίζεται ακόμη πιο εντυπωσιακή στα 800 Nm. Η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ωστόσο απελευθερώνεται και ανεβαίνει στα 305 χλμ./ώρα, με την τοποθέτηση των έξτρα κεραμικών δισκόφρενων “RS”. Η επιτάχυνση κλέβει επίσης την παράσταση με τα 0-100 να απαιτούν μόλις 3,8 δευτερόλεπτα για την επίτευξή τους, χάρη στην τετρακίνηση αλλά και τη λειτουργία του Tiptronic αυτόματου κιβωτίου των 8 σχέσεων. Παράλληλα, στη δυναμική συμπεριφορά και τη σωστή κατανομή της ροπής συμβάλλει και το ενεργό διαφορικό του πίσω άξονα
Η αερανάρτηση που φέρει το RS Q8 ελέγχεται ηλεκτρονικά και προσαρμόζει τα χαρακτηριστικά απόδοσής αλλά και το ύψος της ανάλογα με τις συνθήκες τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και έχει σεταριστεί ειδικά στις απαιτήσεις της έκδοσης RS, ενώ η τετραδιεύθυνση βοηθά το μεγαλόσωμο Audi να εκτελεί με μεγαλύτερη άνεση μανούβρες στις χαμηλές ταχύτητες βελτιώνοντας παράλληλα την ευστάθειά του στις υψηλές.
Ο οδηγός του RS Q8 έχει επίσης 7 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης στη διάθεσή του: comfort, auto, dynamic, allroad, offroad και τα RS1 και RS1, στα οποία μπορεί να αποθηκεύσει τις προσωπικές του ρυθμίσεις. Για τα δύο τελευταία το σπορ τριάκτινο τιμόνι φέρει κουμπί ώστε να υπάρχει άμεση πρόσβαση αν ξαφνικά… ανάψουν τα αίματα. Τα προγράμματα επηρεάζουν την συμπεριφορά των ηλεκτρονικών συστημάτων του ταχύτατου SUV, όπως και της ανάρτησης, της τετραδιεύθυνσης, του κιβωτίου, ακόμη και του ήχου του κινητήρα.
Ο εξοπλισμός αναμένεται να βρίσκεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα για την ναυαρχίδα των Q8, που φέρει παράλληλα και αποκλειστικά στοιχεία, όπως οι ειδικές απεικονίσεις στο σύστημα πολυμέσων που παρουσιάζουν πληροφορίες, μεταξύ άλλων για τις δυνάμεις που αναπτύσσονται, το γυρολόγιο και την ροπή ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και Head Up Display.
Στις Η.Π.Α. το Audi RS Q8 θα είναι διαθέσιμο με τη νέα χρονιά, κάτι που λογικά ισχύει και για τις αγορές της Ευρώπης.